Hahaha nee! Heb vanmiddag wel eea in mijn mandje gegooid om te kijken op welk bedrag ik ongeveer uit zou komen (geen pin apparaat in de winkel) en toen kwam ik op 85 euro uit. Toen had ik alleen nog maar melts van Kringle en Goose

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Is dat wax van haarzelf WME? Of zit ik aan iets verkeerd te denken met die afkorting?
Zo, hier weer Holiday Heart op. Bevalt me nu een stuk beter dan vanmiddag, echt een avondgeurtje
.
Oh Molenhoek, heb totaal over je bericht heen gelezen zie ik. Flink bestelling! Welke geurtjes zijn het allemaal? Welke geur kaars heb je? En welke brander?
Yv_ schreef:Is dat wax van haarzelf WME? Of zit ik aan iets verkeerd te denken met die afkorting?
Zo, hier weer Holiday Heart op. Bevalt me nu een stuk beter dan vanmiddag, echt een avondgeurtje
.
Oh Molenhoek, heb totaal over je bericht heen gelezen zie ik. Flink bestelling! Welke geurtjes zijn het allemaal? Welke geur kaars heb je? En welke brander?
waxmeltsenzo schreef:Iloveiswan schreef:Hier gaat zo Peer en freesia in de brander![]()
Tomato leaf vond ik echt niet lekker droog. Is die brandend anders?
Zoals ik al aangaf heerlijkWel pittig maar echt lekker sterk zonder koppijn van te krijgen.