Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Hoe komt een giraf aan zo'n ingenieus systeem wat ervoor zorgt dat hij zonder problemen kan drinken en zonder problemen kan opstaan en wegrennen?
Ik weet hoe het werkt en dit is hier niet zozeer aan de orde, punt is dat het werkt maar dat dit niet geevolutioneerd kan zijn.
Dan gaat de giraf drinken; zijn hersenen exploderen en hij denkt; hier moet ik wat op verzinnen terwijl ie doodgaat. Of hij ziet een leeuw, springt omhoog en wil wegrennen maar raakt bewusteloos omdat het te snel ging en zijn hersenen geen bloed hebben, terwijl ie opgepeuzeld wordt denkt ie; hier moet ik echt wat op verzinnen.
anneliesdj schreef:Lieve kind, zoals ik inmiddels al tig keer heb gezegd; er is geen evolutionist die er een verklaring voor heeft en jouw versie klinkt wel heel gezellig maar er is geen enkele reden waarom de bloedvaten zouden veranderen.
Citaat:Daarbij heb ik niet gezegd dat de aarde 6000 jaar oud is
Citaat:of dat ik denk dat een dier kan denken of uberhaupt kan verzinnen dat ie moet evolueren. Het was maar een voorbeeld, tuurlijk werkt het niet zo.
Rosaa schreef:Hier in de buurt staat een bord ergens in een wei " wie in de zoon van god geloofd heeft het eeuwige leven ". Ik ga niet zeggen dat ik zwaar christelijk ben, maar ben wel christelijk opgevoed. Toen ik voor de eerste keer dat bord zag, moest ik lachen, niet op een kwade manier, maar een blije glimlach. Een billboard zoals in de openings tekst laat mensen denk ik niet zo lachen. Dit is meer afkraken, dan iemand een goed gevoel geven. Zo laat je mensen niet meer in hun waarde, dat bord kraakt af, een bord zoals die ik heb gezien geeft mensen ( toch veel, ik zeg niet iedereen ) hoop of een goed gevoel. Ik vind het raar dat je borden mag plaatsten, die geloof eigenlijk een beetje zwart maakt.
anneliesdj schreef:Ik heb een vraag gesteld die vervolgens als onzin wordt afgedaan en dan vergelijk je mij meteen met een moslim extremist??
Het is wel opvallend dat jij me nu alweer voor van alles uitmaakt terwijl ik alleen een simpele vraag stel.
Volgens mij zitten hier een stel pro-evolutionisten die niets willen horen wat de evolutie niet kan verklaren. Ik hoef niet perse de schepping te bewijzen, ik geef alleen aan dat de evolutie ook niet overal een verklaring voor heeft.
anneliesdj schreef:Ik heb een vraag gesteld die vervolgens als onzin wordt afgedaan en dan vergelijk je mij meteen met een moslim extremist??
Het is wel opvallend dat jij me nu alweer voor van alles uitmaakt terwijl ik alleen een simpele vraag stel.
Volgens mij zitten hier een stel pro-evolutionisten die niets willen horen wat de evolutie niet kan verklaren. Ik hoef niet perse de schepping te bewijzen, ik geef alleen aan dat de evolutie ook niet overal een verklaring voor heeft.
oomens schreef:Maar als mensen vervolgens laten zien dat er voor jouw voorbeelden wel een heldere verklaring is te geven, dan is óf je voorbeeld niet zo gelukkig gekozen, óf die verklaring deugt niet.
In het tweede geval zou ik dan wel graag horen wáár die verklaring mank gaat.
anneliesdj schreef:oomens schreef:Maar als mensen vervolgens laten zien dat er voor jouw voorbeelden wel een heldere verklaring is te geven, dan is óf je voorbeeld niet zo gelukkig gekozen, óf die verklaring deugt niet.
In het tweede geval zou ik dan wel graag horen wáár die verklaring mank gaat.
Zoals ik al heb gezegd; wetenschappers (evolutionisten) hebben er geen verklaring voor, zou een beetje vreemd zijn als een stel bokkers zo even een verklaring uit hun mouw schud.
En als jij dit voorbeeld ongelukkig vind dan kan ik je nog wel meer voorbeelden geven, heb ik ook al gezegd