Blijkt wel erg glad te wezen, maar ben nog niet buiten geweest. Voor de rest klaart het steeds meer op.
Maaike_Ma
Geplaatst: 25-01-15 10:38
einde van de week meer sneeuw??
DewiRox
Geplaatst: 25-01-15 10:47
Maaike_Ma schreef:
einde van de week meer sneeuw??
Nee dat ga je niet menen.. Ik heb na dat weekend tentamens en moet elke dag 1.5 met de trein naar Den Haag. Denk dat ik maar opzoek ga naar iets waar ik kan overnachten dan.
Ik las het ook. Maar volgens mij gaat het niet blijven liggen. Een paar nachten weer vorst met wat sneeuw (of regen). Lang lijkt het ook niet te duren.
Ik hoop dat als iedereen door de tentamens enzo is, dat er een mooie vorstperiode aan komt. Gewoon een mooie. Met blauwe luchten enzo.
quartel
Geplaatst: 25-01-15 11:16
Ik hoop dat iedereen, voor de tentamens voorbij zijn, in een warme lente periode valt
Shirley
Geplaatst: 25-01-15 11:16
En zonder sneeuw. Voor de mensen die werken, de hulpdiensten en andere luitjes die dagelijks de weg op moeten...
Voor iedereen die van sneeuw houdt, hoop ik op veel sneeuw (en ik plaats mijzelf in deze categorie) en voor de mensen die niet van sneeuw houden, hoop ik op weinig sneeuw. Maar in ieder geval gewoon mooie droge vorst een tijdje, met die strakblauwe luchten. Dat je bij Kinderdijk kunt gaan schaatsen. Ja. Of een Elfstedentocht. Ja. Dat zou mooi zijn!
De lente nog even niet alsjeblieft!! Ellendige hooikoorts. Maar liever de lente dan de zomer. Aan de zomer heb ik een hekel (als het een warme zomer is).
Tja, over het feit dat het "rommel" zou zijn, verschillen de meningen. Daarom: voor die het niet wil, hoop ik het niet, voor die het wel wil, hoop ik het wel. Persoonlijk hoop ik dus van wel omdat ik het enorm kan waarderen, tezamen met bijna alle kinderen en honden...
Nou, wat er nu ligt is wel rommel. Gisteren heel licht even gedooid, daarna opgevroren. Alles is nu spekglad. Paard en ponys op stal, zo tegen mijn principes in, maar ja, ze moeten wel heel blijven.