Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluisje1998 schreef:We zijn met de familie uit eten geweest bij een (voor mij) nieuw restaurant. Ik heb normaal al moeite met uit eten gaan, maar bij een nieuw restaurant is het helemaal drama. Dus maar een klein beetje gegeten (was ook een voorgekozen menu waarvan ik het meeste niet lustte) en nu waarschijnlijk de rest van de avond en morgen onrustig en zenuwachtig. Echt leuk, uit eten gaan....
Schuur_ schreef:Iemand uit mijn kennissenkring die altijd al hele verhalen op FB ophangt heeft nu een (gelukkig eenzijdig) ongeluk met haar auto gehad. Hoe ik het lees is ze gewoon in slaap gedonderd achter het stuur en recht vooruit een kanaaltje in gereden.
Hele post met alle ambulancemeldingen erbij en een hoop zelfbeklag ' het is gebeurd omdat alles teveel wordt en ik oververmoeid ben blabla'.
Ik erger me dus enorm aan dit hele zelfmedelijden waarbij ze dus blijkbaar een gevaar is voor haar omgeving... wat als er een fietser had gereden? Heel Facebook ontploft met oeh en ah voor haar en ik denk alleen maar hoe onverstandig en onverantwoord dat ik haar vind
Jolliegirl schreef:Nu ben ik nieuwsgierig naar de inhoud
Bellatrix schreef:Stomme regen...en het is donker, dan zie je zo weinig op de weg. En iedereen die constant op zijn rem trapt kan ik ook niet tegen.
Ik heb een donderdag dip denk ik...