Moet je nagaan hoe ziek ik wel niet was geweest zonder vaccins.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat ik me wel zo slecht voel dat ik denk dat ik pas zaterdag of zondag in m’n nieuwe huis ben.
Moet je nagaan hoe ziek ik wel niet was geweest zonder vaccins.
Jessica_1998 schreef:Dat zelfs de ggd niet weet wat ze met me aan moeten :’) vanochtend gebeld en wordt straks teruggebeld omdat ze het wilde overleggen..
culaccino schreef:Jessica_1998 schreef:Dat zelfs de ggd niet weet wat ze met me aan moeten :’) vanochtend gebeld en wordt straks teruggebeld omdat ze het wilde overleggen..
Wat vervelend, joh! Beterschap.
Mannen.![]()
Opdrachtgever: niet op plek X en Y parkeren.
Ik: oké, dan blijft er weinig parkeerplek over en we zijn met vijf auto's. Laatste stuk carpoolen?
Collega: nee, we gaan met alle auto's.
Eenmaal daar: hm, weinig plek. Laten we op deze veel te steile helling parkeren *rijdt te schuin en hangt met 1 wiel in de lucht*. "Ik zat net te denken, laten we volgende keer het laatste stuk carpoolen".
Tucktuck schreef:Balen Jolien!
Ik ben ook bezig met een babyshower, en zo goed als niemand reageert dus alles gaat erg traag. Daarbij komt dat de schoonmoeder aangaf ook een aparte babyshower te geven, zij kunnen de datum die de meeste uit de groep wel kunnen niet dus waarschijnlijk mag ik de boeman zijn en ze vertellen dat hun er dan bij ons maar niet bij zijn. Babyshowers.......
DuoPenotti schreef:Jessica
Mijn broer had dat ook.
Maar moest voor zijn werk wel naar het buitenland.
Was al lang klachtenvrij maar de testen bleven positief dus kwam Duitsland al niet in.
Maar dat is uiteindelijk toch opgelost doordat een "hoog" persoon dat heeft geregeld bij de GGD.
Maar weet helaas niet meer precies hoe.
Waar heb jij het nu voor nodig?
Tucktuck schreef:Balen Jolien!
Ik ben ook bezig met een babyshower, en zo goed als niemand reageert dus alles gaat erg traag. Daarbij komt dat de schoonmoeder aangaf ook een aparte babyshower te geven, zij kunnen de datum die de meeste uit de groep wel kunnen niet dus waarschijnlijk mag ik de boeman zijn en ze vertellen dat hun er dan bij ons maar niet bij zijn. Babyshowers.......