Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:26

Dat ik me wel zo slecht voel dat ik denk dat ik pas zaterdag of zondag in m’n nieuwe huis ben. -O-

Moet je nagaan hoe ziek ik wel niet was geweest zonder vaccins. :=

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:28

Balen Jolien!

Ik ben ook bezig met een babyshower, en zo goed als niemand reageert dus alles gaat erg traag. Daarbij komt dat de schoonmoeder aangaf ook een aparte babyshower te geven, zij kunnen de datum die de meeste uit de groep wel kunnen niet dus waarschijnlijk mag ik de boeman zijn en ze vertellen dat hun er dan bij ons maar niet bij zijn. Babyshowers.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:33

MarlindeRooz schreef:
Dat ik me wel zo slecht voel dat ik denk dat ik pas zaterdag of zondag in m’n nieuwe huis ben. -O-

Even een tip, probeer afleiding te zoeken en toch aan leuke dingen te denken. Ik bedoel het zeker niet slecht in de zin van je klaagt teveel ofzo (klaag lekker zoveel je wil!) maar ik denk als je afleiding probeert te zoeken en het op die manier misschien wat positiever te maken voor jezelf dat de tijd ook sneller gaat dan dat je de hele tijd bezig bent met ik voel me slecht, ik voel me ziek, daar ga je je alleen maar slechter door voelen (is mijn ervaring tenminste).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:37

Jessica_1998 schreef:
Dat zelfs de ggd niet weet wat ze met me aan moeten :’) vanochtend gebeld en wordt straks teruggebeld omdat ze het wilde overleggen..

Wat vervelend, joh! Beterschap.

Mannen. :roll:
Opdrachtgever: niet op plek X en Y parkeren.
Ik: oké, dan blijft er weinig parkeerplek over en we zijn met vijf auto's. Laatste stuk carpoolen?
Collega: nee, we gaan met alle auto's.
Eenmaal daar: hm, weinig plek. Laten we op deze veel te steile helling parkeren *rijdt te schuin en hangt met 1 wiel in de lucht*. "Ik zat net te denken, laten we volgende keer het laatste stuk carpoolen".

:=

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:39

Dat, nu we bij ons allemaal wat meer op kantoor en samen zijn, mijn agenda vol staat met meetings en workshops. Ik moet eigenlijk een soort max. 3 meetings per dag gaan hanteren maar ik kan slecht nee zeggen (en als mijn planningsassistent zegt dat ik kan, is het begrijpelijk dat iemand iets inpland). Ik vind meetings wel leuk, maar overal krijg je weer actiepunten uit waar je niet mee aan de slag kan want dan is het alweer tijd voor de volgende. Andere met deze struggle?

Andere irritatie is dat als mensen zich nu niet lekker voelen ze alsnog naar kantoor komen 'maar de zelftest was negatief'. Vervolgens wel de hele dag hoesten of snotteren op kantoor en 2 dagen later alsnog een positieve test. Als je thuis kan werken doe je dat maar :') man man man

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:40

culaccino schreef:
Jessica_1998 schreef:
Dat zelfs de ggd niet weet wat ze met me aan moeten :’) vanochtend gebeld en wordt straks teruggebeld omdat ze het wilde overleggen..

Wat vervelend, joh! Beterschap.

Mannen. :roll:
Opdrachtgever: niet op plek X en Y parkeren.
Ik: oké, dan blijft er weinig parkeerplek over en we zijn met vijf auto's. Laatste stuk carpoolen?
Collega: nee, we gaan met alle auto's.
Eenmaal daar: hm, weinig plek. Laten we op deze veel te steile helling parkeren *rijdt te schuin en hangt met 1 wiel in de lucht*. "Ik zat net te denken, laten we volgende keer het laatste stuk carpoolen".

:=

:')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:42

Tucktuck schreef:
Balen Jolien!

Ik ben ook bezig met een babyshower, en zo goed als niemand reageert dus alles gaat erg traag. Daarbij komt dat de schoonmoeder aangaf ook een aparte babyshower te geven, zij kunnen de datum die de meeste uit de groep wel kunnen niet dus waarschijnlijk mag ik de boeman zijn en ze vertellen dat hun er dan bij ons maar niet bij zijn. Babyshowers.......

Ah wat jammer zeg.
Kunnen de 2 feestjes niet gecombineerd worden?
En anders: als zij toch nog hun eigen feestje hebben, hoe erg is het dan als ze niet bij het feestje zijn dat jij organiseert?

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:44

Combineren lijkt lastig te gaan daar zij het ook combineren met nog een andere zwangere.
Maar ik vind het inderdaad, en met mij gelukkig nog minstens 1 ander, het minder erg als ze niet bij ons feestje zijn. Bedoel je kan niet alles hebben.

Maar zucht soms is dingen plannen met anderen een beetje lastig.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:47

Dat is het ook :(:)
Helemaal nu er allerhande feestjes van de afgelopen 2 jaar ingehaald moeten worden, lopen de agenda's echt over.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:47

MarlindeRooz schreef:

:(:) niet fijn!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:48

Verbrand door de zon, zo dom weer. Het was bewolkt toen ik vertrok dus had me niet ingesmeerd. Vandaag dus jasje aan de hele dag en schaduw opzoeken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:59

Ja ik zoek ook afleiding maar ben gewoon even heel verdrietig. Mag er ook zijn.

Ga zo naar m’n ouders die hebben een eigen Verdieping met eigen ingang en badkamer enzo waar ik kan zijn. Kan ik iig in het bos lopen en in STILTE slapen zonder dat het 23 graden is binnen.

Het is niet alleen de isolatie, het verhuizen maar ook allemaal tentamens en deadlines van de uni. Alles loopt gewoon mis.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:06

Ik heb trouwens niet de ervaring dat je je zieker voelt als je geen afleiding zoekt. Als je je mentaal niet lekker voelt, ja daar kan ik inkomen. Hoewel ik alsnog vind dat je je gewoon soms zo mag voelen. Maar echt lichamelijk ziek werkt geen afleiding voor bij mij. :=

Ik vind het heel logisch marlinde! Het is ook gewoon echt ruk. Het zou een stressvolle maar ook leuke periode moeten zijn en dit is een grote tegenvaller. Sterkte en beterschap

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:09

Als ik me ziek voel wil ik me soms ook gewoon even zo voelen. Mag ook best, komt ook weer goed, maar die toxic positivity die men je soms op probeert te dringen helpt in ieder geval niet.

Mijn ergernis: het gaat blijkbaar sneeuwen de komende dagen?? Ga weg met die sneeuw, zo geen zin in!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:11

Dat dus echt niemand weet wat ze met mijn situatie moeten, nu 2x gebeld met de ggd & weet nog helemaal niks.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:12

Dat je tijd over hebt en wel zin in Wordfeud en dat dan blijkbaar geen van je tegenstanders op dat moment zin en/of tijd heeft om actief mee te spelen.

Wordfeud = vooral vaak en lang wachten = niet leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:13

Projectgroep luistert niet naar me. Alweer. Ik heb behoefte aan duidelijkheid dus ik vroeg gisteren of we vandaag echt niet naar school hoeven. Nee want we kunnen daar toch niks doen.
Krijg ik een appje dat ik vandaag naar school moet om wat dingen te wegen. Het liefst zelfs vanmorgen en vanmiddag.

Daarnaast moet ik bij het practicum een mondkapje dragen en ik kan het echt niet |o en ik moet hem maar gewoon opzetten en als het niet goed gaat afzetten maar als het niet goed gaat gaat het compleet fout en heb ik al moeite met nog thuis komen, ben dan amper aanspreekbaar en wil vluchten...
Dan maar "ziek" zijn op de dag van het practicum...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:14

Marlinde,kan je niet al een planning maken,bv welke verf,nieuwe meubels,de indeling van het huis waar de meubels moeten staan.Dingetjes bestellen bv iets voor in de keuken wat je nog mist.Zoiets?Ben je toch al met je huis bezig.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:15

Jessica
Mijn broer had dat ook.
Maar moest voor zijn werk wel naar het buitenland.
Was al lang klachtenvrij maar de testen bleven positief dus kwam Duitsland al niet in.
Maar dat is uiteindelijk toch opgelost doordat een "hoog" persoon dat heeft geregeld bij de GGD.
Maar weet helaas niet meer precies hoe.

Waar heb jij het nu voor nodig?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:21

Iemand die zo snel mogelijk zijn huidige huis uit moet door ruzie met zijn vriendin en dan suggesties gaat afwijzen ´want in die straat wil ik echt niet meer wonen´. Gast, hoe groot is de druk om weg te gaan dan? Tis niet dat de huurhuizen voor het oprapen liggen.. Zelfs hier in het hoge Noorden niet. :n

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:24

DuoPenotti schreef:
Jessica
Mijn broer had dat ook.
Maar moest voor zijn werk wel naar het buitenland.
Was al lang klachtenvrij maar de testen bleven positief dus kwam Duitsland al niet in.
Maar dat is uiteindelijk toch opgelost doordat een "hoog" persoon dat heeft geregeld bij de GGD.
Maar weet helaas niet meer precies hoe.

Waar heb jij het nu voor nodig?

Niet perse ergens voor nodig, deed voor de zekerheid een zelftest omdat ik verkouden was & toen positief. Maar omdat ik op 6 weken na besmetting zit weet dus niemand wat nu wijsheid is. Of ik nu wel of niet in isolatie moet .

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:30

Bij klachten zou ik thuis blijven dat wel. Dus in isolatie en daarna gewoon je ding gaan doen. De meeste mensen testen daarna niet meer dus doen dat dan ook gewoon.
Misschien niet correct maar zonder klachten kun je toch niet weet ik hoe lang thuis blijven.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:31

Wijsheid is in isolatie gaan na een positieve GGD test. Of dat nu wordt aangeraden of "opgelegd" of niet.

Je kunt immers opnieuw een besmetting hebben opgelopen en besmettelijk zijn.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:49

Tucktuck schreef:
Balen Jolien!

Bij mijn schoonzusje waren er 2 babyshowers.
Ze was daar ook van op de hoogte omdat beide organisatoren (zus en beste vriendin) elkaar absoluut niet kunnen luchten of zien.
Vanaf dr zus hebben ze de familie uitgenodigd, en beste vriendin had al dr vriendinnen uitgenodigd.
Iedereen was dus bij 1 van de babyshowers geweest.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:51

Boras schreef:
Wijsheid is in isolatie gaan na een positieve GGD test. Of dat nu wordt aangeraden of "opgelegd" of niet.

Je kunt immers opnieuw een besmetting hebben opgelopen en besmettelijk zijn.

Maar ggd test is dus niet betrouwbaar omdat je binnen de 8 weken zit.. dat is het hele punt