Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:19

Ik ben altijd van mening dat als je echt wil, er altijd tijd is. Ook op 80 km afstand.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:20

Omdat niet iedereen op Tinder zit om direct een relatie te krijgen of om heel fanatiek te daten. Ik vind Tinder vooral vermakelijk, en soms kom ik echt wel hele leuke mensen tegen. Ben er wel altijd direct open over dat ik ook heel erg druk ben. Een werkweek van 60 uur is geen uitzondering, en in het weekend nog wat doen ook niet. Dat is een keuze, maar die keuze geef ik ook degene met wie ik date.

En daten lijkt me ook niet exclusief voorbehouden aan degene met een werkweek van maximaal 36 uur? :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:23

Berdien schreef:
Omdat niet iedereen op Tinder zit om direct een relatie te krijgen of om heel fanatiek te daten. Ik vind Tinder vooral vermakelijk, en soms kom ik echt wel hele leuke mensen tegen. Ben er wel altijd direct open over dat ik ook heel erg druk ben. Een werkweek van 60 uur is geen uitzondering, en in het weekend nog wat doen ook niet. Dat is een keuze, maar die keuze geef ik ook degene met wie ik date.

En daten lijkt me ook niet exclusief voorbehouden aan degene met een werkweek van maximaal 36 uur? :)

Dat niet, maar een relatie opbouwen als je weken geen tijd hebt is ook niks

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:26

Voor sommige mensen werkt dat nog beter dan elkaar bijna dagelijks zien :)) Alles is een keuze, en ook alles is persoonlijk. Vind niet dat je daar over kunt oordelen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:43

Ik dacht eerst ook zo maar toen wij onze eerste date hadden was hij net een maand terug na een jaar in Nieuw-Zeeland gezeten te hebben. Hij had toen net de eerste werkweek achter de rug in Zwolle en woonde toen tijdelijk bij zijn ouders hier in Friesland. In de twee maand dat wij daten heeft hij z'n appartement in Zwolle gekregen en is hij al een functie omhoog gegaan bij z'n nieuwe baan. Dus ik neem hem dat absoluut niet kwalijk verder.. Het is gewoon echt even ongelukkig moment.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:37

Heeft er trouwens iemand ook tips op gesprekken op gang te houden? In de meeste gevallen gebeurt er niks na een "match" maar vaak blijven de gesprekken bij "hey" "hoe was je dag" "alles goed" "paarden zijn eng" en ga zo maar door :') maar ik ben zelf niet zo heel goed in een gesprek beginnen op mobiel. In real life krijg ik toch meer mensen aan de praat :+ lastig... iemand tips :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:56

Nee, niet echt. Som loopt een gesprek, soms niet...

Ik heb mijn date gehad :D Tapas waren lekker, gezellig gepraat maar meer wordt het niet. Ten eerste is hij kleiner terwijl hij zei dat hij langer was. Mijn lengte staat in mijn profiel, dus zo lastig is dat niet. En hij klinkt echt 100% als een ex-collega waar ik een afschuwelijke grafhekel aan heb :') Dat werkt ook al niet. En hij bestelde een bord vol vleeswaren en heeft er nog geen kwart van gehad, rest wordt weggegooid. Ik eet geen vlees, en dat wist hij. Waarom bestel je het dan? Nou ja, etc. etc. Denk niet dat we nog eens af gaan spreken :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:02

Naomi mijn ervaring is dat als het klikt / je bij elkaar past het vanzelf gaat.

Ah jammer Berdien! Klinkt inderdaad niet als een blijvertje. :D

Is de app groep er trouwens al? Heb ooit mijn nummer door gegeven.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 23:16

Hoop het binnen kort te merken, vind t wel enorm tegen vallen :')

Das wel balen Berdien, klinkt inderdaad zoals Jildua zegt geen blijvertje

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:34

Jildau schreef:
Naomi mijn ervaring is dat als het klikt / je bij elkaar past het vanzelf gaat.

Ah jammer Berdien! Klinkt inderdaad niet als een blijvertje. :D

Is de app groep er trouwens al? Heb ooit mijn nummer door gegeven.

Heb even gekeken maar heb geloof ik geen pb van jou gehad. Als je hem nog eens stuurt voeg ik je toe.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:24

Ze had der nummer naar mij gestuurd ;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:28

Moet niet gekker worden _-:(

Ik met mijn bindingsangst voel mijzelf gewoon nog klote ook nadat ik er gisteren dus een punt achter gezet heb :evaw:

Maar in ieder geval, ben weer terug bij af *\o/*

Muurtje zit er weer omheen dus gaat wat worden als ik iemand tegen kom }:)

Wie wilt er daten ? :D ~~}>

Wel heel banketstaaf een oude " scharrel " wat meer zou zijn, maar op dat moment niet goed ging tussen ons.
Een bericht gestuurd dat als ik 30 was en niemand had wij gingen trouwen ^&+

Hij doet er nog steeds alles aan om mij terug te krijgen ( btw hij weet van die jongen ) Dus nadat hij eerst vrolijk zei van ja is goed, en komt goed. Kreeg ik 's nachts een berichtje dat het eigenlijk best gemeen was wat ik had gezegd :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:41

Hoezo heb je er gisteren een punt achter gezet? Heb ik iets gemist?

Hmmm als hij jou oprecht superleuk vindt is dat wel een beetje gemeen. :D Zo van, tsja als ik dan echt niks beters kan krijgen dan jou maar.

Ik kan nu wel zeggen dat ik verliefd ben helaas. Hebben nu wel een manier gevonden om elkaar regelmatig te kunnen zien zonder daar andere dingen voor op te moeten geven dus dat is fijn. Zie hem over anderhalve week alweer. <3

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:54

Naja was eerder al wat voorgevallen. Uiteindelijk goed over gepraat en toen afgelopen weekend was er weer wat en toen dus precies gezegd hoe ik daar over dacht en wat ik er van vond. En hij wist daar niet op te reageren. Ik verwacht op die leeftijd wel dat je een normaal gesprek kan voeren. Dus als een soort zelfbescherming heb ik nu zo iets van nee het is klaar.

Ja dat zei hij ook al :) Is wel een goed iemand hoor en weet dat ik het bij hem nu hij ook wat veranderd is echt niet slecht zou hebben, in tegenstelling zelfs.

Alleen ook gezegd dat wij beter vrienden kunnen zijn al hoewel hij mij er nog steeds van probeerd te overtuigen dat het nu wel zal werken.

Leuk juist toch Jildau! Lekker van genieten en gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit toch :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:19

Gaat zeker om de kwaliteit maar verliefd zijn betekend kwetsbaar zijn en dat vind ik eng. :D Ik had steeds een houding van als hij me niet wil dan dondert hij maar op maar ben nu op het punt dat ik het echt heel erg zou vinden als hij me niet meer moet. Voelt eng. :P

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:33

Ik begrijp het even niet zo goed :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:36

@ thenextentry: ik ben ook niet echt mee

@Jildau: Is idd ook eng, maar geniet van wat je hebt. Mss juist goed dat het niet de ideale omstandigheden zijn, de basis moet onmiddellijk goed zitten.

Ik zit een beetje met het omgekeerde, ik ben zeker dat mijn vriend mij intussen enorm graag ziet en als het van hem af hangt nooit meer kwijt wil. Ik hou ook van hem, ben bezorgd, geniet van elke moment samen, kan echt mezelf zijn bij hem en hij laat me vaak "smelten" (weet echt wat ik wil ook wt betreft de beestenboel).
Maar heb niet zo het gevoel van gemis als ik hem enkele dagen niet zie (krijg wel af een toe een berichtje) of een gevoel van afhankelijkheid zoals ik vroeger had. Misschien is dit juist een teken dat het allemaal dieper zit etc. Maar ik vraag me soms af of het voor mij "serieus" genoeg is...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:41

Irene: mij niet?

Petitparis: Hmmm lastig.. Ik heb dat ook niet zo erg maar denk ook dat dat komt omdat ik alles wat beter kan relativeren dan toen ik 16 was. :D Vind het niet het einde van de wereld als ik hem 2 of 3 weken niet zie. Daarnaast denk ik dat het juist goed is om niet afhankelijk te zijn. Je partner moet een toevoeging zijn. Wat vind je van de gedachte dat je hem twee maanden niet zou zien?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:44

Komt goed met jullie! Je staat er mooi in vind ik.

Hier gaat het gerug moeizaam, eeg rollercoaster -O-

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:48

hmm 2 maand niet zien. Aan de ene kant denk ik dat mijn leven gewoon doorgaat. Tuurlijk ga ik hem missen, zeker bij activiteiten die we normaal samen zouden doen. Maar denk niet dat ik het zo "verschrikkelijk" zou vinden dan 10j terug.
Met ouder worden en 3j "alleen" te zijn, heb ik wel geleerd om ook op mijn eentje "gelukkig" te zijn.

hoezo rollercoaster Furrow? Als je je hart wil luchten... (mag ook via pb)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:02

Maar dat is toch juist super? Denk dat dat een supergoede basis is voor een relatie, als je ook alleen gelukkig kunt zijn. Je wordt inderdaad ouder, minder afhankelijk en het is goed dat je leven gewoon doorgaat ook zonder hem. Zou me daar niet zo druk over maken!

Furrow: Inderdaad je mag mij ook gerust PBen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:15

Oh ik heb exact hetzelfde petitparis! Ik ervaar dat juist alleen als positief. Niet meer het ziekelijke 'ik zou niet zonder je kunnen'. Ik kan prima zonder wie dan ook. Het leuk vinden is dan weer een ander verhaal.

Vanavond zie ik 'm weer :)

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:24

Jildau, klopt :j Maar misschien lees ik nu gewoon te snel of te chaotisch, haha

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:39

Irene: Of ik ben een heel ingewikkeld persoon. Geloof ik direct. :')

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:43

Jildau schreef:
Irene: Of ik ben een heel ingewikkeld persoon. Geloof ik direct. :')

whaaa :') :')

nou, de echte chaoot ben ik, want het was niet jouw berichtje, zie ik net.

:evaw: Irene verlaat gesprek om zich niet nog verder voor l*l te zetten