Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:02

Met de maten van bunnies heb ik nooit problemen gehad. Converse moet ik wel standaard 1 maat kleiner kopen. Die voeten gaan soms ineens als een speer. Past ze vast snel!

Marco B! Wat super zeg! Hopelijk is er heel snel een plekje vrij!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:38

Ik las hier onlangs wel over nette kleding voor op bruiloft, ik zoek ook nog wat voor B, voor ons eigen trouwen.
Had heel eenvoudig een broekje met blouse, bretels en strik gekocht bij de H en M, maar meneer gilt en krijst en trekt aan die bretels, dus dat word 'm niet.

Zoek dus nu iets eenvoudig maar wel chique voor kleine beurs.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-19 22:54

Romper met kraagje, donkerblauwe trui waar kraagje overheen valt en khaki broek? Allemaal vaak wel te vinden toch bij Zara en H&M? Simpel, maar eigenlijk altijd wel goed en ziet er gekleed uit.
Next direct heeft vaak ook leuke geklede dingen.

https://www.next.co.uk/shop/promotion-royalbaby-0

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 23:06

Online zal er dan wel meer te vinden zijn, maar in de winkel viel het vies tegen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 00:46

Kun je zoiets niet juist heel goed tweedehands vinden Marit? Er zullen genoeg mensen zijn met een klein kind die trouwen en die wel een heel duur pakje aanschaffen, en dat het dan vervolgens maar een keer gedragen wordt.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 07:05

Welke maat zit B nu, Marit?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 07:57

MaritB schreef:
Ik las hier onlangs wel over nette kleding voor op bruiloft, ik zoek ook nog wat voor B, voor ons eigen trouwen.
Had heel eenvoudig een broekje met blouse, bretels en strik gekocht bij de H en M, maar meneer gilt en krijst en trekt aan die bretels, dus dat word 'm niet.

Ik heb nog een linnen pak van O. Hij droeg het vorig haar, crème en de broek heeft een streep. Zal thuis de maat checken als je interesse hebt.

Zou de suspenderbroek van HoJ wel lekker zitten bij m?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 08:24

Wauw wat goed dat P-tje het zo goed doet *\o/* Uiteraard is het dubbel maar wat heerlijk dat ze zo sterk is. Super ook als ze dichter bij huis kan komen +:)+ En fijn dat O bij opa & oma terecht kon. De vroeggeboorte was pech, maar voor de rest eigenlijk best veel geluk dat ook deze mini een sterk gestel heeft blijkbaar +:)+

Oooooh die regenboog sokken zijn leuk zeg!!

En het pakje met de origami diertjes ook :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:08

Morgen,

Gister half dagje naar de nieuwe sauna geweest in Oosterhout....mennnnn ben nog zo moe.

MB super leuk pakje en wat een geweldig nieuws over P.
Is echt een wonder dat ze het zo goed doet.

O’chill valt NIET op maat ik heb 6 jurkjes gehad en ze vielen of te klein of te groot maar nooit oo maat.
De kwaliteit is best goed maar de jurkjes zijn echt extreem druk.

Snurk-pakjes is ontzettend cool, ze hebben trouwens flinke collectie van t-shirts, jumpsuits enz enz bij snurk slaapmode

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:12

Fijne moederdag mama's!!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:13

Britt schreef:
Welke maat zit B nu, Marit?

Broeken zo'n maat 86 en shirts wel 92.

MarcoBorsato schreef:
MaritB schreef:

Ik heb nog een linnen pak van O. Hij droeg het vorig haar, crème en de broek heeft een streep. Zal thuis de maat checken als je interesse hebt.

Zou de suspenderbroek van HoJ wel lekker zitten bij m?

Lief, graag!

Ik weet het niet? Hij is best moeilijk met zulke dingen :\

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:14

Ja het kwartje is echt aan de goede kant gevallen voor P. En nu willen we weg ook want ineens horen we niet meer tussen de zieke baby's en verdrietige ouders hier.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:33

Echt super goed nieuws!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 09:37

P wil geen ziek babietje zijn, maar gewoon een stoer grietje.

Lastig is dat Marit.

Het is gelukt! En hij past ook nog precies
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:39

Wat een goed nieuws mb! Fijn en snap dat je zsm wegwilt daar.

Aaah staat mooi Lautje!

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:40

Fijn dat het zo goed gaat MB!

Super leuk bruiloft outfit mama2018! Zou de schoentjes er idd bij doen, staat vast super leuk en netjes.

Ik las ook iets over wel/niet middagslaapje. We zitten hier ook op de wip van wel of niet slapen. Nu is slapen hier helemaal een ding, maargoed. Ik zou het prima vinden als hij niet meer sliep 's middags en 's avonds netjes normale tijd in zn eigen bed ging slapen. Maar helaas, hij is dan met avond eten super moe al, maar als we dan daadwerkelijk op tijd op bed gaan, gaat hij net als anders echt niet slapen en begint de paniek.

MIR, wij hebben ook bunnies. In de schoenenwinkel zeiden ze altijd een maatje groter kopen als normaal. Maar wij hebben nog geen ander merk gehad, dus tja. Maar snap dat het vervelend is. Kleding die wisselend valt vind ik nog tot daar aan toe, dat went en je leert je merken wel kennen. Maar schoenen wil je gewoon als je nieuwe koopt dat ze goed zitten en het klaar is, dat je ze kunt gebruiken.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:42

Superfijn Marco dat ze het zo goed doet! *\o/* Lijkt me dan idd wel heftig om zo tussen de zieke kindjes te zitten... Lief van die bokkers!

Leuk setje voor bruiloft zag ik voorbij komen!

Staat dr leuk Laura!

Apart idd die schoenmaten... Hier ook al wel tegenaan gelopen, leren Converse via Zalando maatje groter die veeeel te groot waren en wel uit de Trackstyle gegroeid maat 26 maar bleek 27 van andere merken sowieso nog veel te groot, dus toch nog 26 gekocht.

Dat pakje met die dieren is leuk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 09:46

Hier hebben we al vanaf augustus maat 24 aan voor schoenen. Wel telkens nieuwe omdat ze er uit groeit, maar kies dan toevallig die net ruimer vallen. Nu wel 1 paar 25. Maar de Vans 24 zijn nog groter :Y)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:50

Mb ik snap dat het dan ineens klaar is om daar tussen te zijn. Echt heel erg fijn dat P het zooo goed doet!

Net het pakje bij B aangedaan inclusief strik en hij accepteert het.. Die van gisteren was van de zara en was niet akkoord.. Mmm...

Schoenen maten, ja, net zo raar als kledingmaten.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:51

MB wat heerlijk, zó fijn dat het zo goed gaat! Hopelijk snel weer terug naar Alkmaar met je Amsterdammertje. Lijkt me wel confronterend ja, jullie zoveel geluk en anderen om je heen bij wie het kwartje de andere kant op is gevallen.

Waar had jij trouwens die HoJ suspenders zonder voetjes gevonden? Ik zie die op hun website nergens staan.

Lautje, wat een mooi jurkje! Echt heel schattig. :j

Dat Snurk pakje is leuk Niwla! Staat echt mooi bij een kleine baby denk ik, apart printje maar niet te druk.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:22

MB wat een geweldig nieuws voor jullie! *\o/*

Niwla super leuke romper, Snurk toch?

MIR lastig die schoenmaten. Hier heeft kleine het lopen ineens ook door, gaat hard.

Keet leuk setje.

Mama2018 ik vind het juist een geweldig setje zo met die schoentjes!

Wij hebben binnenkort ook een bruiloft maar kleine dame gaat dan niet mee. Op deze leeftijd heeft ze er nog weinig aan, dus ze gaat lekker spelen bij de opvang ipv haar vaste dag en dan lekker bij opa en oma logeren.

Hier gelukkig weer beter allemaal, afgelopen dagen waren vooral comfortabele outfits tijdens het ziek zijn.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:32

Gup heeft mt 29. Mup is begonnen met 23

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:37

Ik heb ook het idee dat vooral maat 26 naar 27 heel raar verloopt, daar hoor ik wel meer mensen over dat die maat 27 vaak ineens zo idioot groot is :=

Maar sowieso vind ik het heel erg raar dat het zeldzaam is als er bij schoenen èchte maten staan. Dus gewoon de binnenlengte. De schoenmaat interesseert mij geen biet, ik wil gewoon de binnenlengte weten zodat ik weet of voetjes van bvb. 15,5 cm daar qua lengte goed in gaan passen :j

De binnenbreedte is al helemaal extreem zeldzaam om te vermelden. Echt heel bijzonder vind ik dat. Zet er dan op zijn minst bij of schoenen smal / normaal / breed vallen.... nu moet je met een brede voeten kind maar een beetje gokken op de plaatjes of het enige kans van slagen heeft.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 12-05-19 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:38

Wat goed Marco!

En leuke kleding komt voorbij
Afbeelding

Kon het niet laten om L vast een keer zijn nieuwe shirt aan te doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:05

Afbeelding
Meltdown in nieuwe jurk van WE met vestje van mimpi