donnar schreef:_san87_ toffe jurk weer!!
Mijn outfit van vandaag, rok gisteren gekocht, ben verliefd!![]()
[ [url=m/L43V6R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi!
@trui, aandoen waar jij je comfi bij voelt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik heb vandaag mijn nieuwe aanwinst aan. Hele leuke reacties op gehad
. Voor mij wel even weer een dingetje omdat ik pencildresses nog steeds wel lastig vind.
[ [url=m/ANu0El.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurk: Lady V Elsie hummingbird
Schoenen: Primark
Liesje1611 schreef:_San87_ schreef:Ik heb vandaag mijn nieuwe aanwinst aan. Hele leuke reacties op gehad
. Voor mij wel even weer een dingetje omdat ik pencildresses nog steeds wel lastig vind.
[ [url=m/ANu0El.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurk: Lady V Elsie hummingbird
Schoenen: Primark
Staat je echt fantastischEn je krijgt er juist een heel mooi figuur in. Vaker doen!
MarcoBorsato schreef:_San87_ schreef:Bedankt voor de complimenten weer.
@Lieveli, op de fiets. Lijkt me totaal waardeloos
.
Ja. Ja dat is het zeker.
Trui schreef:Ja, wel een vestje ? Mn metro gaat om half acht, en merk nu al dat als ik normaliter om acht uur weg ga ik ‘s ochtends een spijkerjack aan heb en er ‘s middags mee loop te sjouwen omdat t warm is. Ik ga in Duinrell echt niet lopen sjouwen. En we gaan tot 15:00 dus ook haast warmste van de dag. En heb al een grote rugzak mee en wil niet met allemaal onhandige dingen sjouwen.
Simpel oliebol heb ik helaas niet wegens Nogsteeds dat zweet probleem. Wilde er gister een kopen maar mijn pinpas stopte ermee. Ga morgen ook wat voor het schoolfeest halen. Die outfit zal ik hier ook was posten.