Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:12

Al die vogels die een wedstrijdje doen wie het langs op de weg kan blijven zitten...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:40

San: ik snap je gevoel heel erg! Maar anderzijds: gegeven is gegeven. En iets wat ik zelf een echte eye opener vond: het mooiste wat je iemand met weinig middelen kunt schenken zijn opties en keuzevrijheid. Niet geld of middelen. Wie zijn wij om te bepalen wat een zwerver met je euro moet kopen of juist niet? Als je geld genoeg hebt mag je blijkbaar je geld aan onzin uitgeven maar als je geeen geld hebt heeft iedereen een mening over wat je ermee doet.
Mss koopt hij er wat anders mooi voor voor zichzelf?

Nu soit zoals ik zei: ik snap je gevoel en het is niet netjes om het niet te zeggen van hem. Maar jij bent van je wasmachine af en die man is vast blij. En dat is wat je wou toch.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:46

Electra63 schreef:
Dat heb Ik eens met kleding van mijn dochter gehad. Ik had het weg gegeven aan een alleenstaande moeder met een dochter die 1 jaar jonger was.
Kind dolblij...... en paar weken later zei die moeder, dat ze alles had verkocht. En kind liep weer met te korte broeken en vooral verschoten kleuren....

Nou ja :.

poes schreef:
San: ik snap je gevoel heel erg! Maar anderzijds: gegeven is gegeven. En iets wat ik zelf een echte eye opener vond: het mooiste wat je iemand met weinig middelen kunt schenken zijn opties en keuzevrijheid. Niet geld of middelen. Wie zijn wij om te bepalen wat een zwerver met je euro moet kopen of juist niet? Als je geld genoeg hebt mag je blijkbaar je geld aan onzin uitgeven maar als je geeen geld hebt heeft iedereen een mening over wat je ermee doet.
Mss koopt hij er wat anders mooi voor voor zichzelf?

Nu soit zoals ik zei: ik snap je gevoel en het is niet netjes om het niet te zeggen van hem. Maar jij bent van je wasmachine af en die man is vast blij. En dat is wat je wou toch.

Gegeven is gegeven, ja. Maar als ik dit vooraf had geweten, dan was de machine naar iemand anders gegaan. Iemand die er wel gebruik van maakt. Er blij mee is. Het komt gewoon zo ondankbaar over en ik heb er oprecht spijt van dat ik hem die machine gegeven heb :).

Hij koopt er drank voor voor zichzelf, trouwens.

Die mening mag ik gewoon hebben, me dunkt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:51

Dat het bijna 8 uur is en vriend nog niet thuis is. Hij zou verdorie vanavond voor 8 uur thuis zijn.

Edit: net nu ik dit type komt die thuis. :')
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 04-05-20 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:52

nicole_floor schreef:
Dat het bijna 8 uur is en vriend nog niet thuis is. Hij zou verdorie vanavond voor 8 uur thuis zijn.

Hij heeft nog een paar minuten :(:).

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:53

_San87_ schreef:
nicole_floor schreef:

Hij heeft nog een paar minuten :(:).

Hij komt er net aan gelukkig.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:57

Mijn vader die het blijkbaar normaal vind om onafgewassen borden en pannen terug in de kast te zetten omdat ze er niet vies uit zien...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:59

San: wel jij hebt iig met de beste intenties iets gedaan dus daar mag je trots op zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:06

Puber koters met een vuuraansteker uitgebloeide paardenbloemen opfikken , wat heeft het voor nut :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:28

Rebecca schreef:
Puber koters met een vuuraansteker uitgebloeide paardenbloemen opfikken , wat heeft het voor nut :?

Scheelt wel verspreiding van de zaadjes tho. Maar wat doen koters met een aansteker _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:17

Mickey mickey, mickeeyy, mickeeeyyy! :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:34

De 7 kinderen die vanmiddag door een parkje raceden met hun fietsen (er is geen fietspad in dat parkje), stonden te schreeuwen naar elkaar (ook naast het hek van een manege, er liepen paarden en ponys achter het hek die hadden kunnen schrikken..) over waar ze waren en langs een 50-weg totaaaaal niet op het overige verkeer aan het letten waren. De vriendjes en vriendinnetjes waren toch echt belangrijker dan al die auto's, motoren en vrachtwagens die 3 keer zo hard langs ze raasden. Het is een stukje natuurlijke selectie denk ik dan maar... maar toch op dat moment kon ik het echt heel slecht hebben. Je bent weet-ik-veel een jaar of 10, 11?! En dan nog doen alsof je de verkeersregels nog werkelijk nooit gehoord hebt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:43

nicole_floor schreef:
Mickey mickey, mickeeyy, mickeeeyyy! :')

Die bol.com reclame? _-:( -:(-

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 23:08

De pijn aan mijn pols die weer vol aanwezig is

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 23:21

Aan mensen die het ene moment super leuk met je kunnen praten en vet enthousiast zijn kunnen gaan naar kortaf en niet willen praten maak je keuze denk ik dan....

Tevens heb ik dat vaker met deze vriendin en vaak is het dan weer en teken dat we elkaar even moeten zien geen idee wat dat nou is maar ik zie het nu vaak als een signaal dat dat dan de bedoeling is. En vaak is het dan weer als vanouds heel vreemd

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 06:20

Mijn buren. Lijkt wel alsof ze hun hele boven verdieping aan het verbouwen zijn, doe ff normaal om 5u 's ochtends.

Edit: na 1.5u zijn ze eindelijk stil maar ben ik klaarwakker. Ben heel blij dat ik vandaag niet hoef te werken.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:23

Aan het feit dat ik ongesteld ben geworden en me nu stik beroerd voel. Het rondje met de hond heb ik net kunnen redden, maar nu lig ik voor dood op de bank en ik moet vanavond werken. |o

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:27

Aan het feit dat het reisbureau vanwege Bevrijdingsdag niet bereikbaar is ^)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:45

Ik ben aan het eten en de kat heeft boven op het tapijt gekotst.Dochter komt naar beneden dat ik het moet opruimen omdat het mijn kat is.Hoe vaak ik geen uitgekotste muizen heb opgeruimd van hun katten -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:17

Dat ik weer zo ontzettend vast zit in m’n eigen hoofd en er met niemand over kan praten. -O-

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:59

Dat mijn vriend het nul komma nul lijkt uit te maken dat sommige opmerkingen die hij maakt mij kwetsen

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:03

AylaL schreef:
Dat mijn vriend het nul komma nul lijkt uit te maken dat sommige opmerkingen die hij maakt mij kwetsen

Herkenbaar.. ben je het gesprek al eens met hem aangegaan daarover? Het niet in gesprek gaan zorgde er bij mij voor dat we uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan na een relatie van bijna 7 jaar en ik voel me er nog altijd schuldig over..

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:06

HopeMyDay schreef:
AylaL schreef:

Herkenbaar.. ben je het gesprek al eens met hem aangegaan daarover? Het niet in gesprek gaan zorgde er bij mij voor dat we uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan na een relatie van bijna 7 jaar en ik voel me er nog altijd schuldig over..

Ja maar wanneer hij een opmerking maakt en ik er wat van zeg dan is het "Ja kan gebeuren" jammer dat het nu alleen heel vaak gebeurdt.... Hij heeft volgensmij moeite met empathie voelen en tonen alleen ik ben een heel gevoelig dus voor mij is dat extra zwaar.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:08

AylaL Ik stuur je even een PB :(:)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:20

Dat we nummer 1 zijn voor een woning, maar mijn vriend zijn boekhouder nog niet alles op orde heeft waardoor het misschien allemaal niet doorgaat