Amber_anne schreef:https://decorrespondent.nl/13568/hoe-ho ... 4-4de6b9bf
Hij is een van de personen waar dit artikel over gaat, misschien kan je het naar hem sturen en hopelijk leert hij er iets van
Goed stuk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:https://decorrespondent.nl/13568/hoe-ho ... 4-4de6b9bf
Hij is een van de personen waar dit artikel over gaat, misschien kan je het naar hem sturen en hopelijk leert hij er iets van
LiannePuthzy schreef:De meeste mensen die "een relevante bijbaan hebben," hebben ook een mooi kruiwagentje.Tja, als ik aan mede studenten van mijn studie vraag wat voor bijbaan ze hebben antwoorden de meeste inderdaad gewoon, supermarkt medewerker, magazijn medewerker, horeca of maaltijd bezorger
fleurtjeuh schreef:Ik associeer 'opleiding' vooral met iets concreets waar je in principe naartoe werkt en 'studie' met meer theoretisch kennis vergaren, bepaalde denkpatronen aanleren etc.En zo creëeren we dus het beeld van de elitaire mensen en 'die mbo ers' die 'maar' een opleiding doen en geen studie. En 'dus' dom zijn en dat soort 'dom' werk doen.
Moge duidelijk zijn wat ik daar van denk
Sodera schreef:___Sanne, vanaf dinsdag stralend weer![]()
Dankje Ineke2!
Gelukkig hier Idd niet teveel echt stormachtig weer tot nu toe, maar wel constant miezer of regen.
Gelukkig hebben we een prachtig huis met genoeg ruimte… ik zou echt alleen een hotelkamer hebben wel een dingetje vinden voor 3 dagen regen.
LiannePuthzy schreef:Mijn broertje, hij vind het raar dat ik heb gesolliciteerd voor kassamedewerker als bijbaan naast mijn hbo studie… hij is er van overtuigd dat dit geen geschikte bijbaan is voor hbo studenten
Appeltje_1 schreef:Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt veel pijn in mijn heup.
Ik weet niet zeker of er spieren omheen zitten, als wel is het gewoon spierpijn. Donderdag vrij intensief gesport en toen is het begonnen. Vandaag was het weer wat minder, maar weer gaan hardlopen. Niet super intensief maar goed. Nu ook vrij heftige pijn bij het bewegen.
Geen idee of het normaal is, maar het is iig niet fijn.
Appeltje_1 schreef:Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt veel pijn in mijn heup.
Ik weet niet zeker of er spieren omheen zitten, als wel is het gewoon spierpijn. Donderdag vrij intensief gesport en toen is het begonnen. Vandaag was het weer wat minder, maar weer gaan hardlopen. Niet super intensief maar goed. Nu ook vrij heftige pijn bij het bewegen.
Geen idee of het normaal is, maar het is iig niet fijn.
Appeltje_1 schreef:poes schreef:Niet mee doorlopen maar laat er naar kijken aub!
Klinkt misschien heel dom, maar hoezo?![]()
Lijkt mij meer gewoon een beetje overbelast of spierpijn er omheen.
Menino schreef:Ja wat een gezeur allemaal. Mijn broer is er ook zo 1, die heeft ook nog eens een technische studie gedaan dus iedereen die een alfa/gamma studie heeft gedaan is een loser wat hem betreft. Laat staan als je geen uni doet. Verdient nu meer dan de balkenendenorm en dat helpt ook niet echt met zn ego(maar wees gerust, hij is wel “lekker gewoon” gebleven, en als we een keer een koffietje drinken krijg ik nog gewoon een tikkie gestuurd van 2.50
)
Volgens hem ben ik echt een opper gefaalde linkse bomenknuffelaar.
Ik doe het er maar mee…
Dropneus95 schreef:Al weken slecht aan het slapen omdat ik aan het piekeren ben. Regelmatig om 5 a 6 uur al wakker. Vanacht was weer geen uitzondering. Ik ben mentaal zo moe... ik wil gewoon slapen
Keizerinnnn schreef:Oh en nu zie ik dat de extra geheugenkaart niet in de nieuwe telefoon past en doordat de andere telefoon echt dood is betekent dit dat ik al mijn foto's etc kwijt ben
_San87_ schreef:Dat er blijkbaar in China wat aan de hand is, men spreekt van een coup/huisarrest Jinping, maar er op het nieuws niks over te lezen/zien is.