Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:'Ja, want da fillempie van haer hep wel tweehóndedenzzessentwintigduiiiiiizend likes nu inmiddels hè.:
Met peukie in hand op roze telefoon voor rode Mercedes.
En
'Ja, want ik pak tegenwoordig meteen de telefoon als ze wat uitspookt, want het levert wel veel views op'
Wat dacht je van opvoeden ipv filmen, meid?
Tis haast een klucht /cabaret tekst.
Het zou grappig zijn, ware het dat dit dus écht is...
Roosch schreef:Ik zit op het Viaforum een topic te volgen over een dame die op de bruiloft van d'r broer uitgenodigd wordt, maar net een baby heeft van een aantal weken oud op dat moment. Ik verbaas me toch altijd over het aantal kortzichtige reacties daarop. Alsof iedereen het maar leuk moet vinden als er kinderen zijn, dat het erbij hoort.
Voor mij - en gelukkig toch ook anderen zo te zien- hoort het er helemaal niet bij.
DuoPenotti schreef:Femke_Tweety schreef:Zelfde kleur en hoeveelheid rimpels als een mensenbaby...
haha ja net zo lelijk
Betreft baby op de bruiloft, dat word idd zo persoonlijk genomen idd.
Niemand heeft een hekel aan je of aan de baby, mensen hebben een hekel aan het volume of dat de aandacht steeds verdwijnt.
Urbanus schreef:Roosch schreef:Ik zit op het Viaforum een topic te volgen over een dame die op de bruiloft van d'r broer uitgenodigd wordt, maar net een baby heeft van een aantal weken oud op dat moment. Ik verbaas me toch altijd over het aantal kortzichtige reacties daarop. Alsof iedereen het maar leuk moet vinden als er kinderen zijn, dat het erbij hoort.
Voor mij - en gelukkig toch ook anderen zo te zien- hoort het er helemaal niet bij.
Dat vind ik altijd van die dingen die je expliciet moet aangeven of vragen en dat iemand daar verder ook niks van hoeft te vinden. Het bruidspaar beslist.
Over baby's gesproken...
[ [url=m/jbgD6W.jpg]Afbeelding[/url] ]
It's a boy