Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:09

Mag ik me ook melden? :)

Ik ben gisteren gestart met mijn blog; Hartelijk & Huiselijk. Omdat mijn mapjes op de computer een beetje vol worden en ik het toch ook wel leuk vind om dingen te delen. Het is mijn eerste blog en doel is om in elk geval elk begin van de week (maandag) een blog te schrijven. Wellicht zal het soms ook leuk om er ook nog 1 voor het weekend te schrijven, maar de tijd zal het leren. :j

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ondanks dat het nog heel kaal is. :o
Ook lijkt het me leuk om met andere bloggers mee te kletsen en tips en ervaring uit te wisselen. :D

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:19

Hoi Marinke!
De lay-out van je blog ziet er in elk geval heel mooi uit! Ben benieuwd naar je posts :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:43

Nienke, gave palette zeg!!! En dat voor die prijs... wow!

Marinke, welkom! Super mooie lay out! Ben ook benieuwd naar je posts :j

Mijn vorige post zorgde al voor een leuke kijk op de meningen van anderen, misschien deze ook :')
Mijn haat/liefde relatie met de sociale media

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:45

Vandaag op mijn blog een artikel van alle Catrice producten die eruit gaan voor de helft van de prijs.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:56

Wubwub schreef:
Nienke, gave palette zeg!!! En dat voor die prijs... wow!

Marinke, welkom! Super mooie lay out! Ben ook benieuwd naar je posts :j

Mijn vorige post zorgde al voor een leuke kijk op de meningen van anderen, misschien deze ook :')

Ja he! Ben er zo blij mee :) Ben het met jouw post ook wel grotendeels eens. Moet zeggen dat ik niet van social media weg te slaan ben, maar inderdaad, wat sommige mensen op Facebook zetten... Groot gelijk dat jullie dat van je kind niet doen!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:58

Nicolien schreef:
Vandaag op mijn blog een artikel van alle Catrice producten die eruit gaan voor de helft van de prijs.

Ik had daar al een nagellak van gekocht voor de helft van de prijs maar zie hier nog wel meer leuke dingen bij staan die ik ook nog wel zou willen zoals die oogschaduw quatro's! Was me niet opgevallen dat die ook 50% korting waren, toch nog eens gaan kijken morgen :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:14

Social media kan heel leuk zijn mits het goed gebruikt wordt. Ik heb ook mensen in mijn lijst die soms dingen delen waarvan ik denk "moest iedereen die nu echt weten?"

Nadeel van online media vind ik sowieso ook dat er mensen zijn die denken dat ze zich alles maar kunnen permitteren aangezien ze toch online zijn. Zodra er een toetsenbord aan te pas komt zijn er ook mensen die alle moraal overboord kiepen. Dus enerzijds is het erg leuk omdat je onbegrensd ook nieuwe leuke mensen kunt ontmoeten maar anderzijds is het een nadeel dat je op het internet redelijk anoniem kan zijn.
Overigens heb ik mijn beste vriendin via het internet leren kennen, om precies te zijn dik 13 jaar geleden op Bokt. Zo zie je dat online media toch ook voor veel dingen erg leuk kan zijn.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 20-01-15 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:16

Mooi is dat he? Ik heb ook een stel goede vrienden, nouja eigenlijk al mijn beste vrienden, via internet ontmoet (online gamen en bokt inderdaad!). Daarom heb ik ook een haat/liefde relatie er mee. Er is zo veel goeds aan en tegelijkertijd zo veel waardeloze kanten. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-15 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:17

Nicolien schreef:

Thanks voor de tip!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:19

Ik heb ook echt een deel van mijn meest waardevolle vriendinnen via Bokt leren kennen. Ben echt zot op die meiden en het is ook moeilijk om me in te denken dat ik ze via Bokt ken...

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:20

Ik heb ook aardig wat vriendinnen gemaakt op Twitter via favoriete bands en dergelijken, die ik dan vervolgens vaak bij concerten zie. Dat vind ik ook wel echt een voordeel aan social media :j

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:37

Ziet er mooi uit Marinke. Ik vind zelf het lettertype wat klein en te licht, met andere woorden: je moet een klein beetje meer moeite doen om te lezen. Dat kan mensen laten afhaken. Zwarte letters zijn rustiger voor je ogen. Maar het ziet er wel mooi uit!

wubwub, ik ben er ook wel eens bang voor hoe de moraal verschoven is tegen de tijd dat onze zoon de pubertijd in gaat. Ik bedoel ook met foto's en social media.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:05

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:02

NienkeV1994 schreef:
Ik post standaard een fotodagboek op maandag en soms, zoals vandaag nog een Music Monday post. Op dinsdag soms een tag en verder eigenlijk gewoon wanneer ik tijd heb of als ik vooruit werk probeer ik alles een beetje te verdelen, dat ik niet 3 dagen achter elkaar post en dan een week niet

Super leuke muziek!

chanelle14 schreef:

Leuk injenatief!

BernetteO schreef:
Ik heb vandaag een review over een nieuwe stamping plate set die ik heb gekocht:
Bundle Monster Create Your Own

En mijn vriend heeft geraden waar we naar toe gaan:
De tweede hints en... geraden!

Dat stamping setje! <3 Ben benieuwd naar resultaten!
En Billy Elliot, super gaaf!

NienkeV1994 schreef:

Wat een gaaf palette! <3

_Marinke_ schreef:
Mag ik me ook melden? :)

Ik ben gisteren gestart met mijn blog; Hartelijk & Huiselijk. Omdat mijn mapjes op de computer een beetje vol worden en ik het toch ook wel leuk vind om dingen te delen. Het is mijn eerste blog en doel is om in elk geval elk begin van de week (maandag) een blog te schrijven. Wellicht zal het soms ook leuk om er ook nog 1 voor het weekend te schrijven, maar de tijd zal het leren. :j

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ondanks dat het nog heel kaal is. :o
Ook lijkt het me leuk om met andere bloggers mee te kletsen en tips en ervaring uit te wisselen. :D

Welkom, je bog ziet er super leuk uit! Ik vind je eerste artikel ook erg leuk! +:)+

Wubwub schreef:

Intressant artikel!

Nicolien schreef:

Handig artikel, ik wist helemaal niet dat Catrice dingen uit het assortiment ging halen! :oo

Isabel_k schreef:
Na een poos niet geblogd te hebben weer begonnen:

http://fjordenbaal.blogspot.nl/

Later meer want ik moet gaan eten :D

Super leuk en heel erg bekend dilemma!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:58

Zo als uitgelegd in de eerste post ga ik (bijna) elke dag posten. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoelang ik dit volhou _O-

Ik ga proberen zo veel mogelijk met jullie mee te lezen. Deed ik eigenlijk al :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:59

Ik kom er even tussendoor met een kleine vraag! Is was even aan het knoeien met google analytics en wordpress maar het lukt me niet die code in mijn thema te krijgen. Is dit überhaupt wel mogelijk met de gratis versie van wordpress, zo ja, waar kan ik die code in mijn thema plakken? :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:00

Zo ver ik weet is dat niet mogelijk in de gratis versie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:07

Wat voor gratis versie bedoel je? Echt een blog op de wordpress site of maak je gebruik van wordpress op je eigen site?

Indien het het 1e geval is weet ik het niet, in het 2e geval moet je een plugin downloaden van google anatlytics en daar kun je je code in gooien.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:15

Wubwub schreef:
Wat voor gratis versie bedoel je? Echt een blog op de wordpress site of maak je gebruik van wordpress op je eigen site?

Indien het het 1e geval is weet ik het niet, in het 2e geval moet je een plugin downloaden van google anatlytics en daar kun je je code in gooien.

Die 1e inderaad!
Maar ik zie al dat het niet gaat, balen! Toch bedankt voor de hulp! :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:21

Ik kom even binnenvallen. Weten jullie nog leuke modeblogs om te volgen? :)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 08:04

In dit topic zit fajez, heel erg leuk!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:51

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:54

Oh, wat is het prachtig daar in Noorwegen. <3

Een andere leuke modeblog is floortjeloves.com. Is een vriendinnetje van me van de middelbare school en nu aardig bekend met haar blog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:01

Mooi zeg daar in Noorwegen!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:11

Mooi inderdaad, die sneeuw! Op mijn blog vandaag een artikel over de handige blog Blogaholic :)