Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:55

Lekker Dora kijken..
Zo irritant die Balcony Stories vooral dat stemmetje..
Afbeelding

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:10

De rekening van 160 euro van de nieuwe paardentandarts.101 euro alleen voor de behandeling.Is dat niet een beetje duur?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:13

Britta31 schreef:
De rekening van 160 euro van de nieuwe paardentandarts.101 euro alleen voor de behandeling.Is dat niet een beetje duur?

Zo moest ik 218 euro betalen voor 4 inentingen (3 honden, 2 honden 1 enting en 1 hond 2) en oordruppels...

Dus kosten voor dieren. Het is gewoon duur.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:24

Bij mijn oude tandarts was het 80 euro.Maar hij doet het niet meer.Of hij was te goedkoop natuurlijk.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:22

Bij ons word de tandarts anders ook steeds duurder. Schrok er ook van laatste 2x!
En ik heb een goeie patiënt voor dat soort dingen pffffffff.

Ik erger mij aan een goede vriendin die hier altijd meeleest en weet wat ik meemaak soms :P :P ~~}>

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:56

Mieren in mijn thee >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:11

Barramundi schreef:
Mieren in mijn thee >;)
Life in the tropics. :')
Toen ik drie jaar geleden in Zuid Afrika woonde, had mijn huisbaas heel lief een open(!) pot suiker in mijn keukenkastje gezet. Nu gebruik ik nooit suiker, behalve als ik cakes bak, dus na een paar weken zat mijn hele keukenkastje vól met mieren.

Momenteel erger ik me aan het feit dat ik zo'n slechte eter ben... Als ik voor anderen kan koken, eet ik wel mee, maar voor mezelf doe ik dat dus niet, dus als ik voor niemand lunch maak, kan het rustig voorkomen dat ik gewoon de hele dag niets eet tot 's avonds. :x

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:24

Herkenbaar... :')
Daarom woont de suiker hier in de koelkast. Net als de melkpoeder, bouillonblokjes, koekjes, bananenbrood, chocola, jam. Elke keer leer ik weer wat nieuws over de voedsel voorkeuren van die beesten _O-

Als je lunch maakt voor meerdere mensen wat extra’s maken voor de volgende dag?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:48

LukieBradley schreef:
Bij ons word de tandarts anders ook steeds duurder. Schrok er ook van laatste 2x!
En ik heb een goeie patiënt voor dat soort dingen pffffffff.

Ik erger mij aan een goede vriendin die hier altijd meeleest en weet wat ik meemaak soms :P :P ~~}>

Ik ondekte vorig jaar dat mijn dochter met haar vriendin mijn berichten las.
En aan de nieuwe bh's van mijn dochters.Knal rood en blauw.leuk voor in de was.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 04-05-20 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:57

Vriendin van mij leest ook regelmatig mee. Altijd geniaal als mensen daar eerlijk over zijn. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:59

Hier ook, ik kijk wel uit met wat ik op bokt zet :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:12

Onze buurman heeft geen wasmachine, doordat wij een paar maand terug zijn gaan samenwonen hadden wij er één over, geen zin in gedoe met marktplaats e.d., dus gevraagd of hij hem wilde hebben. Uiteraard, hij was er heel blij mee. Gisteren is ie hem komen halen met zijn zwager (hij woont op een bovenverdieping, dus wel logisch dat er hulp kwam), ze hebben hem op een kar gezet en de zwager reed ermee weg.

Blijkt dus dat ie 'm aan z'n zwager verkocht heeft :').

Het irriteert me.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:14

Wtf, zou zeggen van geef dat geld maar door. Wat een gier. _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:20

_San87_ schreef:
Onze buurman heeft geen wasmachine, doordat wij een paar maand terug zijn gaan samenwonen hadden wij er één over, geen zin in gedoe met marktplaats e.d., dus gevraagd of hij hem wilde hebben. Uiteraard, hij was er heel blij mee. Gisteren is ie hem komen halen met zijn zwager (hij woont op een bovenverdieping, dus wel logisch dat er hulp kwam), ze hebben hem op een kar gezet en de zwager reed ermee weg.

Het irriteert me.

:') tja hij wil blijkbaar geen wasmachine.

Nu hebben wij ook wel is spullen doorgegeven die we ook hadden gekregen. Bijv. een kast of tuintafel maar dat verkopen is wel heel gek. Weg gegeven zou ik minder moeite mee hebben.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:26

Iemand die mij vraagt om 'mijn gegevens', welke gegevens wil je? BSN, medische geschiedenis, zorgverleners, rekeningnummers? Nee, ze wilde gewoon mijn NAW gegevens, zeg dat dan :=

En school die mij (en al mijn medestudenten) ineens vraagt om een vaag formulier over competentie ontwikkeling op stage in te vullen voor in ons portfolio. Prima, maar wat is het doel? Kan ik daarmee een deel van mijn achterstand door corona laten kwijtschelden of is dit weer gewoon een "verdoe je tijd" oefening? :evaw:
Ohja, en dan staat er onder "Bij vragen neem contact met mij op!", maar verder niet van wie dat bericht dan kwam >;)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:34

Dat ik in de bus zit en kriebelhoest heb. Iedereen kijkt me zo argwanend aan, terecht ook. Maar het is echt puur en alleen kriebel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 16:50

Barramundi schreef:
Herkenbaar... :')
Daarom woont de suiker hier in de koelkast. Net als de melkpoeder, bouillonblokjes, koekjes, bananenbrood, chocola, jam. Elke keer leer ik weer wat nieuws over de voedsel voorkeuren van die beesten _O-

Als je lunch maakt voor meerdere mensen wat extra’s maken voor de volgende dag?
Jep. En ze weten het ook altijd feilloos te vinden, krengen. :') Bordjes suiker voor de suikerdiefjes neerzetten op Curaçao werd door mijn moeder ook meteen korte metten mee gemaakt toen mijn zusje en ik eenmaal richting tienerleeftijd gingen. Niks schattige vogeltjes kijken, trekt alleen maar ongedierte aan. :))

Het probleem is niet zozeer de hoeveelheid eten, want er ligt ook nog genoeg in huis wat ik gewoon mag pakken, maar ik ben heel lastig met "voor mezelf" eten als er anderen bij zijn die niet aan het eten zijn of die iets significant anders eten. :o Zit echt puur tussen m'n oren, maar irritant is het wel.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 16:53

_San87_ schreef:

Het irriteert me.

Dan ben je dus voortaan geneigd het zelf maar te verkopen ipv nog weg te geven.
Hebben wij ook al voor gehad met spullen, mooie antieke slaapkamer, denk je iemand een plezier mee te doen, nee hoor, binnen drie dagen op marktplaats.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:16

MarlindeRooz schreef:
Wtf, zou zeggen van geef dat geld maar door. Wat een gier. _O-

Het gaat me niet eens om het geld. We dachten iets leuks/goeds te doen voor die man. Hij heeft niet zo veel te besteden en dus niet eens een wasmachine :.

Ik denk nog wel eens drie keer na voor ik hem ook nog maar iets geef.

lenaa_tje schreef:
_San87_ schreef:

Het irriteert me.

:') tja hij wil blijkbaar geen wasmachine.

Nu hebben wij ook wel is spullen doorgegeven die we ook hadden gekregen. Bijv. een kast of tuintafel maar dat verkopen is wel heel gek. Weg gegeven zou ik minder moeite mee hebben.

Blijkbaar niet... Had ie meteen moeten zeggen, dan was ie naar iemand anders gegaan die m goed kon gebruiken. Hij heeft geen wasmachine he. Geen. Dan doorverkopen vind ik heel ondankbaar.

Sassy schreef:
_San87_ schreef:

Het irriteert me.

Dan ben je dus voortaan geneigd het zelf maar te verkopen ipv nog weg te geven.
Hebben wij ook al voor gehad met spullen, mooie antieke slaapkamer, denk je iemand een plezier mee te doen, nee hoor, binnen drie dagen op marktplaats.

Nou idd. Als ik iets weg geef en die persoon geeft t op zijn/haar beurt aan iemand die het nodig heeft, prima. Maar ga niet iets wat je gratis krijgt omdat je t zelf niet hebt doorverkopen. Ik vind dat echt een streek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:49

_San87_ schreef:
Nou idd. Als ik iets weg geef en die persoon geeft t op zijn/haar beurt aan iemand die het nodig heeft, prima. Maar ga niet iets wat je gratis krijgt omdat je t zelf niet hebt doorverkopen. Ik vind dat echt een streek.
Maar zelfs dat eerste zou ik altijd aangeven bij degene die het aanbiedt, niet doen alsof ik het voor mezelf aanneem en dan doorgeven. Doorverkopen is wel echt een naaistreek inderdaad.

Ik loop al de hele dag tegen een paniekaanval aan te hikken, en waarom? Echt geen flauw idee. :\

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:57

Mkango schreef:
Ik loop al de hele dag tegen een paniekaanval aan te hikken, en waarom? Echt geen flauw idee. :

Dat is niet leuk :(:)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:39

Blaasontsteking over, is de migrane begonnen

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:51

De puisten op mn kin. Had ze eerst alleen rond mn eisprong maar nu gewoon altijd. Word er helemaal gek van

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:52

Aan mijn vader. Vandaag is mijn franse boomschors binnen gekomen. Mijn vader zou die mensen opvangen die het kwam brengen. Afgesproken dat mijn vader zou wachten met het schors uit zo'n grote zak te scheppen (is nog al zwaar, zeker voor iemand met hartklachten). Kom ik thuis is hij al begonnen. Met hem over gehad dat hij zou wachten en gevraagd wat hij daaraan niet snapte, wordt hij boos en loopt weg. Dan heb ik zo iets van dan zakt er maar in. Nu maar zelf de boomschors in mijn tuin geschept.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:03

_San87_ schreef:

Het irriteert me.

Dat heb Ik eens met kleding van mijn dochter gehad. Ik had het weg gegeven aan een alleenstaande moeder met een dochter die 1 jaar jonger was.
Kind dolblij...... en paar weken later zei die moeder, dat ze alles had verkocht. En kind liep weer met te korte broeken en vooral verschoten kleuren....