Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:46

Veel plezier Mando, fijne vakantie.

En Zebrastreep, het zal zeker een groot gemis worden maar op een gegeven moment zul je merken dat je met een glimlach aan haar denkt en niet meer zozeer met verdriet :(:)

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:52

Sterkte Zebrastreep :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:12

Aangezien hier klagen over het algemeen helpt:
Ik verwacht al een week of 2 een email van iemand, eergisteren heb ik een reminder gestuurd dat ik nog op antwoord wacht. Het zou leuk zijn als ik eindelijk email terug krijg zodat ik doorrr kan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:12

Van die goedbedoelde maar eigenlijk niet helpende reacties. Niet hier hoor, maar jeetje sommige mensen denken niet na.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Dyflexis. Jezus wat krijg ik het daarvan.
"Je moet zelf je overuren maar bij houden" oke, doe ik dat "maar Dyflexis geeft dit aan" jammer dan, dit is wat ik werkelijk heb overgewerkt dus wat ik tijd voor tijd wil inleveren.
Ook iets met feestdagen verlof wat niet van mijn uren zou gaan maar nu toch van mijn uren afgaat?
HR die wel reageert maar niet antwoordt. Daar krijg ook nog eens een tia van. Een duidelijk overzicht met hoeveel verlof uren ik nou had in 2025, krijgen ze maar niet voor elkaar.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 33 min geleden

Zebrastreep schreef:
Van die goedbedoelde maar eigenlijk niet helpende reacties. Niet hier hoor, maar jeetje sommige mensen denken niet na.

Ik deel deze, maar in jouw geval nog vervelender. :knuffel:

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26 min geleden

Veel sterkte Zebrastreep!
Hoe oud heeft ze mogen worden?

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22 min geleden

different1 schreef:
Dat er al een uur een haan aan het kraaien is %)
En barstende koppijn _-:(
Nu ben ik al wel bijna 24u wakker, maar toch irritant...

Inmiddels 35u wakker, een enorme klotedag achter de rug en nu breekt er ook nog een kies door de korst van m'n pizza :z

Veel om bij te lezen, maar voor een ieder die het nodig heeft: heel veel sterkte! Y;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

26 een mooie leeftijd, maar ik zei nog tegen de hoefsmid ach over 5 jaar kom je hier nog.

Het valt ook zo rot samen. Over 2 weken gaat mijn andere paard waarschijnlijk ook weg als ze wordt goedgekeurd. Dat is de dochter van Udith. Dat gaat nu ook niet makkelijk worden.

Ik heb gelukkig nog een kleinzoon van Udith dus ze is nog altijd een beetje bij mij.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 3 min geleden

Werk heeft niks laten horen over het reïntegratie traject. Na 2 weken zou ik wat horen, dat is nu geweest. Hopelijk morgen, anders krijgen ze nog een mail. Best wel teleurgesteld, wil zo graag weer uitzicht hebben op werk.
Mijn ambulant behandelaar heeft mij gisteren ook al in de steek gelaten. Een kwartier nadat de afspraak was kreeg ik een berichtje dat het niet uitkwam.
Psychiater van hier noemde mijn situatie een grap in vergelijking wat hij had meegemaakt :( ik kom niet bij een psychiater om over zijn verleden te praten. Voel mij totaal niet gezien en gehoord -O-