Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 14:25

Ik werk voor een lab waar ze onder andere bloedprikken en ik kan niet tegen bloed zien. Over het algemeen word ik daar niet mee geconfronteerd en zo wel dan deal ik daar ook wel mee, maar nu ben ik helemaal licht in mijn hoofd omdat ik op een formulier “aderlating” zag staan _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:10

Niobe schreef:
Ik werk voor een lab waar ze onder andere bloedprikken en ik kan niet tegen bloed zien. Over het algemeen word ik daar niet mee geconfronteerd en zo wel dan deal ik daar ook wel mee, maar nu ben ik helemaal licht in mijn hoofd omdat ik op een formulier “aderlating” zag staan _O-

_O- En ik maar denken dat ik een probleem had omdat ik niet tegen naalden/bloed prikken kan.....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:12

Gecondoleerd Tessa :knuffel:

Nioble: zo, jij hebt hem dan wel helemaal intens ook :+ Ach, dan even een snoepje om even het suiker omhoog te gooien?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:37

Onze nieuwe soundbar is net binnengekomen. Voor de garantie moet de doos/verpakkingsspul in tact blijven. Ik wil dat ding zo graag aansluiten en gebruik van maken maar ik krijg ‘m niet netjes uit de doos zonder de hele verpakking te slopen. Het zit zo goed verpakt met piepschuim en karton.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:42

Ik ben al een uur klaar met werken en ben na t werk op de bank geploft..en ik moet nog van alles en nog wat doen. Maar wil hier blijven liggen

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:44

Ik kon een klant ergens niet mee helpen, ze wou koopzegels contant uit laten betalen, maar we doen het alleen nog maar op rekening. Helemaal boos. Dus ik zeg gewoon eerlijk van hey, snap dat het rot is, maar wij gaan daar niet over, dus ik zou het waarderen als u niet boos op mij wordt.
Krijg ik als antwoord "ja dat snap ik wel, maar we moeten op iemand boos worden en jij staat nu voor me."

...hoort die klant wel wat ze zegt??

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 16:00

Polarize schreef:
Ik kon een klant ergens niet mee helpen, ze wou koopzegels contant uit laten betalen, maar we doen het alleen nog maar op rekening. Helemaal boos. Dus ik zeg gewoon eerlijk van hey, snap dat het rot is, maar wij gaan daar niet over, dus ik zou het waarderen als u niet boos op mij wordt.
Krijg ik als antwoord "ja dat snap ik wel, maar we moeten op iemand boos worden en jij staat nu voor me."

Ik vind het jammer dat er dus wederom gedwongen wordt om iets digitaal te doen, maar dat is niet jouw probleem.
Heb je de klant vriendelijk verzocht om klachten bij het hoofdkantoor te melden?

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 16:33

Polarize schreef:

:')

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 16:34

Ik vind het wel grappig dat jullie zo klagen over huisartsen die uitlopen :+
Voor de meeste dingen die bij iedereen 20 min duurt, deed ik er 2 uur over :+

Gecondoleerd TessaxQuincy

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 17:57

purny schreef:
Polarize schreef:

Ik vind het jammer dat er dus wederom gedwongen wordt om iets digitaal te doen, maar dat is niet jouw probleem.
Heb je de klant vriendelijk verzocht om klachten bij het hoofdkantoor te melden?

Wat een raar antwoord van die klant, Polarize, verbaal boos worden om zoiets is een keuze en ze hoeft dat niet tegen jou te doen. Ik denk dat je netjes gereageerd hebt, de rest mag de winkelmanager of kantoor oppakken.

Mee eens, purny. Ik erger me er zelfs groen en geel aan dat alles maar digitaal gaat. Ben dan ook gestopt met bepaalde zegels sparen, omdat het niet meer ouderwets op papier werd gedaan (en nee, daar heb ik niet over geklaagd bij de winkelmedewerkers, want die doen ook alleen maar hun werk). Gelukkig is het bij 'onze' supermarkt nog zo dat je een keuze mag maken, maar zodra die ook alleen nog maar digitaal gaat, dan stop ik helemaal met sparen van zegels.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 17:59

Coco4life schreef:
Ik vind het wel grappig dat jullie zo klagen over huisartsen die uitlopen :+
Voor de meeste dingen die bij iedereen 20 min duurt, deed ik er 2 uur over :+

Gecondoleerd TessaxQuincy

Ik kom net terug uit het ziekenhuis voor een bot-injectie en was er 20 minuten te vroeg. Hoefde nog geen drie minuten te wachten en kon al geholpen worden. Ik begreep van de arts dat ze de hele dag al ruim voor tijd lopen. Was een mazzeltje voor beide partijen!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 18:26

Ik vind het zelf ook een stuk fijner om mijn koopzegels contant uit te laten betalen haha, maar met oog op hoeveel geld er in de lade mag verzekeringstechnisch en dat we eigenlijk niet meer dan 2 boekjes per dag uit konden betalen zonder van tevoren geld apart te leggen (en daarmee weer teveel geld in de lade hadden voor de verzekering) is het alleen op rekening laten uit betalen gewoon een stuk veiliger voor de winkel.

Voor hoeveel ik klaag over klanten vind ik het trouwens wel leuk werk hoor O:) genoeg leuke momenten met collega's en klanten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 19:31

Niets was heerlijker dan een berg koopzegels te plakken... :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 19:36

purny schreef:
Niets was heerlijker dan een berg koopzegels te plakken... :')

Dit, ik mis het.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 19:41

Altijd leuk als je vergat om het toe te voegen op het einde en de klant nog een keer apart moest betalen :+
En hoeveel papier sneetjes ik wel niet heb gekregen van die rolletjes uittellen :')

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 19:42

Werklui die ongevraagd ons gereedschap pakken, te lui om naar hun werk-aanhanger te lopen.

Buren lieten een hovenier aanrukken om een paar bomen te verwijderen en een deel flink te snoeien.

Zover zo goed, maar ze hebben zelf maar een knullig paadje van nog geen meter langs hun huis, of dat dan vanaf onze oprit mag, schuttingen die tussen beide percelen staan verwijderd, en dan konden ze met graafmachine, hoogwerker en wat verder nog nodig was bij de buren op hun stuk komen.
Prima, wij zijn de beroerdste niet.

Maar echt hé, tot twee keer toe gewoon iets van ons gepakt zonder vragen, spreken geen woord Nederlands en hun baas nergens in velden of wegen te bekennen :(

Met modder (van een machine? heb het niet zien gebeuren) langs onze poort af, dus ik was al ietwat geïrriteerd, poort hebben we net 3 jaar geleden op maat laten maken voor onze oprit en in een speciale ral-kleur gespoten zodat ie bij de luiken van het huis matcht.
Ik dacht echt die laat ik er morgen niet meer in als dat zo doorgaat.
Buurman was daar overigens ook not amused over.

Goeie nieuws is dat ze morgen de rest gewoon vanaf de buren hun perceel kunnen doen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 20:05

Ik had hier gisteren verteld dat mijn dochter,na x aantal weken geleden de lokale tandarts te hebben gecontacteerd,midden maart kon langskomen.Wat nu niet meer nodig was omdat een Nederlandse tandarts haar direct wilde helpen en ze daar al een volgende afspraak heeft.
Ik vind het dan wel zo netjes om bij deze tandarts te blijven.
Maar mijn zoontje kon ook nog nergens terecht voor controle dus stelde ik de vraag of hij haar plaats dan mocht innemen.Dat deden ze niet,ook al ben je van hetzelfde gezin.Dus kon hij ook weer weken of misschien zelfs maanden op een wachtlijst gaan staan.
Jullie raden het misschien al maar ik heb een nette verwoordde sneer mail terug gestuurd.De pot op met hen.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 20-02-24 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 20:11

Merlen schreef:
Ik had hier gisteren verteld dat mijn dochter,na x aantal weken geleden de lokale tandarts te hebben gecontacteerd,midden maart kon langskomen.Wat nu niet meer nodig was omdat een Nederlandse tandarts haar direct wilde helpen en ze daar al een volgende afspraak heeft.
Ik vind het dan wel zo netjes om bij deze tandarts te blijven.
Maar mijn zoontje kon ook nog nergens terecht voor controle dus stelde ik de vraag of hij haar plaats dan mocht innemen.Dat deden ze niet,ook al ben je van hetzelfde gezin.Dus kon hij ook weer weken of misschien zelfs maanden op een wachtlijst gaan staan.
Jullie raden het misschien al maar ik heb nette verwoordde sneer mail terug gestuurd.De pot op met hen.

Lekker bij de Nederlandse tandarts gaan +:)+.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 20:49

Ik heb net even heeerlijk hardgelopen, maar ik krijg altijd zo'n uitslag op mn benen daarvan..of het nou zweet is of iets met de bloedvaten die open gaan staan (of zoiets) echt geen idee, maar helemaal rood en jeuk.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:15

Vrijdag afspraak gemaakt met chiropractor voor t paard. Iets met onderbuikgevoel.

Nou, ze heeft m nodig hoor.
Mevrouw doet nog steeds aan Saltos met vlikvlaks maken en is nu niet rad.

Paaaaaard.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:16

Vinger verbrand aan een ovenschaal en het is nog steeds rood en pijnlijk.. |o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:18

Molly1230 schreef:

Ben je al wezen koelen, gewoon lauw water is prima.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:19

Telpeva schreef:
Molly1230 schreef:

Ben je al wezen koelen, gewoon lauw water is prima.

Nee nog niet. Net onder de douche deed het best wel zeer dus ik ga denk ik wat ijs pakken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:20

Altijd koelen en nog eens koelen na verbranding. Niet met ijs! Maar met lauw stromend water, minstens 10 minuten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:30

Ik ben moe, en heb last van mijn lichaam (schouderbladen gebied)
en vanmorgen fysio gehad voor beide knieën die voel ik nu ook heerlijk..

En de heupen die ook weer beginnen...nog even en ik pak dat ene pilletje.

Morgen gelukkig een belafspraak/Zoom en daarna richting de Tandarts dat word wel even met de bus.