friendly schreef:Lestrange01 schreef:Ik had een sollicitatie bij een bioscoop. Ging naar mijn idee heel goed, hele chille vibe en eigenlijk gewoon een half uur zitten kletsen. Nu speelt nog wel mijn gebroken ribben waar ik mogelijk een operatie voor nodig heb binnenkort, dus ik wist dat er wel een kans bestond dat ze het niet zouden willen.
Word ik gebeld, zegt hij dat hij het inderdaad niet wil door de operatie. Helemaal prima, heel begrijpelijk. Dus ik wil hem al een prettige dag wensen, voegt hij er ineens aan toe "ja en je geeft me een slecht en onbetrouwbaar gevoel"
![]()
Pardon???? Ten eerste merkte hij nog tijdens de sollicitatie zelf op dat hij het idee had dat ik consistent en hardwerkend was, en ten tweede, waarom zo'n trap na geven terwijl de eerste reden op zichzelf gewoon al helemaal prima was??
Nu voel ik me helemaal onzeker, want waarom kom ik zo over??
heb je ook gevraagd waar deze opmerking vandaan komt? Bedoel…het is zo out of the blue dat ie dat best ff mag toelichten.
Ik was eigenlijk zo geschokt dat ik er niet eens aan dacht om te vragen hoe hij dit bedoelde, of waarom ik zo overkwam. Maar nu denk ik ook dat er toch geen nuttig antwoord op was gekomen.