Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:YES, ik mag het eindelijk zeggen: mijn man en ik worden Opa en Oma!!!!![]()
Vandaag mocht ik mee met de 12 weken echo en wat is en blijft dat toch een bijzonder iets. Het is tegenwoordig veel beter te zien dan dat ik zelf zwanger was van mijn zoon, dus ik zat alleen maar te o'en en a'en.
chanicha schreef:Shenavallie schreef:YES, ik mag het eindelijk zeggen: mijn man en ik worden Opa en Oma!!!!![]()
Vandaag mocht ik mee met de 12 weken echo en wat is en blijft dat toch een bijzonder iets. Het is tegenwoordig veel beter te zien dan dat ik zelf zwanger was van mijn zoon, dus ik zat alleen maar te o'en en a'en.
Gefeliciteerd![]()
Zo mooi om opa en oma te worden en zijn![]()
Wij hebben er inmiddels zes en we zijn er gek mee!
Melanie veel geluk met je mooie nieuwe auto
melanie0906 schreef:Hier ook een nieuwe auto! Niet de 1e maar de 3de. Maaar nog steeds zo blij als een klein kind[ Afbeelding ]
Moska schreef:Ik mag eindelijke vertellen dat mijn sollicitatie van vorige week succesvol is geweest en dat ik per 1 oktober (als alles meewerkt qua administratie) in mijn nieuwe functie als senior startOndanks dat ik er heel veel zin in heb, vind ik het toch ook wel een beetje spannend. Ik blijf binnen dezelfde afdeling, maar wel bij een ander team en met andere taken en verantwoordelijkheden.
Shenavallie schreef:YES, ik mag het eindelijk zeggen: mijn man en ik worden Opa en Oma!!!!![]()
chanicha schreef:Shenavallie moet je kijken als je (schoon)dochter moet bevallen, nou ik doe het liever zelf hoor![]()
c_alsemgeest spannend! Ik vond het ook altijd leuk hoor als we een nieuwe auto kochten!