[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-25 21:42

Yenni schreef:
Hoi Dames, een vraagje.
Ik heb een cup D en heb een paar jurkjes die overslag vallen. Heel mooi maar ik draag er altijd een hempje onder. Mijn hempjes die worden altijd onwijs naar beneden getrokken waardoor je een stuk bh ziet en ik de hele dag maar blijf hijsen.
Hebben jullie hier een tip voor of n oplossing?

Je helmpjes 1 maat groter nemen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 21:42

Yenni schreef:
Hoi Dames, een vraagje.
Ik heb een cup D en heb een paar jurkjes die overslag vallen. Heel mooi maar ik draag er altijd een hempje onder. Mijn hempjes die worden altijd onwijs naar beneden getrokken waardoor je een stuk bh ziet en ik de hele dag maar blijf hijsen.

Stop je je hemdje in je panty? Zo ja, dan daar iets naar boven trekken zodat er bij je taille meer ruimte ontstaat
Anders trekt je panty er steeds aan

Yenni

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 21:47

Goede tips dankjewel allemaal! Maat groter al geprobeerd maar dat werkt niet helaas. Ik stop ze wel altijd in dus wellicht ligt daar het probleem

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 22:04

Lau schreef:
Yenni schreef:
Hoi Dames, een vraagje.

Je helmpjes 1 maat groter nemen!

Ik heb nu een beeld in mijn hoofd van een BH in de vorm van 2 gele helmpjes :+

Annelies_VG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 06:41

Yenni schreef:
Goede tips dankjewel allemaal! Maat groter al geprobeerd maar dat werkt niet helaas. Ik stop ze wel altijd in dus wellicht ligt daar het probleem

Hanro heeft hemden met ingebouwde bh tot en met cup D. Zelf geen ervaring mee, want heb een grotere cupmaat, maar ik hoor er alleen maar positieve dingen over.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 09:32

Die van Hanro heb ik! Fijn ding inderdaad maar ik heb geen idee hoe dat met cup D werkt want daar kom ik niet in de buurt :+

Het probleem dat BHs na een tijdje ergens bovenuit komen, ken ik dan weer wel. Heeft bij mij in ieder geval niets met instoppen te maken, maar dat de bandjes te lang zijn. Ik koop dus hemdjes met verstelbare bandjes of ik vernaak ze. Mijn bovenlichaam is kort en daardoor kloppen de verhoudingen schijnbaar niet met "de standaard" :')

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 08:51

Nieuw blousje:Afbeelding

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 21:53

Verjaardagsoutfit:
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 07:57

Allebei weer helemaal leuk :D

De lente outfits kunnen van de plank!
Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 09:01

Leuke outfits dames! :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 18:43

Voor de liefhebber heb ik 3 dekjes te koop.
Alle 3 loire, CC Full.
Zwart, donkerbruin en de wisteria (paars).

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 18:48

Yenni schreef:
Alle 3 loire, CC Full.

Kan ik ze dragen als jurkje? Of raad je ze aan als top? :)) verkeerde topic?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 19:23

Detroit schreef:
Yenni schreef:
Alle 3 loire, CC Full.

Kan ik ze dragen als jurkje? Of raad je ze aan als top? :)) verkeerde topic?

Ohh nee jaa verkeerd topic sorry! :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 21:55

Wat een schattig bloesje Roosje!
Doubtless ook mooi! Witte broek waag ik me niet aan, maar het staat erg zomers! <3

Afbeelding
Jumpsuitje van afgelopen weekend

Afbeelding
Jurkje vandaag {:}

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 22:01

Super leuke outfits! Krijg er weer inspiratie van!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 10:05

Allebei erg leuk :D Die jumpsuit zit je echt als gegoten <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 10:40

Ik vind het jurkje juist erg leuk! Maar goed jurken meisje hier :D

Iemand hier ervaring met Ted Baker? Volgens de Ted Baker tabel is maat 2 38 echter staat maat 2 voor 90% onder maat 36 op Vinted, valt Ted Baker zo klein? Mijn eerste Ted Baker jurk is onderweg, verkocht als maat 36 op Vinted, heb er best veel voor betaald en kom er nu pas achter..

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 10:44

Nee, sorry, geen ervaring mee. Hopelijk gaat het toch passen!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 10:53

roosje78 schreef:
Nee, sorry, geen ervaring mee. Hopelijk gaat het toch passen!

Ja duimen maar en anders stuur ik hem terug met de maattabel dat hij er verkeerd op staat, ik haat het als mensen dat doen (de maat voor je besluiten terwijl label anders is) heb daardoor laatst 3 jurken binnen gekregen die terug op de stapel konden voor Vinted omdat ik er in verzuip :=

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 23:17

_Friemel schreef:
Ik vind het jurkje juist erg leuk! Maar goed jurken meisje hier :D

Iemand hier ervaring met Ted Baker? Volgens de Ted Baker tabel is maat 2 38 echter staat maat 2 voor 90% onder maat 36 op Vinted, valt Ted Baker zo klein? Mijn eerste Ted Baker jurk is onderweg, verkocht als maat 36 op Vinted, heb er best veel voor betaald en kom er nu pas achter..

Ikke! Bijna alles wat ik van Ted Baker heb gehad valt klein dus ik ben het wel eens met hoe het op Vinted beschreven staat :j

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 13:36

Even een vraagje, ik hoop dat het hier mag. Ik heb binnenkort enkele feesten zoals communie feest waar ik naartoe moet, casual chique. Dus ik draag normaal een jurk voor zoiets. Helaas is mijn figuur nog niet wat het moet zijn na mijn bevalling en gisteren was ik in een winkel aan het passen. Ik neem dan een bepaalde maat, maar dan past het aan mijn bovenlichaam goed, maar spant het bij mijn buik. Ga ik een maat groter, zit het goed the buik/heupen maar lijkt het alsof ik een vuilniszak XXL aanheb aan mijn bovenlichaam. Ik ben dus niet helemaal in verhouding :+
Naar wat voor een type jurkjes kan ik hiervoor het beste op zoek gaan? A lijn vind ik zelf echt niets, dan lijk ik nog breder/dikker :o Ik wil iets dat me een beetje flatteert en niet zo de nadruk legt op mijn zwangere buik die niet meer zwanger is :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:27

Farjen schreef:
Even een vraagje, ik hoop dat het hier mag. Ik heb binnenkort enkele feesten zoals communie feest waar ik naartoe moet, casual chique. Dus ik draag normaal een jurk voor zoiets. Helaas is mijn figuur nog niet wat het moet zijn na mijn bevalling en gisteren was ik in een winkel aan het passen. Ik neem dan een bepaalde maat, maar dan past het aan mijn bovenlichaam goed, maar spant het bij mijn buik. Ga ik een maat groter, zit het goed the buik/heupen maar lijkt het alsof ik een vuilniszak XXL aanheb aan mijn bovenlichaam. Ik ben dus niet helemaal in verhouding :+
Naar wat voor een type jurkjes kan ik hiervoor het beste op zoek gaan? A lijn vind ik zelf echt niets, dan lijk ik nog breder/dikker :o Ik wil iets dat me een beetje flatteert en niet zo de nadruk legt op mijn zwangere buik die niet meer zwanger is :=

En een A lijn zoals dit? (strak van boven, met plooien uitlopend)

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb een buikje (los vel) van het afvallen maar een hele smalle taille, ik gooi er vaak nog een riem omheen zodat de taille mijn aandacht krijgt :j Ik weet niet welke maat je nu hebt maar ik heb een hele boel mooie jurken liggen verschillende maten, je mag er best 1 van mij hebben als je me laat weten wat je zoekt.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:24

Ik zou dat ook zeggen, a lijn met nadruk op taille, maar dat werkt niet als je een hekel aan a lijn hebt :Y)

Ik zou een top en een rok doen, dan kun je verschillende maten combineren. Of een mooie pantalon eronder. Met casual chique zou je zelfs nog de kant op kunnen van jeans met blazer, de vraag is alleen een beetje welke kant die feesten opleunen...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:45

Lekker zomers outfitje gekozen
Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:47

_Friemel schreef:
Farjen schreef:

En een A lijn zoals dit? (strak van boven, met plooien uitlopend)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb een buikje (los vel) van het afvallen maar een hele smalle taille, ik gooi er vaak nog een riem omheen zodat de taille mijn aandacht krijgt :j Ik weet niet welke maat je nu hebt maar ik heb een hele boel mooie jurken liggen verschillende maten, je mag er best 1 van mij hebben als je me laat weten wat je zoekt.

Heel lief maar ik denk dat jij 3 keer in mij past :') :')

Een top en rok is inderdaad nog een goeie optie. Meeste feesten zijn gewoon in de tuin, dus gewoon netjes is goed genoeg