Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Toch zetten dit soort personen ook vaak in hun profiel: serieus. Terwijl ze niet serieus zoeken.
capopjekop schreef:Mensen met de namen van een ex swipe ik ook naar links. Meestal danOnjuiste info in profielen is echt heel irritant. Nu had ik een kerel die had ook serieuze relatie aangegeven. Via happen kun je van die openingszinnen aanklikken dus ik had die van Google zoekopdracht gekozen. Kreeg ik meteen te horen dat het vieze dingen waren. Ik houd van eerlijkheid dus prima niks mis mee. Maar hij bleef daarna wel hangen in die vieze dingen. Dus toen vroeg ik of hij een fwb zocht. Maar hij wist het allemaal niet. Zet dan geen serieuze intenties in je profiel.
Mensen met dezelfde naam als m'n ex swipe ik weg. Vandaag een uitzondering gemaakt want hij was criminoloog. Dus ik denk oké boeiend daar wil ik meer over weten. Maar het was z'n oude beroep en nu was hij stratenmaker. Zet dat dan gewoon eerlijk in je profiel.
Sanne1977 schreef:Citaat:
Wat leuk! Ik ben gek met kinderen.
listiglistje schreef:Chickyy schreef:Bijzondere stap ook van criminoloog naar stratenmaker
Eerder gewoon Koos werkeloos duscrimi's kijken op Netflix....