Nikass schreef:[ [url=m/QH1egq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar koop je deze drop?
Ik denk dat ik die bij Kruidvat heb gezien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:Eentje weigeren, dan wordt deze automatisch naar de verzender teruggestuurd. Zou aan je pakketpunt eventueel meer info vragen of dat goed gaat.
Amado7 schreef:Ja hier werkt droomsap super! Is niet verslavend en op basis van natuurlijke kruiden. Die officiële paarse droomsap. Gewoon legaal via de site te bestellen.
Ik slaap binnen 10 minuten. Nadeel: als je er teveel van neemt ben je de volgende dag overdag ook nog suffig van. Ik had er zelf geen last van, meerdere kennissen van mij wel. Dus kwestie van uitproberen. Bij mij was het voordeel dat ik zo snel sliep, nadeel is dat het bij mij niet hielp voor doorslapen en juist daarom wilde ik het nemen. Maar zeker aan te raden om te proberen.
Een stuk beter dan melatonine. Daar help je vaak je hele melatonine balans aan zeep.
chanicha schreef:Dat Zuid Holland 18000 opvangplekken moet gaan verzorgen door de spreidingswet, hoe dan? Ik snap dat ze ergens naartoe moeten maar ik snap niet hoe
rien10 schreef:Goed zo. Al die leegstand is belachelijk. Op de ene plek mensen als sardientjes in een blikje, op een andere plek leegstand. Dat is echt een no-go.
.