Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:google translate?

Polarize schreef:We stonden even op een hoekje te praten met een paar mensen, hond lag rustig op de grond bij mijn voeten. Komt er iemand anders met een hond langs, laat die hond helemaal lang en naar mijn hond toe rennen. Dus ik pak haar meteen kort en zeg dat ze niet leuk is naar andere honden toe, haalt die vrouw alleen haar shoulders op en doet verder niks om haar hond bij die van mij weg te halen. Pas toen mijn hond een snauw gaf wist ze niet hoe snel ze haar hond mee moest trekken. Ja, luister gewoon als ik zeg dat die van mij niet leuk is tegen andere honden.
Zebrastreep schreef:Appje van werk , als er iemand naar een andere locatie vandaag kan zou fijn zijn!
Wat dacht je van nee? Heb nu al 10 aangekaart dat dat niet de afspraak is. Maar blijkbaar moet je echt behoorlijk boos worden.
Ik ga niet continue mijn rooster aanpassen en of veranderen last minute. Pech gehad en val mij er niet mee lastig.

MarlindeRooz schreef:Marcella schreef:Advies is vaak juist dikke stof gebruiken.
Of een goed pak.
Maar ik had helaas een dunne legging aan waar de bij zo doorheen stak.
denisesilver schreef:Wilde net bij de Epplejeck afrekenen "Pas geblokkeerd". Had net ervoor nog betaald bij de Decathlon. Had mijn telefoon niet bij, dus kon niet checken wat er gaande was, maar schijnbaar is er iets met Ideal-betalingen. Zal wel een ddos aanval zijn oid
) meteen zo'n heftige reactie krijgen dat ik er een dag beroerd van ben en nu na 3 dagen nog steeds opgeblazen ben. Gelukkig niet meer zo heftig als de dag erna, maar pffff... het is een gedoe, maar wel weer even een goede herinnering waar ik dit voor doe
denisesilver schreef:Wilde net bij de Epplejeck afrekenen "Pas geblokkeerd". Had net ervoor nog betaald bij de Decathlon. Had mijn telefoon niet bij, dus kon niet checken wat er gaande was, maar schijnbaar is er iets met Ideal-betalingen. Zal wel een ddos aanval zijn oid