Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 21:46

Niobe schreef:
__Sannne schreef:
Zure pruimen.

Letterlijk of figuurlijk?

Allebei!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:05

__Sannne schreef:
Allebei!

Verbaast me weer niks dit.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 23:13

Aan dat ik mezelf aangeleerd heb ‘s avonds laat iets te snaaien, dat ik echt weer op m’n eten moet gaan letten en dat ik nu dus een soort van geautomatiseerde honger heb.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 23:38

Dat iemand alle titels van mapjes en het gros van de documenten volledig in capslock heeft getypt. Heel naar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 00:24

Dat ik weer zon periode heb dat ik duizelig ben en wazig in mijn kop. Ik heb dit wel vaker in combinatie met nekklachten en tintelingen dus een zenuw die vast zit. Erg vervelend is het wel omdat ik dan weer verkeerd ga ademhalen en weer denk dat ik een of andere enge ziekte heb. Daarnaast ook weer veel last van maagzuur. Echt een top dag weer haha. Hopelijk is dit weer zoiets wat een week duurt en dan spontaan weer verdwenen is.

Hopelijk snel weer over en anders maar even flink gaan sporten vrijdagmiddag en veel met mijn paardjes bezig dit weekend.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 01:42

Mijn moeheid... Ik heb zo lekker geslapen vandaag na mijn nachtdienst en toch zit ik weer erg moe op mijn werk....

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 02:24

Ik heb gisteren een advent calendar met chocola gekregen, en zo te zien is het over 3 dagen al kerst. De tijd gaat zo snel. ;(

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 03:27

Rawr schreef:
Ik heb gisteren een advent calendar met chocola gekregen, en zo te zien is het over 3 dagen al kerst. De tijd gaat zo snel. ;(

Alvast een gelukkig nieuwjaar over 5 dagen :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 08:09

Mijn haar stinkt nu alweer naar koeien en zwijnen -O-
Vanmorgen toen ik opstond rook het nog lekker fris

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 08:47

Rawr schreef:

Afbeelding
:D

Ik ben op tijd gaan slapen, maar vannacht waren ze volgens mij met werkzaamheden bezig... Zo irritant.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 09:48

Rawr schreef:

_O-

Te laat wakker pfff.
Had de bazin geapt, " ben om half 9 bij jou "
Normaal moet dat 8 uur zijn, ze heeft niks gezegd :)) het werkte :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 09:49

Over 12 minuten een heel saai verplicht online college. En ik moet me nog helemaal klaarmaken. Terwijl ik het liefst weer bij vriendje in bed zou kruipen. :(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:19

Ouders die met die ontzettend irritante bizar grote bakfietsen hun prinsjes en prinsesjes naar school brengen en dan totaal vergeten dat er ook zo iets bestaat als verkeersregels..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:36

Bladblazers, die mij vanochtend vroeg al wakker maakte op de enige dag dat ik mag uitslapen.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:44

Zebrastreep schreef:
Dat ik weer zon periode heb dat ik duizelig ben en wazig in mijn kop. Ik heb dit wel vaker in combinatie met nekklachten en tintelingen dus een zenuw die vast zit. Erg vervelend is het wel omdat ik dan weer verkeerd ga ademhalen en weer denk dat ik een of andere enge ziekte heb. Daarnaast ook weer veel last van maagzuur. Echt een top dag weer haha. Hopelijk is dit weer zoiets wat een week duurt en dan spontaan weer verdwenen is.

Hopelijk snel weer over en anders maar even flink gaan sporten vrijdagmiddag en veel met mijn paardjes bezig dit weekend.

Heb je dit vaker? Ben je wel eens bij een oefentherapeut geweest? Ik heb daar bepaalde oefeningen geleerd om mn nek en rug zelf weer los te krijgen(voorheen ging ik altijd naar manuele therapie voor kraken maar moest blijven gaan.) Nu kan ik het zelf als ik last krijg.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:52

Lestrange, Lidl heeft goede matrassen.
Komen bij de Consumentenbond goed uit de test.
Zijn rond de €100. Mijn man is er blij mee.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:26

Gebrek aan focus en irritatie om dat ik geen voorbeelden kan krijgen voor mijn afstuderen. Want ik doe geen scriptie, maar iets anders 'innovatiefs'. Oh en ik ben met 6 andere studenten ook nog eens de eerste lichting die dit doet van onze opleiding dus 0 voorbeelden beschikbaar |o. Schiet mij maar lek.

Oh en het is koud in de bieb...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:01

Rawr schreef:

Ik moest hier echt hard op om lachen in de (drukke) metro. Hopelijk werkt dat mondkapje :')

luuntje schreef:
Lestrange, Lidl heeft goede matrassen.
Komen bij de Consumentenbond goed uit de test.
Zijn rond de €100. Mijn man is er blij mee.

Dankje voor de tip! Daar heeft ze idd volgens mij ook eens over gehad

Máár mijn 1200 euro dure laptop van 7 maanden oud begint plots kuren te vertonen dus als het niet opgelost wordt door een nieuwe oplader en dat ellende ding gerepareerd moet worden dan kan mijn moeder dag zeggen tegen haar matras :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:16

corinep schreef:
Zebrastreep schreef:

Heb je dit vaker? Ben je wel eens bij een oefentherapeut geweest? Ik heb daar bepaalde oefeningen geleerd om mn nek en rug zelf weer los te krijgen(voorheen ging ik altijd naar manuele therapie voor kraken maar moest blijven gaan.) Nu kan ik het zelf als ik last krijg.

Ja, ik ben vorig jaar van mijn paard gevallen en toen heb ik een klap op mijn hoofd en nek gehad. Ik heb daarna ook fysio gehad omdat ik niet meer goed kon auto rijden (rechts over de schouder kijken was echt niet te doen). Toen heb ik oefeningen mee gekregen die in ieder geval goed werkten. Ik heb die oefeningen gisteren gedaan en even extra veel gedronken. Moet zeggen dat het nu een stuk beter voelt dan gisteren. Duizeligheid is weg en voel mij ook niet meer zo wazig. Ik kan dus zelf gelukkig er wat aan doen maar het blijft soms wel wel vervelend dat mijn hoofd en nek zo gevoelig blijven.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:25

eerste bus gemist, 2e komt later wat een feest *\%/* Ik ben echt een sukkel :'). Ik kom dus gewoon te laat, omdat ik dacht nog wat te eten kunnen kopen :’)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:34

Zebrastreep schreef:
Ja, ik ben vorig jaar van mijn paard gevallen en toen heb ik een klap op mijn hoofd en nek gehad. Ik heb daarna ook fysio gehad omdat ik niet meer goed kon auto rijden (rechts over de schouder kijken was echt niet te doen). Toen heb ik oefeningen mee gekregen die in ieder geval goed werkten. Ik heb die oefeningen gisteren gedaan en even extra veel gedronken. Moet zeggen dat het nu een stuk beter voelt dan gisteren. Duizeligheid is weg en voel mij ook niet meer zo wazig. Ik kan dus zelf gelukkig er wat aan doen maar het blijft soms wel wel vervelend dat mijn hoofd en nek zo gevoelig blijven.

Fysiotherapie en oefentherapie zijn 2 verschillende dingen. Oefentherapie zou zeker nog wat toe kunnen voegen. Anders zou je ook nog in het alternatieve circuit kunnen zoeken wordt soms ook (deels) vergoed(shiatsu massage).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:34

Dat ik nu door houding van mijn (ex-)werkgever in de problemen gebracht word. |o 8)7 Prima dan ga ik alles uit laten zoeken tot de bodem. }:)

En dan kom ik bij laatste loonstrook al een 16 cent te kort en begin nog maar net en zonder uren controleren. _O- :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:46

Vanmorgen met douchen, ik had mijn haar al gewassen. Pak douchegel en smeer dat wederom in mijn haar en toen pas dacht ik sukkel dat is geen shampoo die hebben we al gehad :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:51

Ineke2 gefeliciteerd.

Afronding in hun voordeel, maar niet kloppend. :') Zo blij dat ik een verleden van salaris administratie heb. _O-

Nu nog excell document werkend krijgen. :=

Nou conclusie ik ga FNV erop zetten, want er klopt helemaal niks van. Niet houden aan geldende afrond regels, maar alles in hun voordeel, met dat er een periode gerommeld is met Corona vergoeding (tig correcties). Uren bij de toeslagen klopt helemaal niks van.

Beter gezegd 1 grote puinhoop. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:11

Ik heb de definitie van een pechdag... om 9 uur werd ik wakker, om 10 uur door buurman gebeld toen ik nog in bed lag dat alles afgezet is door brandweer vanwege wateroverlast in onze bergingen, complete chaos. Water afgesloten en kon dus niet douchen of naar de wc. Uit wanhoop naar kringloop gegaan met auto, niks kunnen vinden en wil ik naar huis en rijd mn auto niet meer. Ik heb nog niet ontbeten, geen sigaretten bij mij en ik sta nu op de anwb in de regen te wachten :( zou vanavond naar een garage gaan omdat mijn auto afentoe kuren had, maar hij heeft mij nog niet laten staan tot nu:...