Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Pluisje1998 schreef:We zijn met de familie uit eten geweest bij een (voor mij) nieuw restaurant. Ik heb normaal al moeite met uit eten gaan, maar bij een nieuw restaurant is het helemaal drama. Dus maar een klein beetje gegeten (was ook een voorgekozen menu waarvan ik het meeste niet lustte) en nu waarschijnlijk de rest van de avond en morgen onrustig en zenuwachtig. Echt leuk, uit eten gaan....
Wat vervelend lijkt mij dit.
Waarom heb je er moeite mee?
Alja schreef:Ik heb vannacht mijn oortjes niet opgeladen dus zit nu al de hele morgen zonder.
Zo irritant
MarlindeRooz schreef:Mn buurman heeft z’n scooter weer gestart. Dat geluid maakt me echt krankzinnig.
Waarom moet dat ding minutenlang lopen (5-15 min) voordat je weg gaat????
Alja schreef:Haha zoals jij het omschrijft is het ook gewoon grappig
Maar ik ben altijd blij dat het zulke kleine dingen zijn die mijn kunnen ergeren en niet hele grote dingen.
Telpeva schreef:Ik probeer tv te kijken terwijl mijn dove buurman muziek probeert te luisteren. Oh mijn god het klinkt alsof zijn muziekinstallatie bij mij in de woonkamer staat + te hard staat, ik hoor en versta niks meer van mijn eigen apparaten.
MarlindeRooz schreef:Telpeva schreef:Ik probeer tv te kijken terwijl mijn dove buurman muziek probeert te luisteren. Oh mijn god het klinkt alsof zijn muziekinstallatie bij mij in de woonkamer staat + te hard staat, ik hoor en versta niks meer van mijn eigen apparaten.
Omg succes!
Ik krijg flashbacks naar m’n oud-huisgenoot. Hij was erg fan van musicals. En van zingen. In de avond. En grotendeels doof. En toondoof. En overtuigd van z’n eigen talent.
En de muren waren dun. Gelukkig een aardige jongen en we hebben afgesproken dat zijn solo-optredens om 22:00 afgelopen waren.
Moska schreef:Mijn headset voor het werk doet pijn op mijn oren. Sinds ik een nieuwe functie heb, heb ik dat ding bijna de hele dag op. Maar het doet soms echt pijn. Komt natuurlijk ook door de bril die ik draag, maar kan ook nog geen alternatief vinden (welke ik gewoon zelf mag betalen). Oortjes in mijn oren doen ook pijn (meestal binnen een uur al, ongeacht vorm)of ze vallen uit. De open ear dingen die ik kan vinden, lijken niet geschikt voor brildragers.
Zou het liefst naar een winkel gaan waar je kunt passen, maar welke?
Moska schreef:FriesWytske schreef:Die hang je inderdaad aan je oor. Ik heb er zelf geen ongemak van. Draag hem zelfs wel eens met de cap op, om tijdens het rijden naar een blog te luisteren.
Draag jij ook een bril? En zo ja, heb je dan geen dubbele dikte achter je oor?