Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:31

friendly schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik had een sollicitatie bij een bioscoop. Ging naar mijn idee heel goed, hele chille vibe en eigenlijk gewoon een half uur zitten kletsen. Nu speelt nog wel mijn gebroken ribben waar ik mogelijk een operatie voor nodig heb binnenkort, dus ik wist dat er wel een kans bestond dat ze het niet zouden willen.

Word ik gebeld, zegt hij dat hij het inderdaad niet wil door de operatie. Helemaal prima, heel begrijpelijk. Dus ik wil hem al een prettige dag wensen, voegt hij er ineens aan toe "ja en je geeft me een slecht en onbetrouwbaar gevoel"

:wow:

Pardon???? Ten eerste merkte hij nog tijdens de sollicitatie zelf op dat hij het idee had dat ik consistent en hardwerkend was, en ten tweede, waarom zo'n trap na geven terwijl de eerste reden op zichzelf gewoon al helemaal prima was??

Nu voel ik me helemaal onzeker, want waarom kom ik zo over??

heb je ook gevraagd waar deze opmerking vandaan komt? Bedoel…het is zo out of the blue dat ie dat best ff mag toelichten.

Ik was eigenlijk zo geschokt dat ik er niet eens aan dacht om te vragen hoe hij dit bedoelde, of waarom ik zo overkwam. Maar nu denk ik ook dat er toch geen nuttig antwoord op was gekomen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:32

LaPluche schreef:
TikTok, waar ik van puppies naar bdsm word gegooid binnen 1 reel...

Ik ben van mijn vorige paard nooit afgevallen, was geen dooie hoor.
Ik respecteerde het als hij zijn grens aangaf.
Soms even erover om hem daar te krijgen waar ik hem graag had, dik belonen en zo door.

Hou van tiktok :')

Van de pony ben ik de eerste twee jaar gemiddeld zo'n 1,9 keer per rit afgedonderd :+

Je hebt natuurlijk paarden die als een idioot reageren als ze schrikken of ergens bang van zijn, dan snap ik het als je niet blijft zitten. En ik veroordeel ook niemand die regelmatig valt, echt niet. Het wordt alleen soms zo opgezocht, en of dat nou door social media komt, of zodat mensen kunnen vertellen hoe wild hun paard is, geen idee.

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:33

Dat het weer zo kkkoud was vandaag, kwam door en door koud thuis.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 21:21

prompter schreef:
Heel veel sterkte :(:) . Je gesprek heeft dus niet tot opluchting geleid? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Y;(

Gelukkig wel, maar een break up is helaas nooit makkelijk. Zeker als je wel nog enorm veel van de ander houdt, maar een relatie laten slagen lukt niet alleen met van elkaar houden. Ik hoop echt dat hij kan gaan groeien en ontwikkelen en de persoon kan worden die ik in hem zie, maar er gewoon (nog) niet uit komt. Ik wens hem dan ook niets dan goede dingen toe en ik hoop dat dit dan misschien het poedersuiker laatste zetje in zijn rug is om voor zichzelf te kiezen en die groei door gaat maken.

Dankjullie wel allemaal, doet me echt goed jullie lieve berichtjes :knuffel:

Mijn ergernis van vandaag is wederom de nieuwe collega. Nu ruim een maand bij ons aan het werk en er zit gewoon geen gang in. Ik loop stage/werk op een productie laboratorium met deadlines en klanten die resultaten afwachten. Dit zorgt er voor dat wij gewoon goed door moeten werken omdat de monsters voor een bepaalde tijd in de stoof moeten staan om te worden geïncubeerd. Deze persoon is zo traag als dikke stront tegen de berg op, terwijl wij de benen onder ons lijf vandaan rennen (we hebben helaas een corona uitbraak en nu nummer 5 en nummer 6 ziek thuis zitten, maar waar nummer 1 helaas nog niet fit genoeg is om een volle dag mee te kunnen draaien, dus we staan flink onderbemand) gaat die gewoon rustig even z'n telefoon staan bekijken, een beetje te lopen lanterfanten, geen zooi achter zich opruimen, werkplek schoonmaken en na die ruime maand nog steeds niet zelfstandig de hele dag bezig kunnen zijn. Na ieder ding komen vragen wat er nu gedaan moet worden, terwijl het echt totaal niet moeilijk is. En voordat er wordt gezegd, laag opgeleid? Zeker niet, komt van het HBO, heeft al ervaring in laboratoria. Ik kan het gewoon echt niet begrijpen. Hoe kan je na dik een maand nog steeds niet zelfstandig aan de gang terwijl je dat werkstation al vanaf het begin alleen maar doet... Ik kan er gewoon niet bij met m'n hoofd maar het is niet aan mij om daar iets van te zeggen. Ik ben al lang blij dat ik niet hoef te zeggen wat er gedaan moet worden omdat ik nog stagiaire ben.
Nog een positieve noot, m'n collega's zijn allemaal zo lief voor me nu het even poedersuiker gaat en geven me de ruimte om even te huilen en even weg te stappen als het teveel is. Ik heb het zo enorm getroffen met mijn lieve collega's daar <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 21:33

Hele dag ziek op bed gelegen, nu ook koorts bij gekregen. Blegh, wat is dat saai joh. :\

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 21:34

Ik ben een opleiding aan het volgen en net nu komt er een vacature open te staan in mijn regio voor de functie en wervingsreserve. Maar ik doe pas examen ten vroegste in september...

Toch maar gesolliciteerd wantja, iets met een droombaan maar het is zo onrealistisch dat ik geselecteerd ga worden voor het wervingsproces want ik heb nog geen getuigschrift van de opleiding. Frustrerend!! Daarna komt er zeker minimaal een jaar en waarschijnlijk nog langer geen vacature meer vrij.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 21:50

Op dagen als vandaag zou ik gewoon de boel de boel willen laten en verdwijnen.
Ergens een hutje op de hei met mijn kinderen ofzo, onbewoond eiland is ook goed. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 21:59

denisesilver schreef:
Ik krijg een tiktok van een paar dagen geleden niet uit mijn hoofd. Mensen, is het een red flag als je weinig valt, omdat dat zou betekenen dat het paard wat je rijdt te makkelijk voor je is? :')

Ik noem dat namelijk gewoon verstand en een goed opgevoed paard of een paard dat niet over de pis wordt gereden :')

Die zag ik ook. Ik dacht eerder, ach ja... Zo dachten we op de manege idd. Met eigen pony's en paarden was niet vallen juist goed, want het zegt niet dat je niks kan uitzitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 22:57

Gisteravond even mijn horoscoop gelezen, en hoewel ik er best in geloof (maar niet super veel mee bezig ben) is het wel weer bijna eng hoe het volledig overeen komt met hoe ik me momenteel voel. Moe, energieloos, wil wel van alles maar krijg niks gedaan en blijkbaar moest mijn lichaam me even pijnlijk duidelijk maken dat ik nodig een dagje extra rust moest nemen. Nu 2 dagen rust gehad dus ik hoop dat ik me morgen weer een beetje normaal en energieker voel en dat m'n lichaam ook weer even normaal doet :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 22:58

Lestrange01 schreef:
Ik had een sollicitatie bij een bioscoop. Ging naar mijn idee heel goed, hele chille vibe en eigenlijk gewoon een half uur zitten kletsen. Nu speelt nog wel mijn gebroken ribben waar ik mogelijk een operatie voor nodig heb binnenkort, dus ik wist dat er wel een kans bestond dat ze het niet zouden willen.

Word ik gebeld, zegt hij dat hij het inderdaad niet wil door de operatie. Helemaal prima, heel begrijpelijk. Dus ik wil hem al een prettige dag wensen, voegt hij er ineens aan toe "ja en je geeft me een slecht en onbetrouwbaar gevoel"

:wow:

Pardon???? Ten eerste merkte hij nog tijdens de sollicitatie zelf op dat hij het idee had dat ik consistent en hardwerkend was, en ten tweede, waarom zo'n trap na geven terwijl de eerste reden op zichzelf gewoon al helemaal prima was??

Nu voel ik me helemaal onzeker, want waarom kom ik zo over??

Huh wat een vreemde opmerking. En dat terwijl je nog zo eerlijk was over je mogelijke operatie, terwijl je daar helemaal niks over had hoeven zeggen %)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 22:59

Bleh, voel me ziek -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 23:40

wyoming schreef:
Op dagen als vandaag zou ik gewoon de boel de boel willen laten en verdwijnen.
Ergens een hutje op de hei met mijn kinderen ofzo, onbewoond eiland is ook goed. :')

Ik sluit me hierbij aan, nog geen kinderen, dus dan kan ik er lekker in mijn uppie zitten. :')

Ik erger me aan mezelf dat als ik eenmaal vet gestresst en gespannen ben al dagenlang, ik ook niet meer kan filteren wat minder belangrijk is. Waardoor ik op dit tijdstip nog bezig was met een programmapunt afmaken van mijn werk, wat hélemaal niet belangrijk is en ook later van de week nog kan en waar genoeg alternatieven voor zijn, maar dat komt dan gewoon niet meer in me op. Alles lijkt dan een zaak van leven en dood, of het nu gaat om een kapotte fiets, studiedeadline, werkafspraak of de afwas. Blegh.
En de grap is dat ik morgenavond een 2e les mindfulness heb (die ik doe op aanraden van mijn psycholoog om meer tot rust te komen en bewust een keus te kunnen maken voor ik in paniek verval) en ik die finaal vergeten ben waardoor morgen ook weer enorm vol en gestresst voelt en ik nu met een paniekerig gevoel ga slapen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 23:43

We zijn op vakantie op Sardinië wat zo fijn is dat we er beide naar van zijn dat we morgen weer terug moeten naar het drukke, koude en natte Nederland. Zó geen zin in…

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:08

Ik wil lente... Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:10

Ik haat dit weer. Word nu ook wakker met zere handen en niks bijzonders gedaan gisteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:13

M'n wekker vanochtend: lag nog zo lekker te slapen! _-:(

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:18

Ik haat dit weer ook. Zit nu weer thuis omdat ik niet op t werk kom. Bussen rijden hier maar wanneer ze zin hebben en ben verder afhankelijk van mn scooter. Dus met sneeuw zit ik standaard aan huis gekluisterd. _-:( _-:( _-:(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:27

Dat ik mij doem voel. Of ik even 30 rijen wil toevoegen in excel maar hoe doe je dat :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:28

Lau schreef:
Dat ik mij doem voel. Of ik even 30 rijen wil toevoegen in excel maar hoe doe je dat :+

30 rijen kopiëren, linkermuisknop en dan invoegen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:38

SpikkelFire schreef:
Lau schreef:

30 rijen kopiëren, linkermuisknop en dan invoegen.

Thanks je bent een held *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:42

Exel is zo’n mooi programma, als je weet hoe het werkt :j
Ik was er heel handig mee, tot draaitabellen en dergelijke aan toe maar ik weet het echt niet meer :')
Ja die rijen invoegen dan weer wel :o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:49

De museumkaart die wel heel graag wil dat ik de kaarten verleng. 2 mails per persoon was nog niet genoeg, nu gaan we ook nog per persoon een brief sturen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:52

Of als je geen blanco rijen meer hebt op de kopiëren en plakken:
Eentje invoegen via t menu/ de werkbalk. Daarna 29x ctrl+Y meppen.
Y is altijd laatste bewerking opnieuw uitvoeren, net zoals Z ongedaan maken is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:56

Ik heb een traanoog :').

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:58

Dat ik weer niet kan gaan poetsen bij mijn vader.Leuk sneeuw.Nu vrijdag een nieuwe poging.