Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:55

Ik ben een beetje dom. Heb vanavond besteld bij loavies.com want ik kreeg 5 euro korting omdat ik jarig ben geweest.
Kom ik er daarna achter dat je daar ook een fashioncheque kan inleveren :Y) .
Nouja, goede reden om er nog een keertje te bestellen :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:56

Ik heb bolero's in de kast hangen -O-
Heb best veel mouwloze jurkjes en dan zijn ze aardig handig vind ik. Wel eenvoudige, in zwart katoen of dunne wol zonder rare strikjes of lintjes. Heb geen voorraad aan blazers hoewel ik dat wel zou willen. Vaak is het daar gewoon te warm voor, maar zonder is het net te koud.

Andere opties dan?

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:57

Ik heb heeeeel veel vesten. Hele lange (tot m'n knieen zeg maar) dunne vesten, maar ook heel veel gebreide vesten die tot over mijn billen vallen. Bolero's vind ik zelf over het algemeen ook niet zo'n succes, vind een mooi wollen vestje tot net boven de billen dan chiquer staan eigenlijk

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:05

Maar heb jij met die vesten dan niet dat je hele figuur verdwijnt, Em? Ik word echt model Humpty Dumpty dan :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:05

xRoosss schreef:
Hahahaha RT :')

Leuke outfit Marjolein! :D

De bolero staat bij mij ook op de absolute zwarte not done lijst :o

Ik had vanochtend ook weer eens tijd om een outfit foto te maken. Had school, dus lekker makkelijk gegaan :D H&M broek, JoshV T-shirt en leren jasje van mode musthaves :)

[ [url=m/zZrQvA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo'n outfit vind ik super leuk! Maar weet je wat ik me altijd afvraag, heb je hier dan nog een jas over aan als je naar buiten gaat ? :+
Zit al tijden naar zo'n jasje te kijken maar ik weet nooit zo goed wat ik er mee moet in de winter.
Net zoals sommige dunnere sjaals in de winter, dat is dan te dun voor op de fiets. Dan heb ik of de dunne sjaal in mijn tas zitten en een dikke om op de fiets of twee sjaals over elkaar.
Dat voelt alleen zo dubbel :') .

Oh, dat heb ik ook marjolein. Ik word heel snel een soort vierkant blok voor mijn gevoel -O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:07

Macyy schreef:
Leuk jurkje! Staat je goed :)

Super leuke outfit roos! Is dat zo'n broek met gaten op de knieën?

Jaaa, zitten scheuren in beide knieën. I'm in love met deze broek :D naar stage en werk kan ik hem helaas niet dragen, dus zodra ik een dagje school heb haal ik hem meteen uit de kast :D

Josien; jaa heb er gewoon m'n winterjas overheen. Moet wel bekennen dat na mijn 10 minuten wandeling van station naar klaslokaal ik oververhit was :') dus even in een T-shirtje gezeten tot ik weer op temperatuur was :+ maar zonder winterjas is het veel te koud.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:09

Bij vesten tot aan je billen vind ik vaak dat er niks van m'n figuur over blijft, idem met vestje dat om m'n middel stopt. Ben een aardig peer-exemplaar met een lekker platte boven/voorkant + klein.
De meeste vesten die je in de winkels vindt zijn recht qua model, dan vervalt alles een beetje in het niks.

M'n moeder heeft hetzelfe brede billen probleem. Veel dames dragen graag een cache-coeur (zo'n wikkelvest) maar als ze net over je heupen vallen noemt m'n moeder het liever een cache-misère (verstopper van miserie) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:23

Ik heb vrij slanke armen dus ik zorg altijd dat een vestje wel strak zit om mijn armen en niet mega wijd om mijn middel. Nou heb ik een beetje een vreemd figuur :') Met langere vesten die over mijn billen vallen neem ik het altijd maar een beetje voor lief. Draag die dingen vooral als ik naar school ga ofzo, en het interesseert me nou niet heel veel als ik daar wat dikker lijk dan ik daadwerkelijk ben.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:31

Bolero's zijn gewoon tsjaaaa haha
Die zijn voor niemand voordelig, krijg je van die worsten armpjes van ;D

Leuke outfitjes!
Welke schoenen heb je aan roos?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:33

De mijne hebben gewone lange mouwen als een vestje, die sluiten netjes aan maar spannen niets af. Ze zijn dus alleen in de lichaamslengte korter. Maar ik heb ook dunne armpjes :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:38

Emmaa_ schreef:
Ik heb vrij slanke armen dus ik zorg altijd dat een vestje wel strak zit om mijn armen en niet mega wijd om mijn middel. Nou heb ik een beetje een vreemd figuur :') Met langere vesten die over mijn billen vallen neem ik het altijd maar een beetje voor lief. Draag die dingen vooral als ik naar school ga ofzo, en het interesseert me nou niet heel veel als ik daar wat dikker lijk dan ik daadwerkelijk ben.

Haha, wat grappig dat armen ding heb ik ook altijd. Ik maak zowat van alles 3 kwart mouwen :') mijn polsen zijn erg dun en dan lijkt de rest van m'n arm ook dun :') goh wat een redenatie weer :+

Lies; ik heb laarsjes van Gabor aan, deze :D

Afbeelding

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:23

Ik hou van lange vesten, wel doe ik er altijd iets straks onder. Ik ben nu best slank, dus vind het zonde als dat verdwijnt door een los t-shirt onder een los/lang vest.
Hoewel ik wel vaak oversized kleding draag, maar dan gaan zoals bij Roos de armen omgevouwen om dezelfde reden, haha

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:03

Die laarsjes zijn vet leuk Roosje! En die outfit, helemaal goed!

En Marjolein, wat superleuk gecombineerd <3 !

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:37

Die zijn erg leuk roos (:

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:44

Ladies, ik ben gisteren naar de sportschool geweest :D *\o/* En ik ga een maandabbo nemen ghehe

En ik ben juist weer iemand die zweert bij blazers, haha. En ik heb er niet eens heel veel:

- zwart
- donkerblauw
- grijs (maar die valt me eigenlijk net iets te klein..)
- rood

Om nog even op mijn bikini-inslaan-fase terug te komen :+, hoeveel bikini's hebben jullie? :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:46

4 broekjes & 2 tops :) draag altijd zwarte broekjes & combineer die met een gekleurd topje. Heb nu oranje en blauw, maar ben eigenlijk nog op zoek naar het ideale model om echt mee te zwemmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:51

Een stuk of 5 bikini's denk ik. Vind van mezelf niet dat ik daar de ideale billen voor heb op dit moment. Eerst even goed aan de sport en we zien wel of dat tegen de zomer gevierd kan worden met een nieuwe :p

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:11

Ik heb net vorige week een bikini-weg-gooi-fase gehad :') Heb nu nog een zwarte, roze, gele en nog een paarse.

En ik moet ook weer beginnen met sporten, mijn spierballen zijn bijna weggevaagd :')

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:27

Ik wil mn strakke buik weer terug :')

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:30

Afbeelding

Zo kunnen jullie een beetje zien wat ik bedoel met het feit dat ik af en toe mn kont te groot vind :') Billen vind ik mooi, maar mijne vallen te veel op, omdat ik klein ben :+ Let niet op de foto trouwens, eentje van vorig voorjaar...

Oh god, ik bekijk de foto nog een keer :') :') :')

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=zmcr ... K-g5iuG8a4
en dit was ik van t zomer.
Laatst bijgewerkt door sannerocky op 09-01-15 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:35

Ik zie echt het probleem niet := ?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:36

Ben ik de enige :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:37

Ja. Ik zie echt geen extreem dikke billen.
Snap zulke uitspraken nooit zo goed. Beetje hetzelfde als dunne meisjes zichzelf dik noemen imo :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:38

Of uberhaupt dikke billen.
Ik denk dat er duizenden meisjes zijn die zo met jouw figuur zouden willen ruilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:40

Ik herken haar probleem wel. Ben ook vrij klein en ook altijd een goede partij billen gehad. Kan heel lastig zijn met broeken, jurkjes en vooral opmerkingen van mannen.. Nu ik wat ouder wordt, komt het wat meer in verhouding.