xx_Lyzet schreef:Michelle_96 schreef:Is ie daar wel dan? Haha ik moet alleen een M hebben geen L :p
Volgens Aranel dus wel.....
Ik had de broek gezien, geen shirt.[/quote]
Dan heb ik jou verkeerd begrepen en bied hierbij dan ook mijn excuses aan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Ik heb vandaag nog iemand met een tweeling-kinderwagen per ongeluk omver gelopen. Schelden dat mens. Dus ik zei rustig wat ze gier dan ook deed, gangpaden zijn smaller dan die wagenging ze me toch uit haar dak. Bewaker heeft haar eruit gezet
Michelle_96 schreef:Ghostattack schreef:Michelle, vest is bont gevoerdEnorm zacht en warm, had hem ook al in het grijs. 14 euro
Lijkt me echt heerlijk! Ik heb zoiets wel gepast paar maanden terug maar was net te klein haha..
Smee__ schreef:Dat is toch net zo met de Olaf spullen of die Harry Potter truien toen? (Waar ook iedereen om "zeurde" maar toen hoorde je niemand...) Snap het probleem niet, sommige mensen zijn wel zo vriendelijk om iets voor een ander mee te nemen. Je hóeft niet te reageren.
xx_Lyzet schreef:Hihi lekker lekker... Alleen qua vesten moet ik helaas eersy passen.
Voorheen keer vest gekocht maar is aan de achterkant korter dan de voorkant. Nouja, prima voor het werken of paardrijden!
Jolien87 schreef:Smee__ schreef:Dat is toch net zo met de Olaf spullen of die Harry Potter truien toen? (Waar ook iedereen om "zeurde" maar toen hoorde je niemand...) Snap het probleem niet, sommige mensen zijn wel zo vriendelijk om iets voor een ander mee te nemen. Je hóeft niet te reageren.
Oh mijn berichtje was geen kritiek hoor, maar ik heb dat shirt nog nooit gezien dus ben ik oprecht benieuwd wat er zo bijzonder aan is.
Dat mensen dingen voor elkaar meenemen vind ik juist hartstikke lief, ik hoop dus niet dat ik nu als zeurpiet word bestempeld.
Jolien87 schreef:Smee__ schreef:Dat is toch net zo met de Olaf spullen of die Harry Potter truien toen? (Waar ook iedereen om "zeurde" maar toen hoorde je niemand...) Snap het probleem niet, sommige mensen zijn wel zo vriendelijk om iets voor een ander mee te nemen. Je hóeft niet te reageren.
Oh mijn berichtje was geen kritiek hoor, maar ik heb dat shirt nog nooit gezien dus ben ik oprecht benieuwd wat er zo bijzonder aan is.
Dat mensen dingen voor elkaar meenemen vind ik juist hartstikke lief, ik hoop dus niet dat ik nu als zeurpiet word bestempeld.
Ghostattack schreef:Michelle_96 schreef:[quote="Ghostattack"
Michelle, vest is bont gevoerdEnorm zacht en warm, had hem ook al in het grijs. 14 euro
Lijkt me echt heerlijk! Ik heb zoiets wel gepast paar maanden terug maar was net te klein haha..
xx_Lyzet schreef:Nouja, ik vind die shirtjes ideaal als slaapshirtjes, en vind 'm leuk...Sorry!
Jolien87 schreef:Ja nu je het zegt! Daar heeft mijn vriendin zelfs mee in haar handen gestaan, die kleine lampionnetjes. Ze zijn wit met kleine gaatjes erin zodat het een beetje op kant lijkt. Als ik me niet vergis was het een snoer van 10 lampjes.
idinn schreef:@Ilse, zulk soort tasjes hebben ze tijd terug ook bij de New Yorker gehad evt!