Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoTwixLeft schreef:Bij een vermoeden van een middenvoetbeentje wat uit de kom of gebroken is, plek is zeer pijnlijk en pijnvrij bewegen kan eigenlijk niet echt... HAP bellen of wachten tot morgenochtend en via de huisarts?
Ik heb geen idee bij wie ik zou moeten zijn om zoiets weer in de kom te zetten of wat ze er mee kunnen als het wel gebroken blijkt.
Hij had meer breuken dan middenvoetsbeentjes als ik het me goed herinner.... dat was niet echt een feestje toen. NoTwixLeft schreef:Gisteren nog wel gebeld. Gebroken kon het niet zijn volgens meneer aan de telefoon en na overleg met de arts; paracetamol en het proberen weg te masseren/terug te duwen. Straks de fysio maar eens contacten wat die aanraadt. Mijn huisarts gaat iig niet sterk genoeg zijn om hem eventueel terug te kinnen duwen.
Sheran schreef:Mijn bankapp kan een betaalverzoek maken die een paar maanden duurt. Misschien kan de jouwe dat ook?
Ik ben een beetje sad omdat een vriend me voor de zoveelste keer heeft laten zitten voor de voorjaarsvakantie dus ik dacht: dikke middelvinger, ik ga er zelf even wat leuks van maken!
Hebben jullie misschien ideeën voor een paardvriendelijke 'ruitervakantie' of leuke losse ritten op betrouwbare paarden? Ik ben een goede ruiter maar ik hoef geen rodeo en ik vind het erg belangrijk dat de paarden het goed hebben. Veel leuke plekken zitten in de voorjaarsvakantie (19-25 februari) al vol.
Hebben jullie leuke tips? Ik sta open voor van alles, leuke ervaringen zijn ook goed!
Sheran schreef:Mijn bankapp kan een betaalverzoek maken die een paar maanden duurt. Misschien kan de jouwe dat ook?
Ik ben een beetje sad omdat een vriend me voor de zoveelste keer heeft laten zitten voor de voorjaarsvakantie dus ik dacht: dikke middelvinger, ik ga er zelf even wat leuks van maken!
Hebben jullie misschien ideeën voor een paardvriendelijke 'ruitervakantie' of leuke losse ritten op betrouwbare paarden? Ik ben een goede ruiter maar ik hoef geen rodeo en ik vind het erg belangrijk dat de paarden het goed hebben. Veel leuke plekken zitten in de voorjaarsvakantie (19-25 februari) al vol.
Hebben jullie leuke tips? Ik sta open voor van alles, leuke ervaringen zijn ook goed!
pmarena schreef:Waarom zou het niet gebroken kunnen zijn volgens degene aan de telefoon...?
Mijn vader heeft 30 jaar geleden een keer een bouwkeet op zijn voet gekregen en hij was bang zijn tenen los in zijn sok te vinden als hij die uit zou trekkenHij had meer breuken dan middenvoetsbeentjes als ik het me goed herinner.... dat was niet echt een feestje toen.
NoTwixLeft schreef:pmarena schreef:Waarom zou het niet gebroken kunnen zijn volgens degene aan de telefoon...?
Mijn vader heeft 30 jaar geleden een keer een bouwkeet op zijn voet gekregen en hij was bang zijn tenen los in zijn sok te vinden als hij die uit zou trekkenHij had meer breuken dan middenvoetsbeentjes als ik het me goed herinner.... dat was niet echt een feestje toen.
Omdat ik niet flauw viel, geen tintelingen of gevoelverlies in m'n voet/tenen heb, er geen duidelijk moment was dat het verkeerd ging, en omdat ik nog soort van kan lopen.
Huisarts gelooft het ook wel, dus moet van haar toch nog ff wachten. Ze wil dat het eerst wat minder dik is, al mag de fysio er nog wel extra naar kijken van haar