Whale schreef:Inderdaadn neem dan geen vleeseter als huisdier
Koop een fokking schildpad! Hoe haal je het nou in je hoofd om een beest met een op vlees ingesteld spijsverteringsstelsel iets anders te voeren dan vlees?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Whale schreef:Inderdaadn neem dan geen vleeseter als huisdier
Koop een fokking schildpad! Hoe haal je het nou in je hoofd om een beest met een op vlees ingesteld spijsverteringsstelsel iets anders te voeren dan vlees?!
Sonja_vR schreef:Cowboy55 schreef:Koop een fokking schildpad! Hoe haal je het nou in je hoofd om een beest met een op vlees ingesteld spijsverteringsstelsel iets anders te voeren dan vlees?!
Erm... in veel commercieel verkochte brok zit ook niet boeiend veel vlees hoor
Maar bewust vegan voor een kat is wel weer een ander uiterste
Gaan ze trouwens niet dood aan want
Taurine etc is tegenwoordig prima niet dierlijk te produceren
Maar weer... obligate carnivoor vegan voeren
Zou er ook niet voor kiezen
Independence schreef:Niet een ergernis, maar wel een beetje verdrietig, want ik heb me ziek gemeld op mijn werk omdat mijn depressie me weer onderuit gekickt heeft. En ik had gehoopt dat ik nooit meer op dit punt zou komen
MarcoBorsato schreef:Independence schreef:Niet een ergernis, maar wel een beetje verdrietig, want ik heb me ziek gemeld op mijn werk omdat mijn depressie me weer onderuit gekickt heeft. En ik had gehoopt dat ik nooit meer op dit punt zou komen
Maar ik vind het ook echt superknap dat je je grenzen aangeeft. Je bord is nu even te vol, ziek is ziek. Dat is ronduit poedersuiker, maar zie het als een golf. Deze golf spoelt nu aan land en dat is vreselijk, maar hij trekt zich ook weer terug en dan krijg je een andere golf.
Sterkte, zet 'm op. Je bent een vechter! Het is wit met rood en het staat in de wei!Spoiler:
Een tampony!