Zo irritant die Balcony Stories vooral dat stemmetje..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barramundi schreef:Life in the tropics.Mieren in mijn thee
LukieBradley schreef:Bij ons word de tandarts anders ook steeds duurder. Schrok er ook van laatste 2x!
En ik heb een goeie patiënt voor dat soort dingen pffffffff.
Ik erger mij aan een goede vriendin die hier altijd meeleest en weet wat ik meemaak soms![]()
![]()
_San87_ schreef:Onze buurman heeft geen wasmachine, doordat wij een paar maand terug zijn gaan samenwonen hadden wij er één over, geen zin in gedoe met marktplaats e.d., dus gevraagd of hij hem wilde hebben. Uiteraard, hij was er heel blij mee. Gisteren is ie hem komen halen met zijn zwager (hij woont op een bovenverdieping, dus wel logisch dat er hulp kwam), ze hebben hem op een kar gezet en de zwager reed ermee weg.
Blijkt dus dat ie 'm aan z'n zwager verkocht heeft.
Het irriteert me.
Barramundi schreef:Jep. En ze weten het ook altijd feilloos te vinden, krengen.Herkenbaar...![]()
Daarom woont de suiker hier in de koelkast. Net als de melkpoeder, bouillonblokjes, koekjes, bananenbrood, chocola, jam. Elke keer leer ik weer wat nieuws over de voedsel voorkeuren van die beesten
Als je lunch maakt voor meerdere mensen wat extra’s maken voor de volgende dag?
_San87_ schreef:Onze buurman heeft geen wasmachine, doordat wij een paar maand terug zijn gaan samenwonen hadden wij er één over, geen zin in gedoe met marktplaats e.d., dus gevraagd of hij hem wilde hebben. Uiteraard, hij was er heel blij mee. Gisteren is ie hem komen halen met zijn zwager (hij woont op een bovenverdieping, dus wel logisch dat er hulp kwam), ze hebben hem op een kar gezet en de zwager reed ermee weg.
Het irriteert me.
MarlindeRooz schreef:Wtf, zou zeggen van geef dat geld maar door. Wat een gier.
lenaa_tje schreef:_San87_ schreef:Onze buurman heeft geen wasmachine, doordat wij een paar maand terug zijn gaan samenwonen hadden wij er één over, geen zin in gedoe met marktplaats e.d., dus gevraagd of hij hem wilde hebben. Uiteraard, hij was er heel blij mee. Gisteren is ie hem komen halen met zijn zwager (hij woont op een bovenverdieping, dus wel logisch dat er hulp kwam), ze hebben hem op een kar gezet en de zwager reed ermee weg.
Het irriteert me.
tja hij wil blijkbaar geen wasmachine.
Nu hebben wij ook wel is spullen doorgegeven die we ook hadden gekregen. Bijv. een kast of tuintafel maar dat verkopen is wel heel gek. Weg gegeven zou ik minder moeite mee hebben.
Sassy schreef:_San87_ schreef:Onze buurman heeft geen wasmachine, doordat wij een paar maand terug zijn gaan samenwonen hadden wij er één over, geen zin in gedoe met marktplaats e.d., dus gevraagd of hij hem wilde hebben. Uiteraard, hij was er heel blij mee. Gisteren is ie hem komen halen met zijn zwager (hij woont op een bovenverdieping, dus wel logisch dat er hulp kwam), ze hebben hem op een kar gezet en de zwager reed ermee weg.
Het irriteert me.
Dan ben je dus voortaan geneigd het zelf maar te verkopen ipv nog weg te geven.
Hebben wij ook al voor gehad met spullen, mooie antieke slaapkamer, denk je iemand een plezier mee te doen, nee hoor, binnen drie dagen op marktplaats.
_San87_ schreef:Maar zelfs dat eerste zou ik altijd aangeven bij degene die het aanbiedt, niet doen alsof ik het voor mezelf aanneem en dan doorgeven. Doorverkopen is wel echt een naaistreek inderdaad.Nou idd. Als ik iets weg geef en die persoon geeft t op zijn/haar beurt aan iemand die het nodig heeft, prima. Maar ga niet iets wat je gratis krijgt omdat je t zelf niet hebt doorverkopen. Ik vind dat echt een streek.
Het irriteert me.