Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:47

Cer schreef:
U.O: mensen die een hekel hebben aan het menselijk ras, of vinden dat er teveel zijn, of iets hebben met overbevolking etc...
jullie weten dat je dan zelf actief ook wat kunt doen he :j T scheelt allicht voor de rest..

<<) :D :+ ~~}>
Is vrij lastig, want je instinct is daarop tegen. Daarom is het bijvoorbeeld ook vrijwel onmogelijk om jezelf te verdrinken.

Overigens vind ik dit niet vallen in de categorie 'unpopular,' maar eigenlijk gewoon 'ongepast,' zeker icm met die smileys.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:48

Cer schreef:
U.O: mensen die een hekel hebben aan het menselijk ras, of vinden dat er teveel zijn, of iets hebben met overbevolking etc...
jullie weten dat je dan zelf actief ook wat kunt doen he :j T scheelt allicht voor de rest..

<<) :D :+ ~~}>

Ik snap je niet, kan je het misschien een keer voordoen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:54

En filmen graag, heeft het luguber topic ook weer een onderwerp.... al vinden we dat misschien niet eens luguber maar trekken we de champagne open....

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:56

Cer schreef:
...sterftecijfers.... die mis ik even?

Nog een unpopulair opinion die echt op het randje is... "we houden te veel in leven"
waarbij ik dan dus bewust niks zeg over wat / wie dan ... :)

:+ :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:57

Oef, gevoelige snaar geraakt?

nee ik ga het zeker niet voordoen :j ik heb niet perse iets tegen de menselijke bevolking..
En ik denk dat je me prima snapt :j

Maar ik begrijp nu DP, dat jij het me letterlijk gunt en er een glaasje op drinkt? Nou proost, maar ik was het niet van plan :)

Ik zeg ook niet dat het 'moet', ik geef alleen het onpopulaire idee dat het 'kan'.. :j

"De WERelD IS VeeL TE Vol !!!! -:(- " .. ja euh... je loopt er zelf ook tussen... duh...

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:00

Cer schreef:
"De WERelD IS VeeL TE Vol !!!! -:(- " .. ja euh... je loopt er zelf ook tussen... duh...

Ja dat vind ik zeker wel (zo unpopular is die mening geloof ik niet eens), maar daarom fok ik dan ook geen koters :+ De gemiddelde mens heeft er niet voor gekozen op de aardbol gezet te worden hè, dat doen je ouders. Jezelf van kant maken kan, maar er zijn ook andere manieren om niet verder bij te dragen aan de overbevolking IMO :D

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:03

Kijk dit snap ik dan weer niet. De een maakt een scherpe opmerking en als je er dan wat terugkrijgt die net zo scherp zijn, dan wordt er ineens een gevoelige snaar geraakt en gaat men erbij zitten op die kast. Incasseer ze dan ook gewoon met een smile...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:03

Er is ook nog een verschil in menen dat het te druk is op d'aard of ,zoals sommige mensen (ook op bokt, maar nu niet hier) in hun berichten aangeven dat het menselijk ras verschrikkelijk is, er zijn er teveel van, een hekel aan mensen hebben etc....

ja dan denk ik 'hooiii je bent er ook 1 he' :j :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:04

Cer schreef:
Oef, gevoelige snaar geraakt?

nee ik ga het zeker niet voordoen :j ik heb niet perse iets tegen de menselijke bevolking..
En ik denk dat je me prima snapt :j

Maar ik begrijp nu DP, dat jij het me letterlijk gunt en er een glaasje op drinkt? Nou proost, maar ik was het niet van plan :)

Ik zeg ook niet dat het 'moet', ik geef alleen het onpopulaire idee dat het 'kan'.. :j

Bij jou wellicht, in aangesproken worden op ongepast gedrag. :) (Waarom wist ik dat je zou gaan huilebalken? :') ) Sommige dingen zijn gewoon niet gepast om als buitenstaander grappen over te maken.

Cer schreef:
Er is ook nog een verschil in menen dat het te druk is op d'aard of ,zoals sommige mensen (ook op bokt, maar nu niet hier) in hun berichten aangeven dat het menselijk ras verschrikkelijk is, er zijn er teveel van, een hekel aan mensen hebben etc....

Laat ik maar gewoon hopen dat je hier nooit mee in aanraking komt in je directe omgeving. Maar echt... :r

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:05

neetoch schreef:
Kijk dit snap ik dan weer niet. De een maakt een scherpe opmerking en als je er dan wat terugkrijgt die net zo scherp zijn, dan wordt er ineens een gevoelige snaar geraakt en gaat men erbij zitten op die kast. Incasseer ze dan ook gewoon met een smile...

Ah je hebt wel een punt... :j
Ik maak me daar nu zeker schuldig aan..

Maar ik miste wat smileys hier en daar, dus ik vatte het niet op als 'scherp' maar als gemeend zeg maar. Mijn smileys moesten het bericht wat ontkrachten, met andere woorden 'neem het niet te serieus'..

Verkeerd begrepen van mij dus :j

"wist dat ik zou gaan huilenbalken"? ... echt, hoe dan? :')
volgens mij geef ik aan dat ik niet perse een hekel heb aan overbevolking? Of mensen?
En als je me echt goed zou volgen zou je weten wat ik van dit onderwerp vind ;-)

maar, te gevoelig, ik laat m gaan :j Excuus aan degenen die geraakt zijn, dat was niet de bedoeling hoor
Laatst bijgewerkt door Cer op 08-03-22 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:07

Cer schreef:

Waarom mag je geen hekel hebben aan je eigen soort, dan? Er zijn meer dan genoeg bewijzen dat de mensheid nu niet bepaald een toevoeging is voor de aarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:11

Cer schreef:
neetoch schreef:

Ah je hebt wel een punt... :j
Ik maak me daar nu zeker schuldig aan..

Maar ik miste wat smileys hier en daar, dus ik vatte het niet op als 'scherp' maar als gemeend zeg maar. Mijn smileys moesten het bericht wat ontkrachten, met andere woorden 'neem het niet te serieus'..

Verkeerd begrepen van mij dus :j

"wist dat ik zou gaan huilenbalken"? ... echt, hoe dan? :')
volgens mij geef ik aan dat ik niet perse een hekel heb aan overbevolking? Of mensen?
En als je me echt goed zou volgen zou je weten wat ik van dit onderwerp vind ;-)

maar, te gevoelig, ik laat m gaan :j Excuus aan degenen die geraakt zijn, dat was niet de bedoeling hoor
Meestal als mensen al niet echt een radar hebben voor wat gepast is of niet, nemen ze het ook niet heel lekker op als ze erop worden aangesproken, zeker niet in een topic als dit. :+

Ik vrees alleen dat 'volgen' op Bokt niet zo makkelijk gaat - het wordt dan meestal 'stalken' genoemd. :)) Maar goed, zand erover! :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:12

Cer schreef:

Heb er zelf nooit voor gekozen om geboren te worden hoor -O-

Niobe

Cer schreef:

Ja helaas wel, maar mezelf omleggen is wel het laatste wat ik doe

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Cer ik hou er van als mensen hun wensen uitkomen :j
Dus ik gun jou wat je ook voor andere gunt.

Dat is toch heel lief van mij? }>

_San87_ schreef:
Waarom mag je geen hekel hebben aan je eigen soort, dan? Er zijn meer dan genoeg bewijzen dat de mensheid nu niet bepaald een toevoeging is voor de aarde.

Dit ook.
We maken een grote puinzooi van de aarde, zelfs buiten de aarden hebben we rommel hangen.
Ja ik maak ook gebruik van die rommel, maar het mag allemaal wel wat minder.
En na mij maakt er niemand geen rommel meer van onze aarde.
Geen mensen meer die verdriet hebben, zorgen hebben of erger. Ik vind dat een fijn gevoel :j

Als ik had mogen kiezen geboren te worden had ik nee gezegd.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:15

Mkango schreef:
Meestal als mensen al niet echt een radar hebben voor wat gepast is of niet, nemen ze het ook niet heel lekker op als ze erop worden aangesproken, zeker niet in een topic als dit. :+

Is het ook niet dat iets voor iemand prima kan, en voor een ander niet? En dan kan je al scheef gaan zitten in communicatie

Citaat:
Ik vrees alleen dat 'volgen' op Bokt niet zo makkelijk gaat - het wordt dan meestal 'stalken' genoemd. :))
.. of 'overmatig geinteresseerd' :D

Citaat:
Maar goed, zand erover! :D
+:)+

Citaat:
Heb er zelf nooit voor gekozen om geboren te worden hoor

Daar heb ik ook wel eens iets over gezegd, maar dat ga ik nu echt niet nog een keer doen :')

Citaat:
Dus ik gun jou wat je ook voor andere gunt.
aahhh nee nee nee dat stond er niet joh.. :D
maar if so, dan inderdaad lief, dankjewel _/-\o_ :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:17

Dit topic gaat wel steeds verder van de rails, zeg...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:18

Cer schreef:

Er zijn ook teveel mensen en ze vernielen de aarde. Een plaag zijn we.

Los ik dat op door voor de trein te springen? Nee.
Oplossing voor overbevolking ligt niet in 1,10, 100 of 1000 mensen die zich van kant maken.
Die ligt in structureel gratis goede voorlichting en anticonceptie aan te bieden, te stoppen met mensen tot in de treure in leven te willen houden en eindeloos door rommelen met vrichtbaarheidsklinieken etc. Plus een betere verdeling van welvaart en versterken van rechten voor (voornamelijk) vrouwen.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:18

Ja hoor Cer klopt dat eerste, want voor mij kon het namelijk prima. En ik gokte dat die opmerking ook op mijn opmerking gericht was...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:37

Ik snap Cer haar opmerking niet?
Zegt ze nou dat we galgje moeten spelen als ware?? :+
if so,
als ik mezelf omleg, heeft dat effect. Nee helemaal niks dus het zou niet helpen ook :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:05

Ik lees even een paar uurtjes niet en...

Wow, that escalated quickly

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:07

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:09

Spring maar niet voor een trein nee, dat heeft net al iemand gedaan waardoor ik niet meer thuis kan komen. Echt.. |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 19:03

Mensen die voor de trein springen vind ik echt egoïstisch.
Ik weet dat ze echt zo ver zijn dat het ze echt niks meer uitmaakt maar die conducteuren en machinisten joh.
Die willen jouw lichaam helemaal niet ik stukken zien gesprongen worden :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 19:08

Ik denk niet dat je beseft hoe wanhopig springers vaak zijn.