Berdien schreef:Berdien is hier
Nooit een kinderwens gehad, en nog steeds niet. Vriend heeft een zoon van bijna 15, om de week een week. Ben echt wel dol op het joch geworden, kunnen het ook heel goed samen vinden. Maar de weken zonder zijn echt wel heel fijnKun je gewoon helemaal je eigen plan trekken. Met zijn drietjes hebben we het ook gezellig, en ook de pubertroubles gaan me best goed af
Ik had vantevoren nooit gedacht dat dit zo goed zou werken, had ook altijd de voorkeur voor een man zonder kinderen. Tja, en dan val je head over heels op een man met een zoonZo gaan die dingen soms.
Leven kan raar lopen hè
het heeft ook zo zijn voordelen, het is niet jou vlees en bloed dus je hebt daarin, althans ik.. nog een bepaalde “vrijheid” maar nadeel.. je hebt ook met dingen rekening te houden, Zonnetje81 schreef:Ik heb ook een ex gehad met vechtscheiding en koppigheid. Dan zei ik dat ie normaal moest doen en niet zo kinderachtig. Want het gaat ten koste van je kinderen door die drama. Als je een ouderavond hebt spreek je dat normaal af en doet gewoon normaal ipv jezelf als een kleuter gedragen.
Moet zeggen dat ik meer “last” heb van de ex als van het kind.. veel dingen krijg je toch mee als partner, zo wilde we dit jaar met haar naar Frankrijk gaan voor een weekje, maar ex gaf geen toestemming.. reden, omdat ze zelf niet naar het buitenland ging
En zo zijn er wel meer dingen.. maar ach..

Kun je gewoon helemaal je eigen plan trekken. Met zijn drietjes hebben we het ook gezellig, en ook de pubertroubles gaan me best goed af 
Zo gaan die dingen soms.
. Hij heeft vandaag de sleutel gekregen en loopt nu door de gamma om verf en behang te kopen. Stuurt mij foto's om te helpen met kiezen. Bedenk wel, we moeten elkaar nog ontmoeten he