Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:En daarom weet ik zeker dat ik goed heb gekozen...
https://www.telegraaf.nl/vrouw/62524307 ... bemmDcVqyY
Qimm schreef:En daarom weet ik zeker dat ik goed heb gekozen...
https://www.telegraaf.nl/vrouw/62524307 ... bemmDcVqyY
idinn schreef:Maar eigenlijk is dit niet echt een twijfelaar. Ze wist perfect dat ze geen kinderen wilde. Alleen is ze overstag gegaan voor haar man zijn kinderwens. Met de hoop dat het vervolgens bij haar nog wel zou wijzigen. Doodzonde.
Het verhaal zelf is al jaren oud inderdaad. Maar ach de boodschap blijft duidelijk.
_San87_ schreef:idinn schreef:Maar eigenlijk is dit niet echt een twijfelaar. Ze wist perfect dat ze geen kinderen wilde. Alleen is ze overstag gegaan voor haar man zijn kinderwens. Met de hoop dat het vervolgens bij haar nog wel zou wijzigen. Doodzonde.
Het verhaal zelf is al jaren oud inderdaad. Maar ach de boodschap blijft duidelijk.
Kan wel voor anderen een wake-up call zijn. Dat het gevoel nog wel zal komen, maar dat dat zeker niet altijd zo is.
TheWelsh schreef:Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er niet veel meer ouders "spijt" hebben. Ik zie alleen al op mijn werk ouders waarvan ik denk ; jullie zorgen er voor dat je je kind zo weinig mogelijk hoeft te zien.
Ik kreeg ook wel vaker de opmerking " wie komt er dan later bij je op bezoek " of "later blijf je alleen over"
Uuuh oké, dus ik moet maar aan kinderen beginnen op de hoop dat ze me dan op komen zoeken als ik oud ben?? Hoe egoïstisch kun je zijn!
En daarbij, hoeveel ouderen zien hun volwassen kinderen nauwelijks tot niet!
_San87_ schreef:idinn schreef:Maar eigenlijk is dit niet echt een twijfelaar. Ze wist perfect dat ze geen kinderen wilde. Alleen is ze overstag gegaan voor haar man zijn kinderwens. Met de hoop dat het vervolgens bij haar nog wel zou wijzigen. Doodzonde.
Kan wel voor anderen een wake-up call zijn. Dat het gevoel nog wel zal komen, maar dat dat zeker niet altijd zo is.