Inoterry schreef:Lous schreef:Paar weken geleden deed s'avonds het licht in de trein het niet. Was wel spannend, en mogen ze van mij best vaker doen.
The love train![]()
Haha ja, zou een leuk idee zijn voor een speciaal NS datingprogramma
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ja, soms roepen ze wel om dat er deel stuk is en dat je juist voor/achterin in moet stappen. Ook staat het er wel eens bij op bord op het perron, dat je juist voor of achterin moet stappen. Maar soms ook helemaal niets, wel heel irritant. Ik zal eens gaan tellen hoeveel conducteurs ik tegenkom in die treinen

Horsefreak schreef:Of je moet een keer zo'n trein met gele stoelen nemen, daar is ook weleens de verlichting kapot in een coupe en dan vooral naar/vanaf schiphol, lekker donker in de tunnel.
. Maar ja of je vind het leuk of je gaat in een andere coupe zitten. Ik vond het dus wel leuk, zag het al bij binnenkomst, dus ging ook express in die coupe zitten.
Looooove is in the air 
Maar ik zag mn trein nog staan, ik dacht die haal ik nog wel 
Heen gaat nog wel maar terug
Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen... 
Zwitsal schreef:unwritten: hoe ziet dat misterieuze treintje eruit die jij elke keer op amstel voorbij ziet komen?
ik zag nu ook een sprinter voorbij razen ^^
hoe laat was jij er dan?

) En we moesten in Roosendaal overstappen op bussen naar Antwerpen en daar met de trein weer verder. Alleen stonden er maar 2 bussen en zat de trein bomvol, dus helaas ben ik hem toen kwijtgeraakt 
. Vooral omdat ik vaak mn cavia meeneem dus dan heb je wel vrij snel een gesprekje vastgeknoopt
. Kwamen we aan op Utrecht CS, reden er nog geen treinen. Was vroeg in de ochtend
. Zie je dus eerst alle zatte mensen langskomen (was op donderdag), en daarna alle mensen die vroeg op hun werk moesten zijn.