Onderweg naar huis om Ravi op te kunnen halen bij de oppas. De arme schat mist mij enorm zegt de oppas.
Roosch
Geplaatst: Gisteren, 18:29
Ik heb vandaag goed nieuws gekregen! maar moet nog even mn mond houden.
c_alsemgeest
Geplaatst: Gisteren, 18:58
Gister bij het nestje gaan kijken, en begin oktober komen er twee bij ons wonen. Vandaag allemaal kattenspul ingeslagen. Verheug me nu al weer op wat meer drukte in huis na 3 jaar katloos te zijn geweest
Russisch blauw, was nog een hele zoektocht. Mijn man is voor veel rassen namelijk allergisch, maar bepaalde niet. Liefst zouden we er een uit het asiel halen, maar dan ligt hij echt op apengapen Sphynxen gingen altijd goed, maar dat ras is zo verslechterd qua gezondheid dat we daar jaren geleden mee gestopt zijn. Ondanks dat ik hun karakter fantastisch vind.
Dus veel met zijn neus in verschillende rassen gehangen Verdere eisen waren de gezondheid en een intelligent ras. Dus uiteindelijk kwamen we uit op dit ras.
Marcella
Geplaatst: Vandaag, 00:29
maralyn schreef:
Mooie kasten! I love it
Super blij mee. Goede kwaliteit kunststof.
Enige nadeel niet hier in Nederland te koop. Bestel ze in Duitsland, maar super service die webwinkel.
Niet iedere blauwe Rus is hyper allergeen. Zou per cattery testen.
Dat een van de brandweermannen van de lokale kazerne vanmorgen speciaal bij ons aanbelde om te vertellen dat volgende week open dag is bij de kazerne van Enschede. Omdat hij wist dat mijn jongste zoon erg van de brandweer houd. Zo lief!