Mijn garantie vervalt over een maand maar ik weet niet of schade veroorzaakt door mijzelf wordt gedekt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Of anders even kijken bij je reisverzekering of hij daar op kan. (doorlopende reisverzekering binnenland = zeggen dat je buiten was met een uitje en dat hij toen is gestuiterd?)
Winged schreef:Of anders even kijken bij je reisverzekering of hij daar op kan. (doorlopende reisverzekering binnenland = zeggen dat je buiten was met een uitje en dat hij toen is gestuiterd?)
fohadie schreef:Winged schreef:Of anders even kijken bij je reisverzekering of hij daar op kan. (doorlopende reisverzekering binnenland = zeggen dat je buiten was met een uitje en dat hij toen is gestuiterd?)
Echt een supertip dit!
En de rest van het volk maar een hogere premie laten betalen omdat er zo vaak fraude (ja, dat is deze tip!!) Gepleegd wordt.
Niet doen dus.
Winged schreef:fohadie schreef:
Echt een supertip dit!
En de rest van het volk maar een hogere premie laten betalen omdat er zo vaak fraude (ja, dat is deze tip!!) Gepleegd wordt.
Niet doen dus.
Onzin, het hangt namelijk af van het soort reisverzekering dat je hebt. Ik heb een reisverzekering met aanvullende buiten de deur verzekering, jaarrond. En ja, ik krijg het wel vergoed. Ook netjes uitgelegd dat ik hem buiten de deur heb laten vallen en dat werd gezien als reizen.
Citaat:(doorlopende reisverzekering binnenland = zeggen dat je buiten was met een uitje en dat hij toen is gestuiterd?)