Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flessuh schreef:oliebol het lijkt hier Tinder wel.. ik zeg wat en het valt stil
Sorriso schreef:Wat leuk zeg djinnie!! Fijn te horen dat er ook nog succesverhalen zijn. Hoe vaak heb je hem gezien in deze periode?
Vriendin van mij inmiddels ook paar maanden onderweg met haar date van Tinder. Of vriend inmiddels misschien? Ze wist het nog niet zeker, hij had het haar heel omslachtig gevraagd maar niet op een letterlijke manier, kwam wel lief over.
blubblabhoi schreef:Nou m’n date appt net dat hij sinds gisteravond weer contact heeft met een oude scharrel en het weer met haar wil gaan proberen
blubblabhoi schreef:blubblabhoi schreef:Nou m’n date appt net dat hij sinds gisteravond weer contact heeft met een oude scharrel en het weer met haar wil gaan proberen
Ik kreeg gister van hem een appje dat hij me niet uit z'n hoofd kan zetten en dat hij een fout heeft gemaakt. Hij heeft om nog een kans gevraagd en zaterdag hebben we een date
blubblabhoi schreef:Klopt dat was ook mijn gedachte, en ik heb het hem ook gevraagd. Door het antwoord wat ik kreeg en dingen die tussendoor zijn gebeurd krijg ik dat idee niet. Ja, het is natuurlijk makkelijk zoiets te appen. Maar ik vind de klik en het gevoel wat ik bij hem heb goed genoeg om toch nog een date te proberen. Ik kreeg hem namelijk ook niet uit m'n hoofd.
blubblabhoi schreef:blubblabhoi schreef:Nou m’n date appt net dat hij sinds gisteravond weer contact heeft met een oude scharrel en het weer met haar wil gaan proberen
Ik kreeg gister van hem een appje dat hij me niet uit z'n hoofd kan zetten en dat hij een fout heeft gemaakt. Hij heeft om nog een kans gevraagd en zaterdag hebben we een date
blubblabhoi schreef:Klopt dat was ook mijn gedachte, en ik heb het hem ook gevraagd. Door het antwoord wat ik kreeg en dingen die tussendoor zijn gebeurd krijg ik dat idee niet. Ja, het is natuurlijk makkelijk zoiets te appen. Maar ik vind de klik en het gevoel wat ik bij hem heb goed genoeg om toch nog een date te proberen. Ik kreeg hem namelijk ook niet uit m'n hoofd.
Imaginaerum schreef:Misschien een idee om eens te gaan lezen op https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/Ik weet niet of ik dit mag linken en ik weet ook nog niet precies wat ik van die community moet vinden. Het gaat er soms wel heel heftig aan toe met mannen afzeiken, maar het heeft mijn mindset wel wat bijgeschaafd en ik kan behoorlijk lachen om de memes.