Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:48

Ik heb sinds kort een brander van ScentChips

Kom ik er net achter dat op waxmelts.nl ze mijn signature geur Alien hebben. Dus heb die even ingeslagen en wat andere geuren. Heeft iemand nog een goede tip voor andere lekker geuren?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:49

Haha oké diehard waxmelt kenners! :D Ik vind het wel handig die vriezer elk geval.

Century

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:22

Voor een elektrische brander is dat niet zo praktisch :P

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:25

Stamper schreef:
[ [url=m/LYH0kh.png]Afbeelding[/url] ]
Wie was er ook al weer dol op?

Ik *\o/*

Heb alleen al een large jar en 10 melts ofzo op voorraad. En de kaars ruik ik weer niet echt...

Was eerst helemaal van de YC maar merk dat het me steeds meer gaat tegenstaan. Er zitten echt een paar lekkere geuren tussen, maar vaak hebben ze zo een beetje muffe/ sigarendoos/ bijgeur.

GC en VC zijn op dit moment echt mijn absolute favorieten. Zit te denken om BBW ook eens te proberen maar denk dat ik dan op de zomergeuren moet wachten. Wil daar wat van de hawaii geuren enz proberen.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:26

Stamper schreef:
[ [url=m/LYH0kh.png]Afbeelding[/url] ]
Wie was er ook al weer dol op?

Ik *\o/*

Heb alleen al een large jar en 10 melts ofzo op voorraad. En de kaars ruik ik weer niet echt...

Was eerst helemaal van de YC maar merk dat het me steeds meer gaat tegenstaan. Er zitten echt een paar lekkere geuren tussen, maar vaak hebben ze zo een beetje muffe/ sigarendoos/ bijgeur.

GC en VC zijn op dit moment echt mijn absolute favorieten. Zit te denken om BBW ook eens te proberen maar denk dat ik dan op de zomergeuren moet wachten. Wil daar wat van de hawaii geuren enz proberen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:32

Met het oog op ruimte maken heb ik mn eigen peppermint marshmallow gemaakt: snowflake cookie en marshmallow fireside van goose bij elkaar gemikt in de brander. Ben benieuwd.

Ik ben niet zo van de zoete zomergeurtjes, maar Fiji White Sands vind ik toch zo'n overheerlijke zomergeur van BBW <3. Evenals A Thousand Wishes, maar die kan yearround vind ik.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:48

Voor alle nieuwe posters... Wellicht is het leuk om de openingspost te lezen. Daar staan allerlei leuke waxmelt/kaarsenwinkels en webshops in die voor jullie wellicht ook hele leuke dingen hebben. Altijd leuk om nieuwe plekjes te ontdekken en uiteraard....nieuwe geurtjes!

Even kijken wat ik vanavond eens ga branden..

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:05

Ow dames, ik ben een hele tijd afwezig geweest en zojuist 20 pagina's doorgelezen.
Wat staan er weer een heerlijke geuren en melts bij iedereen in de bestelling.
Bij mij is nog scentiments onderweg via Erika van FB en jaaj ik heb toch stiekem weer rosegirls besteld.. Jammer genoeg moet het helemaal uit amerika komen, maar ik ben echt verslaafd aan deze melts. Wat een toppers. Zal als het binnen in even foto's plaatsen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:07

Ik wil ook nog eens een setje samplers van rosegirls scoren
Ben er zo benieuwd naar
Maar dat moet helaas even wachten

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:22

Hier gister Winter Magic van Waxmeltsenzo en nu Pink Sand. Beide jummie!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:13

Ik heb patchoulli musk op de brander.

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:26

Mag ik me hier melden? Vrijdag mijn eerste brander gekocht, met 37 verschillende geurtjes wax :')

Laten jullie het lichtje onder de brander branden, of blazen jullie dat uit zodra de wax gesmolten is?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:58

Dat moet je aan laten, anders is de wax zo weer hard. :)

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:02

Ik merk het, dankjewel :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:37

Tortilla schreef:
Ik merk het, dankjewel :o

De vraag was niet eens zo gek hoor. Hoewel meteen uitblazen niet werkt, zijn er wel mensen die hun kaars of wax na een uurtje of 2 uitdoen en dan de rest van de avond nog voldoende geur naar hun zin in de kamer hebben. :) Kwestie van proberen wat je zelf fijn vindt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:50

Heeft iemand trouwens recent nog ervaring met de Duizendpoot en het afhandelen van incorrecte bestellingen? Had iemand een waardebon gegeven en dat gaf al problemen omdat de site dat ziet als korting ipv betaalmiddel en dus verzendkosten wilde berekenen enzo. Maar uiteindelijk opgelost.
Toen kwam de levering en ontbrak er een heel pakje Village én was 1 blokje Goose vervangen door een blokje in een andere geur. Bij navraag bleken beide niet meer leverbaar. Ja uh leuk maar dan stuur je toch niet zomaar wat anders op?
Persoon heeft dus aangegeven dat ze het erg jammer vond dat het niet meer leverbaar was, maar dan wel graag haar geld terug zou ontvangen uiteraard. Nu is er dus geld terug overgemaakt, maar alleen van het hele pakje, niet van het losse blokje. Nou heeft ze inderdaad een blokje ontvangen natuurlijk, maar niet wat ze besteld had. Er kan toch niet van je verwacht worden dat je gaat betalen voor een alternatief wat de winkel voor jou bepaald heeft?

Ik heb echt fijne ervaringen gehad met de Duizendpoot, ook toen ik daar was. Maar ik baal hier stevig van. Als je iemand iets kado doet dan is het niet leuk als dat zoveel problemen geeft. Volgende keer wordt het dus een bon van een andere shop of desnoods maar gewoon cash ofzo. Het leek zo leuk, maar heb er nu best wel een beetje spijt van.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:30

Mijn laatste bestellingen waren snel en correct, dus ik heb verder geen issues meer gehad.
Snap dat het heel vervelend is zo inderdaad, dat is niet wat je wilt als je een cadeautje wil geven :(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:33

Klinkt als typisch 1000poot ja.

Jij bent er altijd super positief over en je zegt altijd dat de communicatie zo ontzettend goed is. Mijn ervaring is anders.

Al zijn mijn laatste bestellingen allemaal wel goed gegaan, maar ook al een aantal missers gehad.
Ik ben altijd zo van, sja laat die euro dan maar zitten, maar kan me voorstellen dat het vervelend is.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:32

Skessa_ schreef:
Klinkt als typisch 1000poot ja.

Jij bent er altijd super positief over en je zegt altijd dat de communicatie zo ontzettend goed is. Mijn ervaring is anders.

Al zijn mijn laatste bestellingen allemaal wel goed gegaan, maar ook al een aantal missers gehad.
Ik ben altijd zo van, sja laat die euro dan maar zitten, maar kan me voorstellen dat het vervelend is.

Klopt, had zelf tot nu toe erg fijne ervaringen. En heb dan ook zelf contact met Annemarie gehad, maar de door haar gegeven redenen vind ik gewoon niet het probleem van de klant. Toen wist ik overigens nog niet dat ze te weinig terug zou storten.
Degene waar ik het aan gegeven had heeft nu ook zoiets van Geniet van je 1,08 maar de Duizendpoot is nu wel verplaatst naar helemaal onderaan het lijstje van winkels waar ze eventueel zou willen bestellen.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:47

Goh wat jammer zeg. Ik heb nog maar 1x besteld daar. Waarvan 1 bestelling hopelijk morgen binnen komt

Ik zag dat ik love Candle zowel goose als yankee verkoopt. Jammer van de hoge verzendkosten!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:04

Nessa schreef:
Goh wat jammer zeg. Ik heb nog maar 1x besteld daar. Waarvan 1 bestelling hopelijk morgen binnen komt

Ik zag dat ik love Candle zowel goose als yankee verkoopt. Jammer van de hoge verzendkosten!

Die eigenaresse zit ook hier op Bokt van Ilovecandles.be Maar inderdaad uit België dus stevige verzendkosten. Verder prima shop, heb er twee keer besteld en is keurig geleverd.

Ik hoop echt dat jouw bestelling compleet is Nessa. Heb je al een verzendbevestiging ofzo dat je hem morgen verwacht? Annemarie gaf aan dat er heel veel op was en niet leverbaar omdat er gedoe was met leveranciers ofzo kon ze ook niet bestellen. Maar ik blijf erbij dat je dan niet zomaar iets anders opstuurt laat staan in rekening brengt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:15

Century schreef:
Mijn laatste bestellingen waren snel en correct, dus ik heb verder geen issues meer gehad.
Snap dat het heel vervelend is zo inderdaad, dat is niet wat je wilt als je een cadeautje wil geven :(

Vooral snel ja, top.

Ik had echter 1 kaars verkeerd ontvangen. Ik had Toasty Pumpkin Toddy besteld en kreeg Hot Toasty Toddy die ik minder lekker en vrij "hard" vind. Geen probleem van gemaakt verder omdat ze me zo vaak matst.

En ik had Kringle wax besteld en kreeg een daylight. Ook niks van gezegd maar ik vond het wel jammer.

Ze zei toen ik er was dat ze het ook wel erg druk had maar ze heeft vrij lang gepraat over dat ze het zo vervelend vindt als een klant iets van haar wil dus ik durf gewoon geen berichtje meer te sturen :=

Ik brand nu Peanut Butter 'Smores. Ik vind chocolade nu ineens lekker? Heerlijke mix met Peanut Butter Sugar.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:29

Wel grappig, ik heb dus ook wel eens daylights gekregen als ik wax besteld had en dat is wél gecorrigeerd. Heb het daar nog met haar over gehad in de winkel en ze gaf me groot gelijk. Dus in je gezicht zegt ze er in ieder geval niets van dat je 'lastig' bent.

Een verkeerde kaars ontvangen vind ik toch echt wel een probleem hoor, het is niet alsof die dingen goedkoop zijn!!

Maar is het niet best raar dat je er niks meer van zou durven zeggen als een bedrijf fouten maakt? Het is toch omgekeerde wereld. Het is vervelend voor ONS dat we telkens niet krijgen wat we bestellen.

Het gaat me nu ook eigenlijk niet om het bedrag, maar wel om het feit dat mijn kadootje een beetje verpest wordt zo. Ontvangster is er hartstikke blij mee hoor, maar zoiets moet gewoon leuk verlopen, niet moeizaam. Ik heb er in ieder geval wel van geleerd. Volgende keer doen we dit anders.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:43

Ik heb inderdaad een verzendbevestiging gehad. Ook track en trace.

Hopelijk zit alles er gewoon in

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 08:00

@ lisitano.
Als jou bestelling niet in orde is kun je er gewoon iets van zeggen. Fouten kunnen gemaakt worden gebeurd mij ook. Ik vind op die manier met klanten praten en ze het idee geven dat ze niet mogen klagen als iets niet in orde is wel echt not done. Jij hebt iets besteld en daarvoor betaald. Zomaar iets opsturen kan dan niet. Enkel in overleg vooraf als iets niet voorradig is. Iets vergeten kan ook gebeuren maar moet ook weer recht gezet, moeiteloos.