Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:00

Rianne_ schreef:
O ik vind het heel erg, oudere mannen met jonge meisjes. En snap het ook echt niet. Clown Allemaal vrienden hebben ineens ook allemaal jonge meisjes, echt wanhopig.

Vind het nog steeds een heel vreemd idee, maar goed. Ze zullen in hun eigen leeftijdscategorie wel niemand kunnen vinden ofzo. Lijkt me wel heel erg dat als je getrouwd bent, en je man gaat er met een jonger meisje vandoor..

De vader van mijn allereerste vriendje liet de moeder van zijn kinderen in de steek voor een meisje van 15, mijn toenmalige vriendje was ook 15. Wát een leed en wát een verdriet!!!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:08

suleilitha schreef:
Rianne_ schreef:
O ik vind het heel erg, oudere mannen met jonge meisjes. En snap het ook echt niet. Clown Allemaal vrienden hebben ineens ook allemaal jonge meisjes, echt wanhopig.

Vind het nog steeds een heel vreemd idee, maar goed. Ze zullen in hun eigen leeftijdscategorie wel niemand kunnen vinden ofzo. Lijkt me wel heel erg dat als je getrouwd bent, en je man gaat er met een jonger meisje vandoor..

De vader van mijn allereerste vriendje liet de moeder van zijn kinderen in de steek voor een meisje van 15, mijn toenmalige vriendje was ook 15. Wát een leed en wát een verdriet!!!

Waat? Wow! Dat meen je niet. Kijk, zulke mensen zijn imo gewoon echt ziek. Sorry dat ik het zeg, maar zulke dingen dóe je toch niet? Heb je gewoon een eigen kind van dezelfde leeftijd als je nieuwe vriendin, gatverdamme. En de ouders van dat meisje dan, wisten die ervan?

Zo was hier een meisje in het dorp geloof ik, die kreeg iets met haar leraar. Man was getrouwd en had kinderen, en woont nu samen met haar. Zij was 15 en hij geloof ik ergens in de 30.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:10

Karin schreef:
Imitador schreef:
Maar als ze ons samen zien is er nisk aan de hand.

Hoe het eruitziet kan ook tot misverstanden leiden. Aan mijn moeder is regelmatig gevraagd wat ze toch met die ouwe vent moest. En terwijl mijn moeder al jaren regelmatig wordt aangezien voor mijn zus wordt er aan mij gevraagd of die man mijn vader of mijn opa is. De baas van het hotel waar ze hun 25-jarige 'huwelijksreis' vierden kon ook niet geloven dat dat de reden van de vakantie was.

Ter info: op papier schelen mijn ouders drie jaar, maar in de praktijk worden er toch veronderstellingen gedaan die verre van juist zijn. Mijn moeder heeft het geluk 60+ te zijn en eruit te zien als midden 40 (zonder dat ze zich daar bewust naar kleedt), mijn vader heeft de pech dat hij op zijn dertigste grijs werd en vijf jaar later kaal.

dat lijkt me ook irritant, want dan is eigenlijk heel onterecht als ze je ouders raar aankijken.
Is best wel vervelend, ook voor jou denk ik of heb je er niet zo last van.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:11

Zo ken ik er ook één, een buur van mijn tante, ze waren een goed gezin hadden een goeie relatie. En op een dag moet mijnheer naar een tandartsen converentie drie dagen later komt hij thuis om zijn spullen te pakken en met zijn nieuwe achtienjarige vriendin te gaan samenwonen. Een jaar jonger dan zijn jongste kind...
Hij wou iets nieuws volgens hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:12

katiavl schreef:
Zo ken ik er ook één, een buur van mijn tante, ze waren een goed gezin hadden een goeie relatie. En op een dag moet mijnheer naar een tandartsen converentie drie dagen later komt hij thuis om zijn spullen te pakken en met zijn nieuwe achtienjarige vriendin te gaan samenwonen. Een jaar jonger dan zijn jongste kind...
Hij wou iets nieuws volgens hem

Pffffft, dat is toch niet te behappen!!!!!!! Geval van midlifecrisis!!!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:14

en dat vind ik echt ziek. als mannen dat doen... bah. Ik hoop nooit dat mijn vader zoiets in zijn hoofd haalt. Gelukkig zijn mijn vader en nieuwe vrouw ( wel op normale leeftijd) gelukkig getrouwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:17

Wemkelover, dat klinkt in elk geval wel gezond!!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:30

Ja mijn vader en zijn vrouw, verschillen ongeveer 5 jaar. Zijn paar jaar terug opnieuw getrouwd, en toen ik een jaar of 8 was zijn mijn ouders gescheiden, maar dat was echt beter.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:57

Het blijft steeds op hetzelfde neerkomen, maar inderdaad als mijn vader in ene met een vriendin of alleen al een kennis of nee al was het een vreemde van iets boven mijn leeftijd aan de haal ging (ouders zijn wel gescheide, pa alleen, ma trouwens ook) maar ik zou hem nooit meer aankijken en beweren dat het niet mijn vader zou zijn!!! Gadver

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:26

KiWiKo schreef:
verbieden kan ook niet.................

is het domste wat je als moeder kan doen............

met de man ik kwestie een onder onsje hebben is echt vele malen doeltreffender Lachen

Dat denk je en dat hoop je, maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:29

Karin schreef:
'De meesten'. Ik heb ook uitspraken voorbij zien komen als 'wat heeft zo'n meisje van 20 zo'n kerel van 35 nou te bieden'?

Nou uhmm dat wil ik wel uitleggen hoor Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:50

Ik ken twee setjes vrij goed.
Beiden >30 jaar verschil.
De ene op illegale leeftijd elkaar tegengekomen, hij daarna gescheiden, gewacht tot legale leeftijd, getrouwd, nu >20 jaar samen in een zeer stabiele en gelukkige relatie.
De ander nétaan legaal, hij gescheiden, getrouwd, nu 8 jaar samen in een zeer stabiele, gelukkige relatie.
Bij beíde setjes was de jongedame de initiatiefneemster en is nog steeds de 'trekker' in de relatie.

Ik heb er geen andere mening over dan: mag het dan mag het, mag het niet dan mag het niet.
Ik laat de rest graag aan de betrokken individuen over.

hc

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:32

suze_ schreef:
ik vind dit iets wat per personen en relatie verschilt.. het kan een hele zieke relatie zijn maar ook een hele mooie.. het ligt er zo aan hoe oud mensen zich van binnen voelen, hoe ontwikkeld ze zijn qua normen en waarden, zelfvertrouwen, (zelf)respect.. ik kan hier pas een mening over hebben als het stel in kwestie ken, anders niet. Ik heb de foute variant gezien, ik heb de mooie variant gezien. Nu vind ik 15 wel behoorlijk jong en je zal ergens een grens wettelijk moeten trekken.. maar het hoeft niet perse een zieke relatie te zijn vind ik Lachen

leeftijdsverschil hoeft niks uit te maken.

Helemaal mee eens! Er zijn zat vAn die oudere mannen die echt niet op
Sex uitzijn in een ander topic las ik meerdere malen dat ze gewoon netjes wachten tot het meisje 18 was! En er zijn toch zeker ook nog gevallen van echte liefde....Vork

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:33

Pipo schreef:
Karin schreef:
'De meesten'. Ik heb ook uitspraken voorbij zien komen als 'wat heeft zo'n meisje van 20 zo'n kerel van 35 nou te bieden'?

Nou uhmm dat wil ik wel uitleggen hoor Haha!

Tja. Ik ken ze waarbij het al jaren goed gaat. Op gelijkwaardig niveau.

Ik ken ze ook waarbij ze van dezelfde leeftijd zijn en waarbij ze de vijf jaar nog niet eens volmaken.

Echt, zodra mensen de volwassen leeftijd bereikt hebben is leeftijd wel het laatste waar ik me druk om maak in relaties. Dat moeten ze allemaal lekker zelf weten: is het voor eeuwig, dan is het voor eeuwig, houdt het na een paar jaar (of een paar maanden, of weken) op dan is dat jammer maar helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:39

Oh dan begreep ik jouw opmerking niet goed Karin. Ik dacht dat je bedoelde dat een grietje van 20 een vent van 35 niets te bieden had. En toen moest ik eigenlijk denken aan het feit dat zo'n jonge griet in bed........................

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:43

Was het niet zo dat de 'drive' bij vrouwen op z'n hoogtepunt (fijn woord) is op haar 40e en bij de man op zijn 19e?

Wat dat betreft zou ik dus eerder andersom inzetten. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:47

Karin schreef:
Was het niet zo dat de 'drive' bij vrouwen op z'n hoogtepunt (fijn woord) is op haar 40e en bij de man op zijn 19e?

Ah dat wist ik dan weer niet Haha!

Ik hoor vaak kerels over lekker jong en strak Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:51

Volgens mij is dat gewoon mannentaal voor 'die is nog lekker te vormen'. Clown

Ik had er al vaker van gehoord voordat ik tien jaar terug een grafiekje tegenkwam in een Australisch tijdschrift. Ik weet zeker dat ik het uitgeknipt heb en ergens bewaard heb. Kom erop terug als ik 'm ooit vind. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:52

Huertecilla schreef:
Ik ken twee setjes vrij goed.
Beiden >30 jaar verschil.
De ene op illegale leeftijd elkaar tegengekomen, hij daarna gescheiden, gewacht tot legale leeftijd, getrouwd, nu >20 jaar samen in een zeer stabiele en gelukkige relatie.
De ander nétaan legaal, hij gescheiden, getrouwd, nu 8 jaar samen in een zeer stabiele, gelukkige relatie.
Bij beíde setjes was de jongedame de initiatiefneemster en is nog steeds de 'trekker' in de relatie.

Ik heb er geen andere mening over dan: mag het dan mag het, mag het niet dan mag het niet.

hc

O heere mijn Kútjuh, laat me raden, de ene was jijzelf en de andere was je broer in Mekka??

ben je ook voor vrouwenbesnijdenis?

Wij kan die prutsmuts niet meer betalen!!!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 08:40

Ik ben nu wel benieuwd naar de reactie van Pipo over wat zo'n oude man een jong meisje nou te bieden heeft .. Knipoog

Uit het liedje van Nick en Simon:
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eind ligt toch in puin
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 08:59

Karin schreef:

Hm andersom zie je het toch eigelijk nooit hé, ik zou me ook niet kunnen voorstellen met een veel jongere vent te gaan, terwijl met een oudere zie ik het wel gebeuren. (en dan heb ik het over tot 5 jaar ouder, geen 30 jaar haha)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:08

komt ook voor , mijn over buurvrouw was 17 jr ouder dan hem
helaas is de man 9 mnd geleden op 45 jr overleden aan een gescheurde aorta Huilen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:26

Pipo schreef:
KiWiKo schreef:
verbieden kan ook niet.................

is het domste wat je als moeder kan doen............

met de man ik kwestie een onder onsje hebben is echt vele malen doeltreffender Lachen

Dat denk je en dat hoop je, maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet.

Inderdaad ik ken gevallen waar verbieden goed gaat, en ken gevallen waar verbieden niet goed gaat.
Net zoals bovenstaande kan het beiden kanten oplopen. Uiteindelijk moet je zien naar de eigenheid/ aard van het kind bij mij kan je makkelijker verbieden maar bij een kind die veel heftiger is niet.
Maar een getrainde mama doet dat dagelijks in de opvoeding dus dat moet geen probleem zijn. Of zou het toch moeten doen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-01-09 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:40

@Suleilitha: waar je dit vandaan haalt... Echt ontzettend jammer, en het maakt de rest van je commentaren niet echt geloofwaardig...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:41

suleilitha schreef:
Huertecilla schreef:

hc

O heere mijn Kútjuh, laat me raden, de ene was jijzelf en de andere was je broer in Mekka??

ben je ook voor vrouwenbesnijdenis?

Wij kan die prutsmuts niet meer betalen!!!

Jeetje, wat een venijn van een persoonlijk beledigend bedoelde reactie vol discriminerende opmerkingen.

Heel grappig ook. De ene is een zeeuws meiske wat de mosselman aan de haak geslagen heeft en het andere een niet onbekend NL paardensetje.
Allemaal erg gelukkig en ook de ouders van de meiskes zijn erg blij dat hun wilde dochters zo goed terecht gekomen zijn.
De enige die ontevreden waren/zijn, zijn de twee ex-echtgenotes. Die hebben nu een fraai excuus om hun ontreveden karakter op te richten.
Iedereen blij dus en niets strafbaars aan Haha!

hc