Godzijdank hebben we chocoladepepernoten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:_San87_ schreef:Dat er blijkbaar in China wat aan de hand is, men spreekt van een coup/huisarrest Jinping, maar er op het nieuws niks over te lezen/zien is.
Als ik kijk welke media dit wel oppakken dan vraag ik me af of dit wel waar is. Het zou net zo goed een hoax kunnen zijn.
Maar als het waar is, komt het vast snel naar boven.
Zebrastreep schreef:Heb je een Google account die een backup heeft gemaakt?
En anders je sd kaart past in de micro aansluiting in je laptop.
Volgende optie een kaartlezer die je op je laptop aan kunt sluiten.
Dus foto's ben je zeker niet kwijt
Keizerinnnn schreef:Zebrastreep schreef:Heb je een Google account die een backup heeft gemaakt?
En anders je sd kaart past in de micro aansluiting in je laptop.
Volgende optie een kaartlezer die je op je laptop aan kunt sluiten.
Dus foto's ben je zeker niet kwijt
Thanks! Dit ga ik idd zo gelijk even doen. Alle apps en foto's van whatsapp heb ik terug gelukkig.
Nyaleti schreef:M'n oor zit nog dicht na een concert van gisteren... Alsof er watten in zitten, geen piep gelukkig. Maar vind dit wel eng![]()
Dat het net na het concert of desnoods een paar uur later in bed nog wat slecht is, a la, maar nu nog..
Duss iemand tips voor (goedkope) gehoorbescherming voor harde muziek?
Sodera schreef:Dropneus95 schreef:Al weken slecht aan het slapen omdat ik aan het piekeren ben. Regelmatig om 5 a 6 uur al wakker. Vanacht was weer geen uitzondering. Ik ben mentaal zo moe... ik wil gewoon slapen
Herkenbaar!!!
Ik zet tegenwoordig een audioboek op, op 0.8-0.9x snelheid. Dat maakt dat ik luister en de langzamere snelheid maakt slaperig. Piekeren wordt dan een soort van onderbroken en ik val in slaap!
Ik kies vaak een simpel boek, anders focus je je weer teveel op t verhaal en val je alsnog niet in slaap Haha.
fokfanaat schreef:Van die kennissen op facebook die opschepppen met sport en of keuringsresultaten terwijl ze enige in die klasse of rubriek zijn. Krijg steeds zo de neiging om te reageren met: van de hoeveel??