Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UltimOo schreef:Haha was zeker een onvergetelijk avontuur
Nee geen truckstar, waren naar splashtival haha.
Ik ben ook 1 in het wild tegen gekomen, beetje jong welzei dat ie 23 was.. Bleek gisteren nadat ik even ging Facebook speuren dat ie net 20 was.. Oeps

Alja schreef:UltimOo schreef:Haha was zeker een onvergetelijk avontuur
Nee geen truckstar, waren naar splashtival haha.
Ik ben ook 1 in het wild tegen gekomen, beetje jong welzei dat ie 23 was.. Bleek gisteren nadat ik even ging Facebook speuren dat ie net 20 was.. Oeps
voel je toch niks van![]()
jullie kunnen ook samen mooi naar veenhoopfestival, daar kun je ook onvergetelijke avonturen beleven
SophievdV schreef:Ik denk toch dat de 'goeie types bezet zijn. En die houden en lange relatie prima vol omdat ze er goed in staan. En nu voelt het alsof ik achter het net vis
De handvol écht leuke mannen die ik afgelopen jaren ontmoet heb, hebben al een relatie (en zullen ook never nooit vreemdgaan, en daarom zijn ze dus ook écht leuk
). Swah schreef:SophievdV schreef:Ik denk toch dat de 'goeie types bezet zijn. En die houden en lange relatie prima vol omdat ze er goed in staan. En nu voelt het alsof ik achter het net vis
Oh hier nog even op terugkomend, dit geloof ik ook!De handvol écht leuke mannen die ik afgelopen jaren ontmoet heb, hebben al een relatie (en zullen ook never nooit vreemdgaan, en daarom zijn ze dus ook écht leuk
).
Bij de vrijgezellen die ik ontmoet is er allemaal wel wat aan de hand (zegt ook wat over mezelf haha. Maar heb wel een relatie van 9 jaar achter de rug).
SophievdV schreef:Veenhoop.. mij niet gezien! Boeren, lomperikken, veel bier en zweet.. en bovendien mijn ex die daar geheid rond scharrelt. Allemaal ingrediënten voor een kloterig avontuur.
We hebben zaterdag na het feestje nog in een jacuzzi gezeten. Tot een uur of 2 's nachtsIk wil ook zo'n ding!
Heeeeerlijk!
Zo heb ik niks met trance, noem ik toch ook geen junks en criminelen?