Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Yeey, examen excel gemaakt vandaag op school.
999/1000 score
Nu ook mijn propedeuse binnen, yes!!![]()
Marcella schreef:Dat moment dat Blue een piepmuisje (speelgoed) naar Maira brengt. En er eindelijk wat rust in huis kom met minder spanning tussen de katten. En dus ook zeer weinig vechten nog.
poes schreef:Marcella schreef:Dat moment dat Blue een piepmuisje (speelgoed) naar Maira brengt. En er eindelijk wat rust in huis kom met minder spanning tussen de katten. En dus ook zeer weinig vechten nog.
Als er zoveel zichtbare stress is tussen je katten, zou ik overwegen om 1 of meerdere te herplaatsen. Dit gaat zo tegen hun natuur in.
Arethe schreef:Klinkt misschien gek maar dat ik in het donker iemand hoorde roepen.
Een oude mevrouw was gevallen in het park met de scootmobiel terwijl het al erg donker en nat was.Ben zo blij dat ik haar hoorde roepen en kon helpen. Is nu veilig onderweg naar huis met haar dochter.
Arethe schreef:Klinkt misschien gek maar dat ik in het donker iemand hoorde roepen.
Een oude mevrouw was gevallen in het park met de scootmobiel terwijl het al erg donker en nat was.Ben zo blij dat ik haar hoorde roepen en kon helpen. Is nu veilig onderweg naar huis met haar dochter.
FrNo schreef:Super goed [***]. Maar aangezien je pup na een uur overprikkeld was, is het denk ik goed om dit vaker te oefenen. (goede reden om er vaker even uit te gaan)
Ik hoop wel dat de voorstelling niet heel erg veel langer duurde dan dat uur.
maralyn schreef:Vergeef me dat ik dit schrijf.
Door de rust in m'n hoofd, krijg ik ruimte.
Door de escalatie op mijn werk, ben ik dingen heel anders gaan bekijken. En omdat ik een plan heb gemaakt voor mezelf, heb ik een positief, nonchalant gevoel, het gevoel van schouders ophalen en denken. "Mijn probleem niet."
Ik lees momenteel heel veel problemen.
Mensen die zich overal enorm druk over lopen maken.
(Op fora, in de winkel, overal) en ik voel echt dat ik ver aan de zijkant sta en mijn schouders ophaal en serieus denk. "Nee, niet mijn energie om er druk over te maken."
Heel even maakte ik mij druk over de gasprijzen en nu denk ik. "Laat maar komen, ik maak wél een plan van campagne. Ik hoop alleen dat mensen die het minder breed hebben, gehoord en gesteund worden. Vooral omdat ik niemand die stress gun, van het niet kunnen betalen!"
Maar die druk en stress die ik weken geleden ervaarde, is weg.
Ik wil niet meer "overal zijn" en "overal nodig zijn!"
Wat een rust.
En deze rust gun ik zo echt iedereen!