Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:39

Dat moment dat Blue een piepmuisje (speelgoed) naar Maira brengt. En er eindelijk wat rust in huis kom met minder spanning tussen de katten. En dus ook zeer weinig vechten nog.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:40

_Nancy schreef:
Yeey, examen excel gemaakt vandaag op school.
999/1000 score 8-)

Nu ook mijn propedeuse binnen, yes!! *D *D

Ik zou dus echt balen van die ene punt die ik niet gehaald had en dit in het ergernissentopic zetten :')

Maar gefeliciteerd!

Ik ben blij dat ik bijna weekend heb en morgen lekker naar mijn veulen kan en kan knuffelen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 20:24

Marcella schreef:
Dat moment dat Blue een piepmuisje (speelgoed) naar Maira brengt. En er eindelijk wat rust in huis kom met minder spanning tussen de katten. En dus ook zeer weinig vechten nog.

Als er zoveel zichtbare stress is tussen je katten, zou ik overwegen om 1 of meerdere te herplaatsen. Dit gaat zo tegen hun natuur in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 21:18

Theater morgen gaat door *\o/*

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 21:42

Een knuffel van mijn vader na best wel een moeilijke dag. Vandaag is hij jarig, maar doet dan zijn best mijn dag beter te maken. <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:31

Paardgereden :)
En stiekem toch leuk dat de instructrice mij regelmatig aanwees als voorbeeld. Misschien maar eens pijlen of ik in een andere, meer ervaren, groep kan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:48

poes schreef:
Marcella schreef:

Als er zoveel zichtbare stress is tussen je katten, zou ik overwegen om 1 of meerdere te herplaatsen. Dit gaat zo tegen hun natuur in.

Weet ik en ook echt over na gedacht, maar ga nu nog even aankijken wat de castreren voor voordeel gaat geven. Tot nu steeds meer rust.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 13:48

Net 5,3 km onder een uur aangetikt met wandelen. Iets meer dan ik had gepland, maar toch trots op! En het was ook nog eens heerlijk weer.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:08

Klinkt misschien gek maar dat ik in het donker iemand hoorde roepen.
Een oude mevrouw was gevallen in het park met de scootmobiel terwijl het al erg donker en nat was. :(:) Ben zo blij dat ik haar hoorde roepen en kon helpen. Is nu veilig onderweg naar huis met haar dochter.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:09

Arethe schreef:
Een oude mevrouw was gevallen in het park met de scootmobiel terwijl het al erg donker en nat was. :(:) Ben zo blij dat ik haar hoorde roepen en kon helpen. Is nu veilig onderweg naar huis met haar dochter.

Ah gelukkig zeg dat dat goed is afgelopen! Goed dat je haar hoorde en kon helpen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:31

Arethe schreef:

Zo, goed dat je haar hoorde en niet met muziek in je oren liep of zoiets!

Ik ben blij dat Google Drive zijn werk doet. Ik vergeet zelf altijd back-ups te maken en mijn telefoon stopte er opeens mee, maar ben maar een klein deel kwijt! _/-\o_

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:19

Arethe schreef:

Ohh wat fijn! Moet je niet aan denken dat ze daar nog heel lang had gelegen! Heeeel fijn dat je haar hebt kunnen helpen!

Ik ben blij omdat we vandaag voor t eerst Sinterklaas vieren met ons zoontje van bijna twee, zo bijzonder <3

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 01:06

Toch ondanks alles kaartjes voor Oud & Nieuw in de Efteling gekocht. Hopen dat het doorgaat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 02:35

Mijn pup heeft het behoorlijk goed gedaan in het theater. Ze heeft het een uur volgehouden, toen was ze overprikkeld en begon ze hard te bijten. Daarvoor lekker liggen kauwen en vanaf mijn schoot af en toe gekeken wat er voor geks op het podium gebeurde. Het applaus was wel eng, maar dat mag :) en voor we de zaal in konden was ze supergoed aan het signaleren, ik vond het vreselijk spannend en dat liet ze netjes merken door gecontroleerd en beheerst op te springen.

Ik heb voor het eerst in lange tijd weer een fijne ontspannen avond gehad en dit wil ik vaker doen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 08:42

Oh super, Susanne!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:09

Super goed [***]. Maar aangezien je pup na een uur overprikkeld was, is het denk ik goed om dit vaker te oefenen. (goede reden om er vaker even uit te gaan)

Ik hoop wel dat de voorstelling niet heel erg veel langer duurde dan dat uur.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:09

Een elite-merrie mogen rijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:12

FrNo schreef:
Super goed [***]. Maar aangezien je pup na een uur overprikkeld was, is het denk ik goed om dit vaker te oefenen. (goede reden om er vaker even uit te gaan)

Ik hoop wel dat de voorstelling niet heel erg veel langer duurde dan dat uur.

Natuurlijk gaan we vaker dingen oefenen. Na dat uur is ze uiteraard niet in de zaal gebleven maar opgehaald.
Ik heb goede begeleiding bij hoe ik mijn hond moet trainen maar ik heb op dit moment nog niet de mogelijkheid om vaker ergens naartoe te gaan. Binnenkort kan ze ook vaker mee naar winkels enzo. Vaker theater wil ik wel, mijn portemonnee niet.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:19

Ik ging er stiekem wel vanuit dat je daar niet nog een hele tijd blijft zitten met een overprikkelde hond. Ik ging er vanuit dat je zelf de voorstelling zou hebben verlaten. Maar slim om de hond op te laten halen en zelf de voorstelling af te kijken.

Jammer dat je portemonnee niet mee werkt.

Ontopic, de zon schijnt hier {:}

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 14:24

Vergeef me dat ik dit schrijf.

Door de rust in m'n hoofd, krijg ik ruimte.
Door de escalatie op mijn werk, ben ik dingen heel anders gaan bekijken. En omdat ik een plan heb gemaakt voor mezelf, heb ik een positief, nonchalant gevoel, het gevoel van schouders ophalen en denken. "Mijn probleem niet."

Ik lees momenteel heel veel problemen.
Mensen die zich overal enorm druk over lopen maken.
(Op fora, in de winkel, overal) en ik voel echt dat ik ver aan de zijkant sta en mijn schouders ophaal en serieus denk. "Nee, niet mijn energie om er druk over te maken."

Heel even maakte ik mij druk over de gasprijzen en nu denk ik. "Laat maar komen, ik maak wél een plan van campagne. Ik hoop alleen dat mensen die het minder breed hebben, gehoord en gesteund worden. Vooral omdat ik niemand die stress gun, van het niet kunnen betalen!"

Maar die druk en stress die ik weken geleden ervaarde, is weg.

Ik wil niet meer "overal zijn" en "overal nodig zijn!"

Wat een rust.
En deze rust gun ik zo echt iedereen! <3

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 15:55

Over een paar weken ga ik spontaan met m'n broer 3 dagen naar Dublin *\o/*

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 15:58

Net heerlijk gewandeld,door de bladeren gesloft.Mis alleen ons hondje wat altijd voor ons uit huppelde.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 16:12

Britta31 schreef:
Net heerlijk gewandeld,door de bladeren gesloft.Mis alleen ons hondje wat altijd voor ons uit huppelde.

:knuffel:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 16:40

maralyn schreef:
Vergeef me dat ik dit schrijf.

Door de rust in m'n hoofd, krijg ik ruimte.
Door de escalatie op mijn werk, ben ik dingen heel anders gaan bekijken. En omdat ik een plan heb gemaakt voor mezelf, heb ik een positief, nonchalant gevoel, het gevoel van schouders ophalen en denken. "Mijn probleem niet."

Ik lees momenteel heel veel problemen.
Mensen die zich overal enorm druk over lopen maken.
(Op fora, in de winkel, overal) en ik voel echt dat ik ver aan de zijkant sta en mijn schouders ophaal en serieus denk. "Nee, niet mijn energie om er druk over te maken."

Heel even maakte ik mij druk over de gasprijzen en nu denk ik. "Laat maar komen, ik maak wél een plan van campagne. Ik hoop alleen dat mensen die het minder breed hebben, gehoord en gesteund worden. Vooral omdat ik niemand die stress gun, van het niet kunnen betalen!"

Maar die druk en stress die ik weken geleden ervaarde, is weg.

Ik wil niet meer "overal zijn" en "overal nodig zijn!"

Wat een rust.
En deze rust gun ik zo echt iedereen! <3

Fijn is dat he? :j
Ik ben de laatste weken ook bewuster stressvolle situaties en sociale issues uit de weg gegaan. Of heb het laten afglijden, liever. Ben ook uit het ergernissen topic gestapt omdat ik merkte dat ik me daardoor veel meer op negativiteit in mijn leven focuste, terwijl je dan zoveel moois mist.

Britta, lastig is dat dan even, zulke momenten. :knuffel: Komt er ooit weer een nieuwe, denk je?

Ik ben blij dat ik weer ruim 5 km heb gelopen. Was het eigenlijk niet van plan, maar morgen komt het er niet van, en het was toch droog.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 16:45

Ik zit juist in dit topic omdat ik er altijd blij van word aan hoe weinig ik me eigenlijk erger :+ :D