Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winxz_Bas schreef:je woont volgens mij niet dichtbij..![]()
ach.. ik hoop gewon dat het ventje het haalt.. zelfs op school willen allle leraren weten hoe het zit. en of die nog kans heeft.,. alleen iederen vraag of zegt dat het niet eerlijk is om hem te laten leven.. nouw sorry. dat vind ik gewoon een Kl*te opmerking.. en dan moet ik maar normaal blijven doen..
Esmeralda schreef:Winxz_Bas schreef:hee sas..
Dankjewel ook jij he!!
ja helaas. alleen de dietiste komt vanmiddag langs, en 3-tal artsen omdat ze niet weten wat ze moeten
zou niet overgeplaatst kunnen naar een ander ziekenhuis.
Andere dokters, andere ideeen.
Is het wel een echt kinderziekenhuis. Wij hier in Rotterdam hebben het Sophia Kinderziekenhuis, wat er goed aangeschreven staat. Neem aan dat jullie ook zoiets hebben??
Laten we hopen dat de dietiste met een goed plan komt, in elk geval dat hij zijn eten binnen houdt.Las dat je ouders er even lekker tussenuit gaan, hopelijk rusten ze even lekker uit. Al zullen hun gedachte wel bij Ruben zijn.
SecretLIN schreef:Winxz_Bas schreef:je woont volgens mij niet dichtbij..![]()
ach.. ik hoop gewon dat het ventje het haalt.. zelfs op school willen allle leraren weten hoe het zit. en of die nog kans heeft.,. alleen iederen vraag of zegt dat het niet eerlijk is om hem te laten leven.. nouw sorry. dat vind ik gewoon een Kl*te opmerking.. en dan moet ik maar normaal blijven doen..
Dat zijn zeker rotopmerkingen zo zouden ze ook niet reageren als het om hun familie/vriend/kennis zou gaan bovendien slaat het totaal nergens op! hebben die mensen geen gevoel ofzo?
SecretLIN schreef:Winxz_Bas schreef:je woont volgens mij niet dichtbij..![]()
Dat zijn zeker rotopmerkingen zo zouden ze ook niet reageren als het om hun familie/vriend/kennis zou gaan bovendien slaat het totaal nergens op! hebben die mensen geen gevoel ofzo?