MizzMontana schreef:Mischa schreef:Worship was op de open dag van een middelbare school…
Jij keek klokhuis of jeugdjournaal
Guilty
enige nieuws dat ik kan verdragen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
fohadie schreef:Ik ken wel meer meiden die Bo of Beau heten. Ik blijf het alleen raar vinden om Beau als Bo uit te spreken. Beauty spreek je toch ook niet uit als BOty?

Net zoals Jip, Mees etc fohadie schreef:Ik ken wel meer meiden die Bo of Beau heten. Ik blijf het alleen raar vinden om Beau als Bo uit te spreken. Beauty spreek je toch ook niet uit als BOty?
fohadie schreef:Omg, die bovenste.
Ik was uit eten met een wandelkennis die in het onderwijs werkt. Ze had het over een gezin waar ze leuk contact mee had, maar toen ze de namen noemde was ik haar kwijt.
Beer,Wolf en Bloem uit een gezin. Waarom het meisje geen dierennaam had? Geen idee.
Lukasje schreef:fohadie schreef:Omg, die bovenste.
Ik was uit eten met een wandelkennis die in het onderwijs werkt. Ze had het over een gezin waar ze leuk contact mee had, maar toen ze de namen noemde was ik haar kwijt.
Beer,Wolf en Bloem uit een gezin. Waarom het meisje geen dierennaam had? Geen idee.
Ja, die hadden ze nou toch Merel of Hinde kunnen noemen ?!
fohadie schreef:Omg, die bovenste.