[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:46

xx_Lyzet schreef:
Michelle_96 schreef:
Is ie daar wel dan? Haha ik moet alleen een M hebben geen L :p

Volgens Aranel dus wel.....

Ik had de broek gezien, geen shirt.[/quote]

Dan heb ik jou verkeerd begrepen en bied hierbij dan ook mijn excuses aan! :)

Smee__

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:48

Wij mogen toch net zo goed "off-topic" gaan nu het HK is? ;)

Ik kan alleen op zondag en heeeeel soms zaterdag naar de primark in Almere en aangezien ik al op vrijdag en zondag 2 uur in de trein zit van en naar Leeuwarden heb ik geen zin om dan ook nog in het weekend naar een andere primark te moeten treinen als ze in Almere iets niet meer hebben. Dan ben ik blij ja dat iemand anders ervoor wil kijken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:49

Oh dat hoeft niet hoor, haha.
Ik zag ook maar èèn broek nog en de shirts dus niet, voordat je teleurgesteld raakt.

HP shirts in overvloed trouwens in Arnhem, die zijn blijkbaar alweer uit? :+

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:55

Celiien schreef:
Ik heb vandaag nog iemand met een tweeling-kinderwagen per ongeluk omver gelopen. Schelden dat mens. Dus ik zei rustig wat ze gier dan ook deed, gangpaden zijn smaller dan die wagen :') ging ze me toch uit haar dak. Bewaker heeft haar eruit gezet O:)

:')
Ik kan me er ook aan ergeren, ik snap dat je soms niet anders kunt maar ik zou toch een oppas regelen en gewoon rustig een paar uurtjes shoppen dan.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:57

Inderdaad die grote karren. Meestal rennen die kinderen door de winkel rond en dan rennen ze met volle vaart op je. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:06

Ik negeer de hele discussie hier lekker en plaats wat ik afgelopen vrijdag heb gekocht :) Ben in Arnhem geweest, alleen het was zo schijtdruk dat ik niet lekker kon winkelen :=
Alleen een shirtje en een vest meegenomen, bij elkaar 17 euro.

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:15

Michelle, vest is bont gevoerd :) Enorm zacht en warm, had hem ook al in het grijs. 14 euro

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:16

Mooi vest zeg!! Misschien dat ik straks even langs hop :j

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:17

Leuk vest, zocht al een tijdje zo'n vest. Is die lekker warm?

Edit: Ik zag al dat je gereageerd had.
Laatst bijgewerkt door Selena op 04-01-15 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:18

Ghostattack schreef:
Michelle, vest is bont gevoerd :) Enorm zacht en warm, had hem ook al in het grijs. 14 euro

Lijkt me echt heerlijk! Ik heb zoiets wel gepast paar maanden terug maar was net te klein haha..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:18

Oh dat vest lijkt heerlijk Ghostattack :D

Ik heb er niet doorheen gedreven dat het een HK moest worden hoor, ik heb me tot nu stil gehouden.
Doordeweeks moet ik naar school in Leeuwarden dus heb ik geen tijd, op zaterdag werk ik in Almere dus zondag is mijn enige vrije dag. Nee, dan heb ik geen zin om een hele dag kwijt te zijn als ik naar de Primark wil, dan ga ik gewoon naar de Primark hier. En het zou geen grote moeite zijn nee, om naar een andere winkel te gaan. Maar ik wil ook nog iets aan m'n vrije dag hebben :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:23

Michelle_96 schreef:
Ghostattack schreef:

Lijkt me echt heerlijk! Ik heb zoiets wel gepast paar maanden terug maar was net te klein haha..

Deze valt ook aardig klein, ik heb normaal maat 32/34 maar deze in 36 omdat ik er anders niet in kom _O- It's so fluffy I'm gonna die!! <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:25

Hihi lekker lekker... Alleen qua vesten moet ik helaas eersy passen.

Voorheen keer vest gekocht maar is aan de achterkant korter dan de voorkant. Nouja, prima voor het werken of paardrijden! :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:26

Smee__ schreef:
Dat is toch net zo met de Olaf spullen of die Harry Potter truien toen? (Waar ook iedereen om "zeurde" maar toen hoorde je niemand...) Snap het probleem niet, sommige mensen zijn wel zo vriendelijk om iets voor een ander mee te nemen. Je hóeft niet te reageren.

Oh mijn berichtje was geen kritiek hoor, maar ik heb dat shirt nog nooit gezien dus ben ik oprecht benieuwd wat er zo bijzonder aan is.
Dat mensen dingen voor elkaar meenemen vind ik juist hartstikke lief, ik hoop dus niet dat ik nu als zeurpiet word bestempeld.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:27

xx_Lyzet schreef:
Hihi lekker lekker... Alleen qua vesten moet ik helaas eersy passen.

Voorheen keer vest gekocht maar is aan de achterkant korter dan de voorkant. Nouja, prima voor het werken of paardrijden! :)

Toevallig een dunner vest wat ze in heel veel kleuren hebben? Daar heb ik er twee van, die pasvorm klopt van geen kant. De schouders zitten halverwege mijn armen en de lengte aan de achterkant is gewoon om te huilen. En dan heb ik hem in maat 32 :=

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:27

Jolien87 schreef:
Smee__ schreef:
Dat is toch net zo met de Olaf spullen of die Harry Potter truien toen? (Waar ook iedereen om "zeurde" maar toen hoorde je niemand...) Snap het probleem niet, sommige mensen zijn wel zo vriendelijk om iets voor een ander mee te nemen. Je hóeft niet te reageren.

Oh mijn berichtje was geen kritiek hoor, maar ik heb dat shirt nog nooit gezien dus ben ik oprecht benieuwd wat er zo bijzonder aan is.
Dat mensen dingen voor elkaar meenemen vind ik juist hartstikke lief, ik hoop dus niet dat ik nu als zeurpiet word bestempeld.

Het is een heel leuk Pyjamashirt, er staan wel een foto paar pagina's terug geloof ik ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:28

Jolien87 schreef:
Smee__ schreef:

Nouja, ik vind die shirtjes ideaal als slaapshirtjes, en vind 'm leuk...Sorry! :D

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:30

Ghostattack schreef:
Michelle_96 schreef:
[quote="Ghostattack"

Deze valt ook aardig klein, ik heb normaal maat 32/34 maar deze in 36 omdat ik er anders niet in kom _O- It's so fluffy I'm gonna die!! <3[/quote]

Haha okee, hij is ook wel echt heel leuk en ziet er te fluffy uit :o veel plezier met je vest he :p hahah

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:30

Jolien87 schreef:
Smee__ schreef:

xx_Lyzet schreef:
Nouja, ik vind die shirtjes ideaal als slaapshirtjes, en vind 'm leuk...Sorry! :D

Daar hoef je geen sorry op te zeggen hoor. ;)

Dat zwarte vest met zachte binnenkant ziet er heerlijk uit!
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 04-01-15 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:31

Celiien schreef:
:') ja dat was geen nette opmerking
Ik heb al sorry gezegd, ik zou er over ophouden!

Gelukkig maar! :)

Ik twijfel of ik vandaag zal gaan, arme portomennee.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:32

Ik wil nu dat vest.. ik ga morgen denk ik wel :')

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:32

Jolien87 schreef:
Ja nu je het zegt! Daar heeft mijn vriendin zelfs mee in haar handen gestaan, die kleine lampionnetjes. Ze zijn wit met kleine gaatjes erin zodat het een beetje op kant lijkt. Als ik me niet vergis was het een snoer van 10 lampjes.

Ah super, dat soort bedoel ik! :)

idinn schreef:
@Ilse, zulk soort tasjes hebben ze tijd terug ook bij de New Yorker gehad evt!

Dankje! Ga ik daar ook gelijk even kijken als ze hem in Zaandam niet meer hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:34

@Ghostattack, dat vest!!!! Hebben!! <3 <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:35

Iedereen straks hetzelfde vest _O- Ze hebben hem volgens mij in 4 kleuren. Zwart, grijs, bordeaux en soort beige

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:36

Maar die vest is ook wel erg leuk hoor. Zeker als die warm is. Perfect voor op stal :j