[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:26

Silly1972 schreef:
Oh, dus er mag wel gespeculeerd worden over de beweegreden om een ander toe te takelen, maar niet als iemand zichzelf zo toetakelt? Beetje hypocriet

Daar zit wel een aardig verschil in ja :=

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:28

Nou dan gaan we het hebben over de chirurgen die deze man zo heeft toegetakeld. :D

Jolliegirl

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:30

Zeg komop hee... Ontopic alsjeblieft.

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:36

Deze persoon heeft body dismorphic disorder. Dus hij/zij is nooit tevreden, heeft er vroeger ook therapie voor gehad maar dat hielp niet volgens hem. Zijn best veel docu's over. De echte naam is Rodrigo Alves. Erg sneu allemaal eigenlijk. Ik hoop dat hij/zij ooit gelukkig gaat worden

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:38

Ik was aan het zoeken naar iets over zijn geestelijke gesteldheid.
Stuitte op een artikel bij een aanhouding en stond het volgende:

Daarnaast kon hij ook een rapport van de psycholoog voorleggen, waarin staat dat hij morfodysforie heeft, een aandoening waarbij iemand een verstoord beeld heeft van zijn eigen lichaam

en
Zijn obsessie met Ken liep al snel uit de hand. Drie jaar geleden werd duidelijk dat hij aan morfodysforie lijdt, een psychische aandoening waarbij de patiënt een afwijkend beeld heeft van zijn eigen lichaam heeft.

Even verder gekeken naar wat meer uitleg daarover.
Veel van deze jongeren gaan onder het mes, hoewel BDD een mentaal probleem is, en niet lichamelijk. Daarom zegt de psycholoog Gustavo Bustamante dat het waarschijnlijk is dat geen van de mensen die cosmetische plastische chirurgie ondergaan ooit tevreden zal zijn met de resultaten

En dat is dus precies wat ik ook zeg. Hij zal nooit gelukkig zijn met zijn veranderingen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:40

_Penotti schreef:

Daarnaast kon hij ook een rapport van de psycholoog voorleggen, waarin staat dat hij morfodysforie heeft, een aandoening waarbij iemand een verstoord beeld heeft van zijn eigen lichaam

en
Zijn obsessie met Ken liep al snel uit de hand. Drie jaar geleden werd duidelijk dat hij aan morfodysforie lijdt, een psychische aandoening waarbij de patiënt een afwijkend beeld heeft van zijn eigen lichaam heeft.

Veel van deze jongeren gaan onder het mes, hoewel BDD een mentaal probleem is, en niet lichamelijk. Daarom zegt de psycholoog Gustavo Bustamante dat het waarschijnlijk is dat geen van de mensen die cosmetische plastische chirurgie ondergaan ooit tevreden zal zijn met de resultaten

En dat is dus precies wat ik ook zeg. Hij zal nooit gelukkig zijn met zijn veranderingen.

Nee, met die achtergrond ben ik het met je eens inderdaad.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:42

_Penotti schreef:
Nou dan gaan we het hebben over de chirurgen die deze man zo heeft toegetakeld. :D
Je zou er mee kunnen beginnen de vrouw in kwestie juist aan te spreken.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:46

Ailill schreef:
_Penotti schreef:
Je zou er mee kunnen beginnen de vrouw in kwestie juist aan te spreken.

Nee.
Bij elk ander persoon zou ik hem inderdaad haar hebben genoemd, bij deze persoon heb ik dat bewust niet gedaan.

Uitleg heb ik genoeg gegeven.
Zoals ik al eerder aangaf wil ik geen vergelijk maken met de mensen die wel bewust hun geslacht laten veranderen omdat ze dat al altijd zo hebben gevoeld en zo dapper zijn om dat nu te laten doen.
ik vind dat geen recht doen aan deze personen.
Dit vergelijk wil ik op geen enkele manier maken en daarom noem ik hem man.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:48

Niobe schreef:
_Penotti schreef:

en

Nee, met die achtergrond ben ik het met je eens inderdaad.

Maar dit is toch op de klompen aan te voelen dat er zoiets achter zit?
Nogmaals het gaat niet om iemand die een paar dingen laat veranderen.
Daar heb ik geen oordeel over.
Het gaat hier om iemand die zich laat verminken, want op een pop willen lijken, ribben weg laten slopen enz, dan ben je ziek.
En ja dat blijft ik zielig vinden voor hem.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 15:10

Misschien komt het vertekende beeld van het lichaam wel weg bij altijd iemand geprobeerd te zijn wat gewoon niet past bij deze persoon. ;)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:46

Pff, zwaar leven lijkt me dat. Zo obsessief op een pop willen lijken... Ken of Barbie, poppen hebben geen verouderingsproces. Gaat volgens mij steeds moeilijker worden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:31

En weer on-topic. ;)

@ eclair96: Jij hebt nog een interessante link, zei je. Ben erg benieuwd! :j

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:57

Is deze al eens voorbij gekomen? De monnik die zichzelf levend verbrand heeft als protest? (Let op, er opent gelijk een foto van de monnik in brand - kan als schokkend worden ervaren). https://historiek.net/let-them-burn-and ... nds/22832/

Heel bizar dat iemand zijn gevoelens en gedachtes zo onder controle heeft dat 'ie zo blijft zitten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:41

xSCWx schreef:
Is deze al eens voorbij gekomen? De monnik die zichzelf levend verbrand heeft als protest? (Let op, er opent gelijk een foto van de monnik in brand - kan als schokkend worden ervaren). https://historiek.net/let-them-burn-and ... nds/22832/

Heel bizar dat iemand zijn gevoelens en gedachtes zo onder controle heeft dat 'ie zo blijft zitten

Die ken ik als cover van de CD van Rage Against The Machine.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 21:16

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 21:35

OK, they win...de gitarist die deeltjes van de schedel heeft gebruikt om kettingen van te maken is wel vrij bijzonder :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 21:41

Ja ik heb ook de beschrijvingen van de bandleden gelezen en die zijn al luguber op zich. De een vermoord de andere nog etc.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 14:29

DeMolenhoek schreef:
Ja ik heb ook de beschrijvingen van de bandleden gelezen en die zijn al luguber op zich. De een vermoord de andere nog etc.

Dusssss! Wat bizar %)

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 17:48

Sjemig, als dat een film was zou je zeggen dat het wel een beetje over de top was qua verhaallijn.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 17:50

Uhhhhh, jaja... Dat zelfmoordbriefje alleen al zet me aan het denken... Jeetje hoe f*cked up kun je zijn in je hoofd.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 17:53

Tipje voor de meest luguberen onder ons: De site van mrsangemini: The Dura Mater / The Gross Room.
De laatste titel spreekt al voor zich. Hierin vind je foto's en filmpjes van de meest bizarre ongelukken, moorden en zelfmoorden.
Soms met een lach, soms met een Oooh en een Aaah en heel vaak met een WTF-momentje.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 19:24

Voor die site moet je betalen of kijk ik verkeerd?
Op haar instagram staan ook al wel "mooie foto's"

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 19:59

DeMolenhoek schreef:

Idd, wtf. De nieuwe drummer vermoord de oude, lekker volkje := .

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 20:23

Imker schreef:
Tipje voor de meest luguberen onder ons: De site van mrsangemini: The Dura Mater / The Gross Room.
De laatste titel spreekt al voor zich. Hierin vind je foto's en filmpjes van de meest bizarre ongelukken, moorden en zelfmoorden.
Soms met een lach, soms met een Oooh en een Aaah en heel vaak met een WTF-momentje.

Oh mijn God, ik heb even op haar insta gespiekt en die man van het auto ongeluk waarvan het gezicht eraf ligt.... ik heb weer genoeg internet gehad vandaag |(

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 22:47

De foto's en video's op haar insta kan ik prima hebben. Wel heel erg voor de patiënten natuurlijk