Iemand nog een lijst met alle nadelen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:_San87_ schreef:Neem een kat en een boa constrictor, laat ze allebei los in huis rondwandelen, dan lost het kattenprobleem zich vanzelf op en heb je nog steeds een boa constrictor.Ik mag van mijn vriend een slang als hij een kat mag.
Zoekt iemand een nieuwe vriend?
Mkango schreef:_San87_ schreef:Neem een kat en een boa constrictor, laat ze allebei los in huis rondwandelen, dan lost het kattenprobleem zich vanzelf op en heb je nog steeds een boa constrictor.Ik mag van mijn vriend een slang als hij een kat mag.
Qimm schreef:Hebben slangen eigenlijk behoefte aan een soortgenootje? (Serieuze vraag)
Mkango schreef:Maar ik vind boa's juist zo'n mooi koppie hebben.
Fly_high schreef:Mkango schreef:Maar ik vind boa's juist zo'n mooi koppie hebben.
Prachtig ja
[ Afbeelding ]
ja ik weet dat het niet de boasoort is die iedereen in gedachte heeft![]()
Fly_high schreef:Geweldig he!
Nog steeds beter dan deze jongens, toen ik ze voor het eerst ergens op de beurs zag liggen dacht ik dat het drollen van een ander dier waren
[ Afbeelding ]
Zo'n derpy handpop zandboa zou ik eigenlijk best graag willen hebben maar ik wil stiekem ook nog wat andere soorten dus de keuze is niet makkelijk. Mijn vriend is namelijk van de mening dan 2 slangen in huis wel genoeg moet zijn
Fly_high schreef:Geweldig he!
Nog steeds beter dan deze jongens, toen ik ze voor het eerst ergens op de beurs zag liggen dacht ik dat het drollen van een ander dier waren
[ Afbeelding ]
Zo'n derpy handpop zandboa zou ik eigenlijk best graag willen hebben maar ik wil stiekem ook nog wat andere soorten dus de keuze is niet makkelijk. Mijn vriend is namelijk van de mening dan 2 slangen in huis wel genoeg moet zijn
Fly_high schreef:Nee, dit is exact de boa die ik bedoelde.Qimm schreef:Hebben slangen eigenlijk behoefte aan een soortgenootje? (Serieuze vraag)
2 slangen bij elkaar = 1 slang met zijn maag vol![]()
Op voortplanting na hebben meeste slangen geen behoefte aan soortgenoten, behalve als maaltijd.
Kousenbandjes zijn wel sociaal, uitzondering op de regel.Mkango schreef:Maar ik vind boa's juist zo'n mooi koppie hebben.
Prachtig ja
[ Afbeelding ]
ja ik weet dat het niet de boasoort is die iedereen in gedachte heeft![]()