Ineke2 schreef:limagirl schreef:Dat m'n ov kaart na nog geen jaar kapot is.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Als je 'm vaak gebruikt gaat de chip in de kaart kapot.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:In een OV kaart zit geen chip toch? Daar loopt toch een rood draadje doorheen en als die onderbroken wordt gaat hij stuk?
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:Dat ik net 2 kaarten heb gekocht voor Werchter Boutique omdat ik dacht dat Taylor Swift en Billie Eilish op dezelfde dag optraden, maar dat is helemaal niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leg me dit even uit.
Niobe schreef:Oke!
Werchter Boutique is een 1-dags festival (spin off van Rock Werchter zeg maar).
Maar ik was er van overtuigd dat het ook maar 1x zou zijn in een jaar. Dus toen ik zag dat Taylor Swift en Billie Eilish zouden headlinen daar, dacht ik dat het een co-headline zou zijn, dus dat ze op dezelfde dag zouden optreden. Daarom heb ik kaartjes gekocht.
Maar nu blijkt dus dat ik het fout had en er minstens 2 Werchter Boutiques zijn volgend jaar, en dat ze allebei op een andere dag komen
Niobe schreef:MarcoBorsato schreef:
Leg me dit even uit.
Oke!
Werchter Boutique is een 1-dags festival (spin off van Rock Werchter zeg maar).
Maar ik was er van overtuigd dat het ook maar 1x zou zijn in een jaar. Dus toen ik zag dat Taylor Swift en Billie Eilish zouden headlinen daar, dacht ik dat het een co-headline zou zijn, dus dat ze op dezelfde dag zouden optreden. Daarom heb ik kaartjes gekocht.
Maar nu blijkt dus dat ik het fout had en er minstens 2 Werchter Boutiques zijn volgend jaar, en dat ze allebei op een andere dag komen