Ik ken ook een riesjart maar ik weet niet zeker of dat een grapje was of dat ie echt zo heet. Heb t maar niet gevraagd.
Als je een sollicitatie brief schrijft met die naam, dan sta je gelijk al 0-1 achter Van het nest waaruit Richard komt heb ik een ander beeld dan van Riesjart
Rebecca schreef:Riesjard , alsof ouders gewoon geen zin hadden om moeilijk te doen.Zag op tv een vrouw die Yar heetJij kijkt op sbs6
Rebecca schreef:Riesjard , alsof ouders gewoon geen zin hadden om moeilijk te doen.Zag op tv een vrouw die Yar heet ik zag hem ook net, huis make over he?
Lynnepinny schreef:Of Rachel, uitgesproken als Raggel Die is al meerdere malen besproken in dit topic
vuurneon schreef:Tu Morrow Dochter van acteur Rob Morrow.Nee toch?! Dit is gewoon nog slechter als North West.
Loveskary schreef:Hier in de buurt puck en bink.En vince vind het namen die je niet vaak hoort.Vince is hier in het zuiden redelijk populair. Was in eerste instantie onze eerste keuze maar later toch gewisseld.
Sunshine80 schreef:Gisteren op tv Rosangela brrr.... fan van Roy Donders Toegegeven... Het paste wel bij haar
En ik hoop stiekem nog steeds dat ik hier een naam tegenkom die bijzonder is, maar wel mooi! Dat ik eens denk... zo zou ik mijn kind gaan noemen.