Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:45

oliebol het lijkt hier Tinder wel.. ik zeg wat en het valt stil :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:27

Ik ga zaterdag zijn oom en tante (soort tweede ouders) ontmoeten. Is naast zijn broer de eerste familie die ik zie. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:58

Haha ja sorry, ik date nog steeds niet, dus niet heel veel te vertellen

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:13

Flessuh schreef:

Nou op humor zou je wel punten moeten scoren. _/-\o_ :')

Ik heb alleen maar een oliebol Tinder verhaal, toch contact aangehouden met mijn via Tinder verworven ex. Best wel beetje pijn van afgelopen paar weken -O- .

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:34

Ik ben niet meer aan het tinderen. Ben aan de laatste date een soort van blijven hangen. We daten nu 4 weken, hahaha, als je dat nog daten kunt noemen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:43

Klinkt bijna als een relatie haha.
Heb je snel gedaan haha :P

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:57

Wat leuk zeg djinnie!! Fijn te horen dat er ook nog succesverhalen zijn. Hoe vaak heb je hem gezien in deze periode?
Vriendin van mij inmiddels ook paar maanden onderweg met haar date van Tinder. Of vriend inmiddels misschien? Ze wist het nog niet zeker, hij had het haar heel omslachtig gevraagd maar niet op een letterlijke manier, kwam wel lief over.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 02:26

Flessuh schreef:

Sucks, don't it. :')

Het is wel fijn om hier nog steeds de succesverhalen te lezen, het geeft toch een soort van hoop. :j

Hier ging het super met m'n laatste serieuze match totdat we beide beseften dat we zo eng veel op elkaar leken dat het niet meer prettig was. Een jarenlange relatie met iemand die in veel dingen het tegenovergestelde was als ik had z'n uitdagingen maar het was lang niet zo moeilijk als met iemand die zó hetzelfde is. We zaten op de bank bij haar, keken elkaar aan en dachten ook exact hetzelfde op dat moment: Hier moeten we een punt zetten. Ik heb er geen moeite mee dat het niks werd maar god wat mis ik de lievige appjes in de ochtend als ik wakker werd of het eindeloos appen tot diep in de nacht...

Maar goed, toch even tinder en Happ'n verwijderd want ik heb er even geen zin meer in. De energie die je elke keer moet steken in het leren kennen van iemand heb ik niet over en ik wil me even focussen op persoonlijke doelstellingen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 03:29

In welk opzicht vind/vond je dat zo moeilijk? Wel fijn dat jullie er hetzelfde over dachten en op een nette manier jullie eigen weg zijn gegaan.

Vind dat altijd wel fascinerend hoe iedereen verschillende soorten relaties heeft. [***] van mij vertelde pas dat hij vaak tot diep in de nacht met zijn vriendin discussieert over dingen. Lijkt mij echt vreselijk. :') Mijn vriend en ik zijn dus ook echt vrijwel hetzelfde, denken en zeggen ook hetzelfde, vanaf date 1. Maar wij vinden dat juist heerlijk. Daardoor was de stap om samen te wonen bijvoorbeeld ook helemaal niet groot, ik woon praktisch met mezelf samen. :')

Dat laatste snap ik wel heel goed ja, weer datzelfde riedeltje van elkaar leren kennen, je weer open stellen voor iemand. Dat kost energie en moeite, en na de zoveelste keer heb je daar niet altijd zin in. Hoewel, als je in een relatie zit mis je dat soms wel. :+ Spanning van het daten enzo. :') Daarom lees ik hier nog mee haha!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:52

Ergens snap ik dat wel rawr. Ik vind mijzelf over het algemeen een best leuk mens maar ik zou niet met een 2e versie van mij een relatie willen; ik heb mijzelf al :):) Juist iets tegenstelling kan fijn zijn omdat je je dan ook als persoon verder kunt ontwikkelen. Daarbij zou het fijn zijn als mijn toekomstige partner ook leuke dingen ziet in huishoudelijke klusjes bijvoorbeeld O:)

Bij mij staat daten ook even op een laag pitje. Mijn vader is 2 keer door het oog van de naald gekropen. Naast de zorgen ook veel ziekenhuis bezoeken afgelopen 1,5 maand dus gewoon echt nauwelijks tijd om te daten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:55

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment inderdaad wel even klaar bent met 'jezelf verkopen' en constant hetzelfde riedeltje te doorlopen.

Iemand die precies is zoals ik zou ik ook echt niet willen. Ik zou soms wel graag willen dat mijn vriend íetsje meer als ik zou zijn :') maar volledig? Hell no, dat wil ik mezelf niet aan doen. Wel fijn dat jullie er hetzelfde in stonden Rawr, dat maakt het dan toch iets minder naar.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 19:34

Sterkte voor jullie Rytir :(:)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:51

Sorriso schreef:
Wat leuk zeg djinnie!! Fijn te horen dat er ook nog succesverhalen zijn. Hoe vaak heb je hem gezien in deze periode?
Vriendin van mij inmiddels ook paar maanden onderweg met haar date van Tinder. Of vriend inmiddels misschien? Ze wist het nog niet zeker, hij had het haar heel omslachtig gevraagd maar niet op een letterlijke manier, kwam wel lief over.

Uhm, veel? :+ Ik heb 2 kinderen, dus we schipperen qua tijd een beetje daartussen, maar ik zie hem wel meerdere keren per week eigenlijk.

Jeetje Rytir, dat is rot. Dan staat je hoofd even nergens naar, dat begrijp ik wel.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:18

blubblabhoi schreef:
Nou m’n date appt net dat hij sinds gisteravond weer contact heeft met een oude scharrel en het weer met haar wil gaan proberen -O-

Ik kreeg gister van hem een appje dat hij me niet uit z'n hoofd kan zetten en dat hij een fout heeft gemaakt. Hij heeft om nog een kans gevraagd en zaterdag hebben we een date *\o/*

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:20

blubblabhoi schreef:
blubblabhoi schreef:
Nou m’n date appt net dat hij sinds gisteravond weer contact heeft met een oude scharrel en het weer met haar wil gaan proberen -O-

Ik kreeg gister van hem een appje dat hij me niet uit z'n hoofd kan zetten en dat hij een fout heeft gemaakt. Hij heeft om nog een kans gevraagd en zaterdag hebben we een date *\o/*

Ben je dan niet bang dat hij je nog een keer zomaar laat vallen voor een ander?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:27

Of heeft die andere hem laten zitten? Ik geloof dit gewoon nooit zo..

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:29

Ja dat is mijn gedachte erbij, die ander wilde toch niet, nu ben jij weer goed genoeg...

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:33

Klopt dat was ook mijn gedachte, en ik heb het hem ook gevraagd. Door het antwoord wat ik kreeg en dingen die tussendoor zijn gebeurd krijg ik dat idee niet. Ja, het is natuurlijk makkelijk zoiets te appen. Maar ik vind de klik en het gevoel wat ik bij hem heb goed genoeg om toch nog een date te proberen. Ik kreeg hem namelijk ook niet uit m'n hoofd. :)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:35

Misschien een idee om eens te gaan lezen op https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/ :o Ik weet niet of ik dit mag linken en ik weet ook nog niet precies wat ik van die community moet vinden. Het gaat er soms wel heel heftig aan toe met mannen afzeiken, maar het heeft mijn mindset wel wat bijgeschaafd en ik kan behoorlijk lachen om de memes. :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:37

blubblabhoi schreef:
Klopt dat was ook mijn gedachte, en ik heb het hem ook gevraagd. Door het antwoord wat ik kreeg en dingen die tussendoor zijn gebeurd krijg ik dat idee niet. Ja, het is natuurlijk makkelijk zoiets te appen. Maar ik vind de klik en het gevoel wat ik bij hem heb goed genoeg om toch nog een date te proberen. Ik kreeg hem namelijk ook niet uit m'n hoofd. :)

Leuk dat je een date hebt en gewoon lekker van genieten. Hij kent je nog niet echt en van zijn ex weet hij wel wat ie kan verwachten, met jou moet hij dat allemaal nog opbouwen. Om maar te zegeh dat hij je zo weer inwisselt vind ik kort door de bocht. Jullie hebben elkaar nog nooit echt gezien / gevoeld / etc. Dus ik hoop dat het hartstikke goed klikt en jullie een leuke date hebben en wellicht één met toekomst.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:37

blubblabhoi schreef:
blubblabhoi schreef:

Oei, dit is precies hoe het met mijn ex is misgegaan uiteindelijk. Voelde weer wat voor zijn ex -> ging weer met haar daten -> kreeg spijt en wilde weer bij mij terug -> toch maar weer niet. En nu is ie weer met die meid. Heeeel vermoeiend. Ik hoop voor jou dat die jongen iets stabieler zit :o Zeker weer proberen, want wie weet werkt het gewoon lekker, maar wees wel een beetje op je hoede.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:04

blubblabhoi schreef:

Niet geschoten altijd mis maar maak geen pingpongspel van jezelf.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:03

Ik ga mee met iedereen hierboven. Ik ga er ook open in, voor hetzelfde valt hij in het 'echt' wel heel erg tegen. Ik ga het zien. Mocht hij nog eens twijfels krijgen dan is het gelijk klaar natuurlijk, graag of niet. Het is dat we echt heel veel raakvlakken hebben en ik denk echt dat we een goede match kunnen zijn. Als ik daar al aan twijfelde had ik hem niet nog een kans gegeven. Wie weet, ik heb er in elk geval erg zin in! :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:44

Ik lees altijd stil mee, maar ik wil hier toch ff op reageren. Ik zou er precies zo in staan als jij, blubblabhoi. Een ontmoeting kan nooit kwaad, en het zou zonde zijn om bij voorbaat al iets af te wijzen toch? Ik heb echt de allerleukste dates gehad met mensen waarvan ik in de eerste instantie niet de eerste keuze was én andersom. Alleen maar fijn dat hij daar eerlijk over is geweest vind ik. In elk geval heel veel plezier!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:04

Imaginaerum schreef:
Misschien een idee om eens te gaan lezen op https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/ :o Ik weet niet of ik dit mag linken en ik weet ook nog niet precies wat ik van die community moet vinden. Het gaat er soms wel heel heftig aan toe met mannen afzeiken, maar het heeft mijn mindset wel wat bijgeschaafd en ik kan behoorlijk lachen om de memes. :')

Oef. Dit heb ik nodig -O-