Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Marigold schreef:Mijn ergernis: een filmpje van een uur willen kijken op YouTube maar ineens komt er om de haverklap reclame tussendoor? Wat stom. Of moet ik inloggen, misschien is het dan minder, geen idee.
In de adresbalk een streepje zetten tussen de -t en de -u van YouTube. En dan enter.
Mando schreef:Morgen verjaardag buurman.
Ik dacht ik bestel leuke klompsloffen maat 45-47 zwart met een molen erop.
Wil ik ze nu gaan inpakken hebben ze maat 42-44 gestuurd.
Gelijk een mail gestuurd want ik baal behoorlijk.
Ik heb familiedag op het werk en ben vrijwilliger dus geen tijd om iets anders te halen en ik wil ook niet met lege handen op een verjaardag komen.
Nu moet mijn man dus naar een welkoop en dan maar van die vreselijke gele klompsloffen te scoren die ik echt niet leuk vind.
Foaly schreef:Is jouw man mijn buurman die aan het boren is? Dat klinkt ook alsof het niet helemaal soepel gaat
Polarize schreef:We stonden even op een hoekje te praten met een paar mensen, hond lag rustig op de grond bij mijn voeten. Komt er iemand anders met een hond langs, laat die hond helemaal lang en naar mijn hond toe rennen. Dus ik pak haar meteen kort en zeg dat ze niet leuk is naar andere honden toe, haalt die vrouw alleen haar shoulders op en doet verder niks om haar hond bij die van mij weg te halen. Pas toen mijn hond een snauw gaf wist ze niet hoe snel ze haar hond mee moest trekken. Ja, luister gewoon als ik zeg dat die van mij niet leuk is tegen andere honden.
denisesilver schreef:Polarize schreef:We stonden even op een hoekje te praten met een paar mensen, hond lag rustig op de grond bij mijn voeten. Komt er iemand anders met een hond langs, laat die hond helemaal lang en naar mijn hond toe rennen. Dus ik pak haar meteen kort en zeg dat ze niet leuk is naar andere honden toe, haalt die vrouw alleen haar shoulders op en doet verder niks om haar hond bij die van mij weg te halen. Pas toen mijn hond een snauw gaf wist ze niet hoe snel ze haar hond mee moest trekken. Ja, luister gewoon als ik zeg dat die van mij niet leuk is tegen andere honden.
Of hou gewoon je hond überhaupt bij. Zo'n hekel aan dat soort mensen![]()