Niobe schreef:__Sannne schreef:Zure pruimen.
Letterlijk of figuurlijk?
Allebei!
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat ik weer zon periode heb dat ik duizelig ben en wazig in mijn kop. Ik heb dit wel vaker in combinatie met nekklachten en tintelingen dus een zenuw die vast zit. Erg vervelend is het wel omdat ik dan weer verkeerd ga ademhalen en weer denk dat ik een of andere enge ziekte heb. Daarnaast ook weer veel last van maagzuur. Echt een top dag weer haha. Hopelijk is dit weer zoiets wat een week duurt en dan spontaan weer verdwenen is.
Hopelijk snel weer over en anders maar even flink gaan sporten vrijdagmiddag en veel met mijn paardjes bezig dit weekend.
Rawr schreef:Ik heb gisteren een advent calendar met chocola gekregen, en zo te zien is het over 3 dagen al kerst. De tijd gaat zo snel.
luuntje schreef:Lestrange, Lidl heeft goede matrassen.
Komen bij de Consumentenbond goed uit de test.
Zijn rond de €100. Mijn man is er blij mee.
corinep schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik weer zon periode heb dat ik duizelig ben en wazig in mijn kop. Ik heb dit wel vaker in combinatie met nekklachten en tintelingen dus een zenuw die vast zit. Erg vervelend is het wel omdat ik dan weer verkeerd ga ademhalen en weer denk dat ik een of andere enge ziekte heb. Daarnaast ook weer veel last van maagzuur. Echt een top dag weer haha. Hopelijk is dit weer zoiets wat een week duurt en dan spontaan weer verdwenen is.
Hopelijk snel weer over en anders maar even flink gaan sporten vrijdagmiddag en veel met mijn paardjes bezig dit weekend.
Heb je dit vaker? Ben je wel eens bij een oefentherapeut geweest? Ik heb daar bepaalde oefeningen geleerd om mn nek en rug zelf weer los te krijgen(voorheen ging ik altijd naar manuele therapie voor kraken maar moest blijven gaan.) Nu kan ik het zelf als ik last krijg.
Zebrastreep schreef:Ja, ik ben vorig jaar van mijn paard gevallen en toen heb ik een klap op mijn hoofd en nek gehad. Ik heb daarna ook fysio gehad omdat ik niet meer goed kon auto rijden (rechts over de schouder kijken was echt niet te doen). Toen heb ik oefeningen mee gekregen die in ieder geval goed werkten. Ik heb die oefeningen gisteren gedaan en even extra veel gedronken. Moet zeggen dat het nu een stuk beter voelt dan gisteren. Duizeligheid is weg en voel mij ook niet meer zo wazig. Ik kan dus zelf gelukkig er wat aan doen maar het blijft soms wel wel vervelend dat mijn hoofd en nek zo gevoelig blijven.