30 rijen kopiëren, linkermuisknop en dan invoegen.
Thanks je bent een held
No problem.
Hier ligt niks maar er valt nu wel natte sneeuw. En ik moet vandaag echt rijden (paard doet al een week niks), want morgen ook geen tijd. Zo geen zin in in dit weer.
Yep, hier in Rosmalen (nabij 's-Hertogenbosch) ligt ook een aardig laagje. Zie nog wel het groen er doorheen maar het is wel overwegend wit.
Gelukkig geen ellende op de weg vanochtend, had chaos verwacht maar heb aan een stuk door kunnen rijden en ook geen angsthazen tegengekomen onderweg. Gewoon wat meer afstand gehouden dan normaal en niks aan de hand.
Hier ligt ongeveer 5 cm, maar er wordt niet gestrooid. Ben benieuwd hoe ik thuis kom vanavond
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 08-03-23 11:58
denisesilver schreef:
Hier ligt ongeveer 5 cm, maar er wordt niet gestrooid. Ben benieuwd hoe ik thuis kom vanavond
Skieend .
denisesilver
Geplaatst: 08-03-23 12:06
_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
Skieend .
wil mijn benen niet breken
"Fijne internationale vrouwendag. We gaan een actie opzetten om vrouwen te vragen meer uren te werken"
fjordjes
Geplaatst: 08-03-23 12:08
Ligt al een dikke laag hier, denk 5 cm. Noord Limburg
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-03-23 12:12
denisesilver schreef:
"Fijne internationale vrouwendag. We gaan een actie opzetten om vrouwen te vragen meer uren te werken"
Ik las het, en ook een woord part time princesjes
Niobe
Geplaatst: 08-03-23 12:12
denisesilver schreef:
_San87_ schreef:
Skieend .
Mijn horloge zei "Fijne internationale vrouwendag. Ga een work out doen van 30 minuten voor een speciale badge"
Ga weg gek
M_D_H
Geplaatst: 08-03-23 12:15
_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
Skieend .
Ik weet niet waarom, maar ik las dit dus als ski-eend. zat mij echt af te vragen of dit een eend was met van die schattige kleine ski's onder zijn voetjes
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 08-03-23 12:16
_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
Skieend .
Ernstige deroepsdeformatie hier dit maakte ik van je antwoord, een ski eend
Nou als je een rijbewijs nodig hebt zonder examen te hoeven doen, of een stempelvrij paspoort is het wel makkelijk te vinden toch copy paste zo zonde van ieders tijd