Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Ik werk voor een lab waar ze onder andere bloedprikken en ik kan niet tegen bloed zien. Over het algemeen word ik daar niet mee geconfronteerd en zo wel dan deal ik daar ook wel mee, maar nu ben ik helemaal licht in mijn hoofd omdat ik op een formulier “aderlating” zag staan
Polarize schreef:Ik kon een klant ergens niet mee helpen, ze wou koopzegels contant uit laten betalen, maar we doen het alleen nog maar op rekening. Helemaal boos. Dus ik zeg gewoon eerlijk van hey, snap dat het rot is, maar wij gaan daar niet over, dus ik zou het waarderen als u niet boos op mij wordt.
Krijg ik als antwoord "ja dat snap ik wel, maar we moeten op iemand boos worden en jij staat nu voor me."
...hoort die klant wel wat ze zegt??
Polarize schreef:Ik kon een klant ergens niet mee helpen, ze wou koopzegels contant uit laten betalen, maar we doen het alleen nog maar op rekening. Helemaal boos. Dus ik zeg gewoon eerlijk van hey, snap dat het rot is, maar wij gaan daar niet over, dus ik zou het waarderen als u niet boos op mij wordt.
Krijg ik als antwoord "ja dat snap ik wel, maar we moeten op iemand boos worden en jij staat nu voor me."
purny schreef:Polarize schreef:Ik kon een klant ergens niet mee helpen, ze wou koopzegels contant uit laten betalen, maar we doen het alleen nog maar op rekening. Helemaal boos. Dus ik zeg gewoon eerlijk van hey, snap dat het rot is, maar wij gaan daar niet over, dus ik zou het waarderen als u niet boos op mij wordt.
Ik vind het jammer dat er dus wederom gedwongen wordt om iets digitaal te doen, maar dat is niet jouw probleem.
Heb je de klant vriendelijk verzocht om klachten bij het hoofdkantoor te melden?
Coco4life schreef:Ik vind het wel grappig dat jullie zo klagen over huisartsen die uitlopen![]()
Voor de meeste dingen die bij iedereen 20 min duurt, deed ik er 2 uur over![]()
Gecondoleerd TessaxQuincy
Merlen schreef:Ik had hier gisteren verteld dat mijn dochter,na x aantal weken geleden de lokale tandarts te hebben gecontacteerd,midden maart kon langskomen.Wat nu niet meer nodig was omdat een Nederlandse tandarts haar direct wilde helpen en ze daar al een volgende afspraak heeft.
Ik vind het dan wel zo netjes om bij deze tandarts te blijven.
Maar mijn zoontje kon ook nog nergens terecht voor controle dus stelde ik de vraag of hij haar plaats dan mocht innemen.Dat deden ze niet,ook al ben je van hetzelfde gezin.Dus kon hij ook weer weken of misschien zelfs maanden op een wachtlijst gaan staan.
Jullie raden het misschien al maar ik heb nette verwoordde sneer mail terug gestuurd.De pot op met hen.