Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:53

Grinnik := :')

Ahum...sorry :')

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:00

vindt t nu ook wel grappig maar heb direct een behoorlijk pissig mailtje terug gestuurd naar m dat ie maar op wat anders mag gaan r*kken :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:40

mariskalaan schreef:
vindt t nu ook wel grappig maar heb direct een behoorlijk pissig mailtje terug gestuurd naar m dat ie maar op wat anders mag gaan r*kken :D

Dat had je beter niet kunnen doen, nu heeft hij er des te meer plezier van... :+

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:06

Eh nou, heeft hij ook weer een mooie dag :D :=

MaximeFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 16:38

Geen rare mensen, maar een hele vlotte aankoop gedaan, gister gezocht op lak neusriem cob, bod gedaan van 15 euro krijg ik het volgende mailtje terug:

> Beste Maxime,
>
> Er is een bot van €16,-
> Voor €20,- incl verzendkosten mag jij het hebben.
> Laat even weten, anders mail ik die andere

> Gr. [verkoper naam]

Ik gelijk teruggemaild dat vanavond mijn salaris gestort werd, en ik het morgen ochtend gelijk zou overmaken. Vanmorgen overgemaakt, vanmiddag verstuurd, morgen in huis :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 17:50

Er is volgens mij ook weer een oneerlijke bedelaar actief op mp. Het betreft paardenstallen. Vanavond even uitgebreidere reactie.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 17:55

Janine1990 schreef:
Er is volgens mij ook weer een oneerlijke bedelaar actief op mp. Het betreft paardenstallen. Vanavond even uitgebreidere reactie.

Regio NH zeker?
Op Fb word er flink gewaarschuwd voor betreffende persoon

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:22

Is dezelfde persoon als die waar Alberto stwgeman is geweest toch

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:53

Geen idee, ik bied spullen aan en krijg dit:

Goede dag

Wij hebben een zorginstelling voor kinderen met een beperking waar wij aktiviteiten doen met dieren die wij geschonken hebben gekregen nu krijgen we een pony
Nu zoeken wij voor de kinderen wat spulletjes halster borstels cap rijbroeken
Wij zijn afhankelijk van donaties of schenkingen
Nu is mijn vraag zou u misschien een willen schenken aan de stichting voor onze kinderen wij zouden u erg dankbaar zijn
Graag hoor ik van u
Mvg

Verstuurd door ene Charo. Ik vertrouw het voor geen meter, link het inderdaad aan zo'n soort persoon Marjoow. Ik zit overigens zelf in Groningen.

Ga het ook rapporteren, want ik geloof er dus geen zak van. Een stichting zal dit soort acties regionaal houden, desnoods met behulp van SBS/Hart van Nederland of iets dergelijks. Nog beter, Facebook. Maar niet via Marktplaats...

Edit: Vorige bericht kwam van mijn mobiel, autocorrect heeft paardenspullen in stallen veranderd :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:57

En normale nederlandse zinnen zijn kennelijk ook al lastig :')

Ik zou dat ook niet vertrouwen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:59

Ik zou eens vragen om welke stichting het gaat.

Laatst kwam er bij mij een jochie van een jaar of 13 aan de deur met een doos met stroopkoeken erin, van stichting "kind doe een wens". Ook niets over terug te vinden op t internet...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:00

Vjestagirl schreef:

Laatst kwam er bij mij een jochie van een jaar of 13 aan de deur met een doos met stroopkoeken erin, van stichting "kind doe een wens". Ook niets over terug te vinden op t internet...

Hihi, ik hoef daar niet meer mee aan te komen na dit mailtje:
Citaat:
Als ik het gratis weg zou geven, gaf ik het wel aan een lief Penny meisje en deed ik niet de moeite om het op marktplaats te zetten.

Daarbij ben ik niet zo goed gelovig wat dit soort mailtjes betreft en zal ik dit ook rapporteren.

Met deze reactie, meteen... (3 minuten later!!)
Citaat:
U moet doen waar u u goed bij voelt heel jammer dat u vertrouwen beschadigd is maar daar kunnen wij als stichting niks aan doen
Gelukkig zijn er mensen die wel iets willen doen al is het zoeken ze zijn er nog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:01

Dott schreef:
En normale nederlandse zinnen zijn kennelijk ook al lastig :')

Ik zou dat ook niet vertrouwen

Klopt, het valt niet mee... daarom deed het me ook denken aan dat enorme verhaal dat hier rond ging. Over een moeder en dochter (?) die samen van stal naar stal hobbelden en heel veel financiële schade veroorzaakten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:24

Gelukkig heb ik nog wel twee serieuze bieders gehad!! En nu maar hopen dat ze ook op mijn akkoord in gaan!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:52

Ik had ook een leuke aankoop van de week, was iemand die een hele grote stapel Penny's aanbod, gratis op te halen. Alleen aan de andere kant van het land, heb gevraagd of ze ze tegen ruime verzendkosten wilde opsturen. Zo gezegd zo gedaan en nu heb ik een hele blije dochter met 5 jaargangen Penny's _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:52

WowAmigo schreef:
Ik had ook een leuke aankoop van de week, was iemand die een hele grote stapel Penny's aanbod, gratis op te halen. Alleen aan de andere kant van het land, heb gevraagd of ze ze tegen ruime verzendkosten wilde opsturen. Zo gezegd zo gedaan en nu heb ik een hele blije dochter met 5 jaargangen Penny's _/-\o_

Als ze Phryso's ook leuk vinden dan heb ik die hier ook nog wel voor je liggen, ook een hele stapel.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:14

Vjestagirl schreef:

Bedoel je de stichting of dst ze stroopkoeken verkopen? De stiching heet "doe een wens" ipv kind ervoor en op hun site stast ook dat zij idd niet aan dergelijke verkoop doen. Of bedoelde je dat juist?

Ik had wat te koop staan, iets wat ik door kon mailen. Krijg ik bericht dat als ik het doormail hij meteen het geld overmaakt Dacht het niet, ik mail pas als ik geld op mijn rekening zie. Gelukkig begreep hij dst en binnen 1dag was het geregeld.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:25

:roll: zijn er meer mensen waarbij marktplaats geen advertenties wil plaatsen %)

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:27

dees_daan schreef:
WowAmigo schreef:

Als ze Phryso's ook leuk vinden dan heb ik die hier ook nog wel voor je liggen, ook een hele stapel.

Ah lief :)

Maar voorlopig nog genoeg papier in huis ;))

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:28

HTM schreef:
:roll: zijn er meer mensen waarbij marktplaats geen advertenties wil plaatsen %)

Nee een uurtje terug gewoon nog kunnen plaatsen

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:29

kiki1976 schreef:
HTM schreef:

Pff, moeten ze mij weer hebben :+ }:0

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 01:24

kiki1976 schreef:
HTM schreef:

Dan heb je echt geluk gehad...

Want ze moeten niet alleen mij hebben zag ik :D

https://allestoringen.nl/storing/marktp ... ator-modal

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 10:41

11.15 een afspraak met iemand die voor 10,- een oude centrifuge komt ophalen. ben benieuwd :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 10:59

Ja idd HTM.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:34

Nu weer zo een op MP.
Mijn ouders (snappen niet veel van computers ed) hadden interesse in een fietsje wat hier in de buurt te koop stond, voor kleinzoon. (mijn neefje)
Stond alleen geen telefoonnummer bij, dus ik voor mijn ouders gemaild en gevraagd of hij/zij mijn ouders kon bellen (nummer doorgegeven) of dat zij haar telefoonr door kon geven zodat ze wat af konden spreken.

Ja ze moesten maar via mail contact opnemen en afspraken maken... (best kortaf mailtje)

Wil je dan verkopen of niet?
Vroeg ook nog redelijk wat voor dat fietsje, imo en staat er ook alweer even op. Mijn ouders kunnen zo even langs komen en dan had zij dat fietsje inmiddels al verkocht...

Nou ja, heb dr maar gestuurd dat mijn ouders vandaag wel even tijd hebben, of dat haar uitkomt.