zo ik geniet hier volkomen, zadel op om te rijden, Regen dacht nog NEEEE ik wacht en zit eenmaal zie lucht blauw worden voel ik zonnentje en nu breek steeds veder open waaid nog we hard
Vanmorgen weer veel regen gezien, maar vanaf een uur of 2 is het bijna zo goed als droog..
quartel
Geplaatst: 12-05-14 15:37
Ik kom op stal aan.....en het word zomaar droog Ik zet meneer in de paddock....loop terug naar binnen om zijn vriendje te halen......kom ik terug buiten.......ZON Ze hebben gewoon echt een hele poos in de zon lopen spelen samen
En de zon is er nog steeds.....en ik ben toch al zeker weer een half uur thuis
Hier ook weer zon hoor Heerlijk! Hoop dat het vanavond droog is, wil echt wel weer wat doen na 3 dagen niks...
Marcella
Geplaatst: 12-05-14 15:39
Grijs, regen, droog, grijs, regen, droog en zonnetje zo de hele tijd afgewisseld door.
En zon en regen tegelijk.
quartel
Geplaatst: 12-05-14 16:29
en voila....het hoost echt niet normaal. Het komt gewoon met liters tegelijk uit de lucht hier Er lijkt ook wel hagel tussen te zitten.........nu alleen de sneeuw nog
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is het droog
Pandora2
Geplaatst: 12-05-14 16:42
Heel de dag al van die ijskoude wind en bewolkt en nu opeens....windstil en mooie zonneschijn..... mmmmm....ik vrees dat dit de spreekwoordelijke stilte voor de storm gaat zijn...