Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Omdat niet iedereen op Tinder zit om direct een relatie te krijgen of om heel fanatiek te daten. Ik vind Tinder vooral vermakelijk, en soms kom ik echt wel hele leuke mensen tegen. Ben er wel altijd direct open over dat ik ook heel erg druk ben. Een werkweek van 60 uur is geen uitzondering, en in het weekend nog wat doen ook niet. Dat is een keuze, maar die keuze geef ik ook degene met wie ik date.
En daten lijkt me ook niet exclusief voorbehouden aan degene met een werkweek van maximaal 36 uur?
Alles is een keuze, en ook alles is persoonlijk. Vind niet dat je daar over kunt oordelen.
maar ik ben zelf niet zo heel goed in een gesprek beginnen op mobiel. In real life krijg ik toch meer mensen aan de praat
lastig... iemand tips
Tapas waren lekker, gezellig gepraat maar meer wordt het niet. Ten eerste is hij kleiner terwijl hij zei dat hij langer was. Mijn lengte staat in mijn profiel, dus zo lastig is dat niet. En hij klinkt echt 100% als een ex-collega waar ik een afschuwelijke grafhekel aan heb
Dat werkt ook al niet. En hij bestelde een bord vol vleeswaren en heeft er nog geen kwart van gehad, rest wordt weggegooid. Ik eet geen vlees, en dat wist hij. Waarom bestel je het dan? Nou ja, etc. etc. Denk niet dat we nog eens af gaan spreken

Jildau schreef:Naomi mijn ervaring is dat als het klikt / je bij elkaar past het vanzelf gaat.
Ah jammer Berdien! Klinkt inderdaad niet als een blijvertje.
Is de app groep er trouwens al? Heb ooit mijn nummer door gegeven.
Zo van, tsja als ik dan echt niks beters kan krijgen dan jou maar.
Is wel een goed iemand hoor en weet dat ik het bij hem nu hij ook wat veranderd is echt niet slecht zou hebben, in tegenstelling zelfs.
Ik had steeds een houding van als hij me niet wil dan dondert hij maar op maar ben nu op het punt dat ik het echt heel erg zou vinden als hij me niet meer moet. Voelt eng.

Vind het niet het einde van de wereld als ik hem 2 of 3 weken niet zie. Daarnaast denk ik dat het juist goed is om niet afhankelijk te zijn. Je partner moet een toevoeging zijn. Wat vind je van de gedachte dat je hem twee maanden niet zou zien?

Maar misschien lees ik nu gewoon te snel of te chaotisch, haha