Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Kennen jullie nog die levende Ken? Die is nu getransformeerd naar Barbie!
https://www.instagram.com/p/B_QhiYAFxfo/
Humpiedumpie schreef:Neuh, dat was iemand andersAilill schreef:Sorry, maar 'die is alleen maar vrouw geworden zodat...' komt best wel euhm bot over. En daarnaast, wie ben jij om daar zo over te oordelen?
Sorry maar jij plaatst deze link toch ook in het topic omdat je er wat (luguber) van vindt? Wie ben jij dan om wel te oordelen?
_Penotti schreef:Mand,
Plastische chirurgie en dit is voor mij wat anders.
ik heb zelfs medelijden met hem dat hij zich genoodzaakt voelt zo te verminken.
Dit noem ik echt verminken. Ik bedoel als je op poppen wilt lijken vind ik dat erg zielig voor de persoon.
Dit gaat niet over iemand met flaporen of een grote neus of helemaal geen borsten heeft en zich naar voelt en dat wil veranderen. Want dat kan ik me voorstellen dat iemand dat wil en echt zelfverzekerder van word. En dus ook gelukkiger.
En zoals ik eerder zei gaat het ook niet over iemand die al van kind af aan voelt in een verkeerd lichaam te zitten.
Naar mijn idee moet je daar geen vergelijk mee trekken.
Maar deze man, die heeft geestelijke hulp nodig.
Nu is hij dan vrouw, maar ook daar vult hij zijn leegte niet mee.
Ja even met die aandacht zal hij zijn werkelijke oorzaak naar achter kunnen stoppen.
Maar die oorzaak zal altijd weer naar boven borrelen en dan wil hij het volgende weer.
Niobe schreef:Hoe weet je dat nou zo zeker?
Ailill schreef:Poeh, wat een uitspraken hier.
_Penotti schreef:Niobe schreef:Hoe weet je dat nou zo zeker?
Hoe weet jij dan van niet?
Kom, zo met je lichaam omgaan is geen respect hebben voor je lijf.
Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te herkennen. Zo iemand is diep van binnen ongelukkig.
Een wel denkend mens wil niet op poppen lijken, eerst Ken, dan Barbie.Ailill schreef:Poeh, wat een uitspraken hier.
wat een uitspraken?
Medeleven heet dat.
Ja ik heb te doen met zo iemand, echt!