Ahum...sorry

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik zou eens vragen om welke stichting het gaat.
Laatst kwam er bij mij een jochie van een jaar of 13 aan de deur met een doos met stroopkoeken erin, van stichting "kind doe een wens". Ook niets over terug te vinden op t internet...
Citaat:Als ik het gratis weg zou geven, gaf ik het wel aan een lief Penny meisje en deed ik niet de moeite om het op marktplaats te zetten.
Daarbij ben ik niet zo goed gelovig wat dit soort mailtjes betreft en zal ik dit ook rapporteren.
Citaat:U moet doen waar u u goed bij voelt heel jammer dat u vertrouwen beschadigd is maar daar kunnen wij als stichting niks aan doen
Gelukkig zijn er mensen die wel iets willen doen al is het zoeken ze zijn er nog
Dott schreef:En normale nederlandse zinnen zijn kennelijk ook al lastig
Ik zou dat ook niet vertrouwen
WowAmigo schreef:Ik had ook een leuke aankoop van de week, was iemand die een hele grote stapel Penny's aanbod, gratis op te halen. Alleen aan de andere kant van het land, heb gevraagd of ze ze tegen ruime verzendkosten wilde opsturen. Zo gezegd zo gedaan en nu heb ik een hele blije dochter met 5 jaargangen Penny's
Vjestagirl schreef:Ik zou eens vragen om welke stichting het gaat.
Laatst kwam er bij mij een jochie van een jaar of 13 aan de deur met een doos met stroopkoeken erin, van stichting "kind doe een wens". Ook niets over terug te vinden op t internet...
dees_daan schreef:WowAmigo schreef:Ik had ook een leuke aankoop van de week, was iemand die een hele grote stapel Penny's aanbod, gratis op te halen. Alleen aan de andere kant van het land, heb gevraagd of ze ze tegen ruime verzendkosten wilde opsturen. Zo gezegd zo gedaan en nu heb ik een hele blije dochter met 5 jaargangen Penny's
Als ze Phryso's ook leuk vinden dan heb ik die hier ook nog wel voor je liggen, ook een hele stapel.
kiki1976 schreef:HTM schreef:zijn er meer mensen waarbij marktplaats geen advertenties wil plaatsen
Nee een uurtje terug gewoon nog kunnen plaatsen